Ze lieten alléén maar negatieve kanten zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:50 schreef Ikiskoel het volgende:
Oh oke... heftige shit is dat man. Hoe hebben jullie de operatie doorstaan dan? Ik heb gisteren Nova gezien, allemaal heftige verhalen. Maar ze laten daar natuurlijk ook altijd de slechtste kant van zo'n operatie zien... Ik weeg nu 134kg bij een lengte van 1.78m. Wil ook héél graag afvallen, maar ik vind het zo moeilijk!!!![]()
Ik laat me elke dinsdag avond wegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:36 schreef computergirl het volgende:
Het is wel totaal overbodig om je elke dag te wegen trouwens, een keer per week op een vaste dag is ruim voldoende.
Ja ik heb me er ook weinig mee bezig gehouden maar wil nu toch echt wel wat meer op zulke dingen gaan letten. Ook van ontbijtkoek dacht ik lange tijd dat het gezond was, nou, dat valt dus ook vies tegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:15 schreef Maeghan het volgende:
Euhm, als jij denkt dat er in biscuitjes niet veel zit dan zal wel heel veel een verrassing voor je zijn. Verder zit er natuurlijk een verschil tussen 'gezond' en 'calorierijk'. Een banaan is (voor fruit iig) calorierijk, maar zeker niet ongezond. Biscuitjes bevatten over het algemeen weinig nuttige stoffen.
Niemand heeft er last van, maar het is ook totaal niet boeiend. Het zegt gewoon helemaal niets dat je om 13 uur 100 kilo weegt en om 14 uur 99.99 kilo en 's avonds weer 101. De tijd die je dagelijks besteed aan het staren naar je weegschaal kan je vast nuttiger bestedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja enAls ik zin heb om me elke dag te wegen... meerdere keren, dan doe ik dat toch gewoon. Niemand die er last van heeft hoor...
De tijd die ik of Fok! zit kan ik ook wel nuttiger bestedenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Niemand heeft er last van, maar het is ook totaal niet boeiend. Het zegt gewoon helemaal niets dat je om 13 uur 100 kilo weegt en om 14 uur 99.99 kilo en 's avonds weer 101. De tijd die je dagelijks besteed aan het staren naar je weegschaal kan je vast nuttiger besteden![]()
Laat mij nou gewoon genietenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:18 schreef Rewimo het volgende:
Vijf minuten op je weegschaal!Dan moet je wel erg gelukkig zijn met je gewicht ja
En hier nog een heldinquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
Troel (1m78) (40,2) was 163,9 kg, weegt nu 127,4 kg en wil graag 70 kg wegen -36,6
Dan ga ik ook mee!
Moet je ook gewoon blijven doen Sjeen. De eerste keer dat ik heel veel gewicht kwijt raakte gingquote:
Eindelijk ontdekt wat ontbijtkoek isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja ik heb me er ook weinig mee bezig gehouden maar wil nu toch echt wel wat meer op zulke dingen gaan letten. Ook van ontbijtkoek dacht ik lange tijd dat het gezond was, nou, dat valt dus ook vies tegen.
Dat kan. Sowieso weeg je 's morgens minder dan 's avonds. Voor het bijhouden van de stand kun je je het beste dus 's morgens wegen na het toiletbezoek (scheelt weer een paar ons)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef whosvegas het volgende:
Wat me opvalt is dat ik, als ik me op verschillende tijdstippen weeg een ander gewicht heb en dat kan zo 2 tot 3 kg schelen
Oke, zal morgenochtend me gaan wegenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:02 schreef Rewimo het volgende:
Je moet zelf je gegevens aanleveren, whosvegasJe kopieert een regeltje uit de OP en zet daar je eigen gegevens in. Als je afgevallen bent, lever je weer een nieuw regeltje aan.
goed van je! Maar niet gaan sporten als je koorts of griep hebt, okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
Troel en Rewimo, wat is er al veel vanaf
En wat goed dat jullie toch je regeltje hebben durven plaatsen
Ik heb vanavond weer heerlijk gesport. Drie uur lang mezelf uit de naad gewerkt. En dit ondanks een fikse verkoudheid. Vroeger was een licht kuchje al voldoende om mezelf té ziek te voelen om te gaan sportenNu ben ik dus gewoon gegaan. Ik accepteer van mezelf geen smoesjes meer... En het was dus gewoon lekker, voel mezelf al beter dan vóór het sporten. Donderdag weer
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef octopussy het volgende:
[..]
goed van je! Maar niet gaan sporten als je koorts of griep hebt, ok
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |