Ik mag hem maandagmiddag ophalen en dan zit er ook een afneembaar mandje vooropquote:
Als je ook een siggie in de OP wil, dan gil je wel he?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Faat het volgende:
Meiden ook hier voor jullie even de beste wensen voor 2006 gepost
Vandaag ben ik weer serieus aan het lijnen geslagen, dus als het goed is hobbel ik
de komende maanden met het gewichtsverlies weer langzaam achter jullie aan [afbeelding]
Als je ook een siggie in de OP wil, dan gil je wel he?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Faat het volgende:
Meiden ook hier voor jullie even de beste wensen voor 2006 gepost
Vandaag ben ik weer serieus aan het lijnen geslagen, dus als het goed is hobbel ik
de komende maanden met het gewichtsverlies weer langzaam achter jullie aan [afbeelding]
Heb net de recorder geprogrammeerd. Ik weet dit al weken maar ben nog in staat om het te vergetenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef milagro het volgende:
Vanavond bij NOVA aandacht voor dit onderwerp
anders is er altijd nog Uitzending gemistquote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb net de recorder geprogrammeerd. Ik weet dit al weken maar ben nog in staat om het te vergetenNu heb ik hem in elk geval te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |