quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:26 schreef Duderinnetje het volgende:Het is vast al wel eens gemeld, maar ik vraag het toch nog even: Hoe is dat ooit afgelopen met jullie verzekeringen? Hebben ze nou wel alles vergoed of niet? Van Troel begreep ik een tijdje terug dat ze een brief geschreven had...?
Nou, ik zit dus bij Bert op de verzekeringen. Toen ik terug kwam uit Belgie lag hier een vreemde brief te wachten, die gelukkig per abuis verzonden was. Gisteren heb ik nogmaals alle papieren gefaxt en de verzekering betaald uit tot ruim 9000 euro.
Dus wat mij betreft zit dat wel goed.
Vanmorgen ga ik bloedprikken. Er schijnt standaard een uitslag naar Belgie te gaan, maar ik wil zelf ook een kopie ontvangen. Wil gewoon zelf ook de boel in de gaten houden. Gisteren spinazie gegeten, maar het is echt heel idioot. Ik ben dus gaan kijken wanneer ik dus moet spugen.
Nou, ik heb gegeten, ik ga op de bank liggen, zoals ook aangeraden wordt in de papieren. Maar als ik dan opsta (na een paar uur) om naar bed te gaan, dan wordt er iets getriggerd waardoor ik dus moet overgeven. Gisteren dus WEER NIET mijn avondeten binnen gehouden.
Vandaag is de tante van Bert jarig, waar wij vanavond zouden gaan eten enzo. En ik zie er dus tegenop, omdat ik bang ben dat ik weer de boel niet binnen kan houden