En verder moeten we dus echt zelf handdoeken en washandjes meenemen. Hoe goedkoop zijn ze bij de Zeeman? Want tussendoor wassen zal dus ook niet gaan en om nou mijn goede (lees gloednieuwe) handdoeken mee te nemen vind ik ook niets.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:27 schreef Troel het volgende:
Nou, hier ook de brief binnen.
Er staat dus gewoon NIET in de brief dat ze niet vergoeden. Op basis van mijn aanvraag willen ze mij het volgende meedelen:
Het is geen standaardoperatie.
Ik begin zo langzamerhand echt te koken van woede door dat stelletje etters. Als ik dus niet gebeld had, had ik dus NOG niets geweten.
en bij elke nieuwe verzekering die je aangaat moet je aangeven of je nog dingen van plan bent en dergelijkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:02 schreef lotje11 het volgende:
Tja ik blijf het raar vinden dat de verzekering van Troel zo vreemd doet. Maar goed, de andere wegen zal ze wel al uit geprobeerd hebben, anders zou ik 'gewoon' van verzekering wisselen ofzo.....
Deze gedachtengang kan ik niet helemaal volgen. Als je namelijk bijna 10 jaar lang anderquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:50 schreef DarkElf het volgende:
maar, misschien zit ik fout hoor, excuses dan, een maagband is toch alleen een middel? geen oplossing voor waarom je ooit bent begonnen met te veel eten of verkeerd eten...
dus is het dan niet ergens logisch dat je, zelfs na jaren, " makkelijk" vervalt in je oude patroon want daar is niets aan veranderd misschien, het is alleen voorkomen door die maagband...
Blijft het wel een feit dat ik sowieso gedurende de jaren toch wel wat aankwam, weliswaar vrijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:04 schreef Rewimo het volgende:
.....Een maagband kan een prima oplossing zijn, maar je moet je eetpatroon dus wel wijzigen. In het geval van Faat is er een traumatische gebeurtenis geweest die helaas het oude eetpatroon weer getriggerd heeft![]()
Ik ga zometeen naar het ziekenhuis om te kijken of dat lukt, laatste keer dat ik dat probeerde wasquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:38 schreef miss_dynastie het volgende:Kan je bandje opgespoten worden......
ik zei al, als ik het mis heb mijn excuses, ik ben een absolute leek. alleen vroeg ik me dus af idd of je je eetpatroon echt veranderd of veranderd omdat het door het bandje niet anders kan. in mijn lekenogen zijn dat twee verschillende dingen maar dat is dan wrs niet zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:57 schreef Faat het volgende:
[..]
Deze gedachtengang kan ik niet helemaal volgen. Als je namelijk bijna 10 jaar lang ander
eetgedrag vertoont dan zou je toch mogen aannemen dat je oude patroon is veranderd?
Of staat daar een periode van 50 jaar ofzo voor, voordat je pas kunt zeggen mijn eetpatroon
is nu echt anders![]()
Als ik Dark Elf goed begrijp, vraagt zij zich af of daadwerkelijk je eetpatroon veranderd is, of je oude eetpatroon enkel onmogelijk is gemaakt door die maagband en in feite altijd op de achtergrond aanwezig is geweest, en nu de maagband het niet meer onmogelijk maakt, duikt het weer op. Ik weet niet hoor, maar als ik voor mezelf spreek, denk ik dat het emo-eten voor mij altijd een valkuil zal blijven en ik altijd alert zal moeten zijn. Is mijn eetpatroon dan verandert? Ik denk zelf niet, ik denk alleen dat de manier van ermee omgaan veranderd is want bij ellende schreeuwt mijn lijf nog altijd om troostetenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 06:57 schreef Faat het volgende:
[..]
Deze gedachtengang kan ik niet helemaal volgen. Als je namelijk bijna 10 jaar lang ander
eetgedrag vertoont dan zou je toch mogen aannemen dat je oude patroon is veranderd?
Of staat daar een periode van 50 jaar ofzo voor, voordat je pas kunt zeggen mijn eetpatroon
is nu echt anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |