abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33685054
Yey het gaat hier ook de goede kant op. Misschien dat zo'n nieuwjaar toch helpt om eens een goede start te maken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33686117
ik snoep gewoon niet meer, geweldig

Lekker broterhammetjes met lichte smeerkaas en kipfilet..

vanavond even bedenken wat ik ga eten, niet teveel, niet te weinig.. niet te vet.. maar dan liggen die magnums nog in de vriezer afblijven!

heb alleen GEEN idee hoeveel ik nu weeg, en ik durf echt NIET op de weegschaal te gaan staan..
al vroeg mn tante wel of ik afgevallen was, want ik 'zag er zo goed uit', maar voor mn gevoel is dat helemaal niet zo..

*bang is voor tegenvaller*

Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 10:12:20 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33686222
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33686631
Ik ben sinds maandag bezig met lijnen en jawel: vanochtend woog ik een kg minder dan maandagochtend! JEEEJ!
It is your friends who make your world!
pi_33687187
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mag dat niet dan?

Ik heb nu geen koorts ofzo, maar ik wist niet dat het niet goed is om te sporten als je ziek bent...
Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.

volg het linkje voor uitleg: linkje
pi_33687590
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
hmjah, het op de weegschaal gaan staan is het probleem niet

het registreren van de schade dat is het probleem
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 11:12:23 #107
13151 crew  Rewimo
pi_33687700
Vandaar de laatste optie: ogen open of juist stijf dicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:18:39 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33687871
ik weeg me pas eind januari weer en vanaf de negende begint mijn routine weer:

op tijd opstaan
ontbijten met bruinbrood
appel tussendoor
lunch emt extra rauwkost
werken aan scriptie in de bieb
avond eten zelf koken, en meteen de afwas doen!
drie keer in de week sporten(krachttraining emt wat cardio)

na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.

ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33688982
als je zeg maar van maat 38 naar 36 wil hoeveel moet je dan ong. afvallen? Dus hoeveel kilo zit er tussen een maat. En hoeveel kilo kan je afvallen in een maand, wat gezond is he?
pi_33689032
1 maat is dacht ik ongeveer 6 kilo Sannelie, en qua afvallen is een halve tot een kilo per week toch echt het maximum dacht ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33696063
Zo, ik heb vanmorgen maar een nieuwe weegschaal gehaald (aanbieding Aldi E 13,99). Gaat dat "oude" rotding mooi weg. Morgen dus maar weer wegen. Heb het gevoel dat 't helemaal niet positief gaat worden, voel me op 't moment ontzettend dik, bah. Maar misschien dat als ik vanavond gesport heb ik weer wat beter in m'n vel zit. Doet toch altijd wonderen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_33696702
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef kwakveense het volgende:

na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.

ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
Dat heb ik nou ook. Ik kan nu al zien, dat mijn gezicht wat slanker is geworden. Lijk ik meteen weer wat jonger.

Dat zegt dat iemand die bijna 22 is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 16:17:23 #113
13151 crew  Rewimo
pi_33697940
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan

*morgen alweer een jaar ouder wordt*
pi_33698339
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:

Dat valt wel mee hoor. Z'n oude doos ben je dus echt niet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:35:24 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33700578
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:

ik ben ook morgen jarig!

woei!!!

vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:46:19 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33700934
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.

volg het linkje voor uitleg: linkje
tnx voor de link... Nooit geweten...

Zal er in ieder geval wel rekening mee houden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 17:51:17 #117
13151 crew  Rewimo
pi_33701074
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben ook morgen jarig!

woei!!!

vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
Dan smijten we hier morgen samen een grote doos gebak naarbinnen. Zonder calorieën natuurlijk
pi_33701378
goed nieuws en slecht nieuws:

mn galajurk is inmiddels TE GROOT! ik krijg hem echt heel makkelijk dicht en zakt echt af (nadeel is dat daar dan even iets voor moet bedenken VOOR volgende week vrijdag)

en slecht nieuws is dat ik volgens mij een kilo ben aangekomen..
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 20:01:31 #119
13151 crew  Rewimo
pi_33705316
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 januari 2006 @ 20:17:59 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33705901
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:01 schreef Rewimo het volgende:
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
Of de naden innemen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33707212
hm.. beide kan ik niet

de eerste moreel niet

de tweede uberhaupt niet
Doei.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:02:59 #122
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33707640
Ik moest gisteren wat Immodium innemen. Het heeft zo goed gewerkt dat ik nu het gevoel heb uit elkaar te spatten als ik niet heel snel naar de wc kan.
We modderen nog even door, het lijf is zich iig kapot geschrokken van deze drastische verandering.

Uurtje Pilates gedaan in de sportschool, meer bracht ik niet op.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:09:35 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33709242
hmmm ik heb mijn knopje nog niet echt weer terug kunnen vinden, zal morgen eens op de weegschaal gaan staan en kijken wat de daadwerkelijke schade van de afgelopen maand is.
volgende week ook weer druk druk druk... dus dat is dan weer een goed moment om gezond te doen
veel sporten, veel werken.
en jaaa ook ik ben jarig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 22:15:50 #124
13151 crew  Rewimo
pi_33709491
Maar niet morgen...
pi_33711009
Nou, de lijndagen zijn hier niet meer dan redelijk. Veel gezonder dan met de feestdagen, maar nog steeds wel te veel kcal. Te veel om af te vallen dan, niet zo veel dat ik er van aan kan komen. Maar goed, dat ik inmiddels wel goed was in op gewicht blijven wist ik al, nu wil ik ook nog graag wat beter worden in het eraf krijgen. =/ En ja, ik denk dat ik maar eens een nieuwe weegschaal ga halen. Gaf de weegschaal gisterenmiddag 87,7 aan (echt, 5 kilo erbij van een kerst geloof ik gewoon niet), gisterenavond woog ik weer 85,1. Ik durf dus echt niet meer te zeggen wat ik nu weeg, en ddat irriteert me echt want ik wil zo graag de schade vaststellen zodat ik weer normaal verder kan gaan.

Ik ben wel al drie dagen heen en terug naar de universiteit gelopen vanaf het station, ik mag van mezelf de bus niet meer pakken tot ik weer afgevallen ben, ook als ik pijn in m'n voeten heb (en dat heb ik dus al drie dagen =S), het koud is, het regent of ik eigenlijk al aan de late kant ben. Het is maar een kwartiertje stevig doorlopen, maar in ieder geval doe ik het, maakt toch een half uur per dag.

Vandaag was ook geen enorm geweldige lijndag, maar het gaat. Ik begon met twee chocolaatjes, want die lagen op tafel toen ik beneden kwam en in tegenstelling tot veel mensen ben ik vooral iemand die 's ochtens snoept. Daarna heb ik thuis brood gesmeerd, eindelijk. Vandaag is de eerste dag van het jaar dat ik fruit op heb en bruin brood met normaal beleg, en dus niets op het station heb gekocht. Dus bij dat ontbijt kwamen vier volkorenboterhammen met 2 x cashewnotenpindakaas, 1/2 x oude kaas en 2 plakjes magere kipfilet, met 4 x twentyfour (dieetmargarine), en een appel.
's Middags na college had ik honger, maar ik heb mezelf zo ver gekregen nog anderhalf uur (!) te wachten tot ik thuis was om daar 3 volkorenboterhammen + 3 x twentyfour + 1 x cashewnotenpindakaas + 2 x chocoladevlokken te eten. Geen gezond beleg, maar ik eet meestal vrij veel zoet beleg omdat ik niet zo van vleeswaren houd. Dit met twee glazen Sourcy sprankelsap appel-limoen.
s'Avonds op m'n werk had ik eigenlijk net teveel honger en heb toen vast een rijstewafel met chocola op. Thuis heb ik aardappeltjes met spruiten en een klein stukje mager rundvlees op, zonder jus. En met water. Mijn ouders zaten koekjes te eten, en ik heb er geeneen genomen, maar kreeg er wel trek van en heb toen nog twee rijstewafels met chocola op (van die Zonnatura dingen).
Al met al ben ik er matig tevreden over. Morgen weer een dag.
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')