abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33685054
Yey het gaat hier ook de goede kant op. Misschien dat zo'n nieuwjaar toch helpt om eens een goede start te maken
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_33686117
ik snoep gewoon niet meer, geweldig

Lekker broterhammetjes met lichte smeerkaas en kipfilet..

vanavond even bedenken wat ik ga eten, niet teveel, niet te weinig.. niet te vet.. maar dan liggen die magnums nog in de vriezer afblijven!

heb alleen GEEN idee hoeveel ik nu weeg, en ik durf echt NIET op de weegschaal te gaan staan..
al vroeg mn tante wel of ik afgevallen was, want ik 'zag er zo goed uit', maar voor mn gevoel is dat helemaal niet zo..

*bang is voor tegenvaller*

Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 10:12:20 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_33686222
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_33686631
Ik ben sinds maandag bezig met lijnen en jawel: vanochtend woog ik een kg minder dan maandagochtend! JEEEJ!
It is your friends who make your world!
pi_33687187
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mag dat niet dan?

Ik heb nu geen koorts ofzo, maar ik wist niet dat het niet goed is om te sporten als je ziek bent...
Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.

volg het linkje voor uitleg: linkje
pi_33687590
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
hmjah, het op de weegschaal gaan staan is het probleem niet

het registreren van de schade dat is het probleem
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 11:12:23 #107
13151 crew  Rewimo
pi_33687700
Vandaar de laatste optie: ogen open of juist stijf dicht
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:18:39 #108
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33687871
ik weeg me pas eind januari weer en vanaf de negende begint mijn routine weer:

op tijd opstaan
ontbijten met bruinbrood
appel tussendoor
lunch emt extra rauwkost
werken aan scriptie in de bieb
avond eten zelf koken, en meteen de afwas doen!
drie keer in de week sporten(krachttraining emt wat cardio)

na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.

ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33688982
als je zeg maar van maat 38 naar 36 wil hoeveel moet je dan ong. afvallen? Dus hoeveel kilo zit er tussen een maat. En hoeveel kilo kan je afvallen in een maand, wat gezond is he?
pi_33689032
1 maat is dacht ik ongeveer 6 kilo Sannelie, en qua afvallen is een halve tot een kilo per week toch echt het maximum dacht ik..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_33696063
Zo, ik heb vanmorgen maar een nieuwe weegschaal gehaald (aanbieding Aldi E 13,99). Gaat dat "oude" rotding mooi weg. Morgen dus maar weer wegen. Heb het gevoel dat 't helemaal niet positief gaat worden, voel me op 't moment ontzettend dik, bah. Maar misschien dat als ik vanavond gesport heb ik weer wat beter in m'n vel zit. Doet toch altijd wonderen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_33696702
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef kwakveense het volgende:

na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.

ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
Dat heb ik nou ook. Ik kan nu al zien, dat mijn gezicht wat slanker is geworden. Lijk ik meteen weer wat jonger.

Dat zegt dat iemand die bijna 22 is
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 16:17:23 #113
13151 crew  Rewimo
pi_33697940
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan

*morgen alweer een jaar ouder wordt*
pi_33698339
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:

Dat valt wel mee hoor. Z'n oude doos ben je dus echt niet.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:35:24 #115
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33700578
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:

ik ben ook morgen jarig!

woei!!!

vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:46:19 #116
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33700934
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef octopussy het volgende:

[..]

Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.

volg het linkje voor uitleg: linkje
tnx voor de link... Nooit geweten...

Zal er in ieder geval wel rekening mee houden.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 17:51:17 #117
13151 crew  Rewimo
pi_33701074
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben ook morgen jarig!

woei!!!

vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
Dan smijten we hier morgen samen een grote doos gebak naarbinnen. Zonder calorieën natuurlijk
pi_33701378
goed nieuws en slecht nieuws:

mn galajurk is inmiddels TE GROOT! ik krijg hem echt heel makkelijk dicht en zakt echt af (nadeel is dat daar dan even iets voor moet bedenken VOOR volgende week vrijdag)

en slecht nieuws is dat ik volgens mij een kilo ben aangekomen..
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 20:01:31 #119
13151 crew  Rewimo
pi_33705316
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 januari 2006 @ 20:17:59 #120
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33705901
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 20:01 schreef Rewimo het volgende:
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
Of de naden innemen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33707212
hm.. beide kan ik niet

de eerste moreel niet

de tweede uberhaupt niet
Doei.
  woensdag 4 januari 2006 @ 21:02:59 #122
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33707640
Ik moest gisteren wat Immodium innemen. Het heeft zo goed gewerkt dat ik nu het gevoel heb uit elkaar te spatten als ik niet heel snel naar de wc kan.
We modderen nog even door, het lijf is zich iig kapot geschrokken van deze drastische verandering.

Uurtje Pilates gedaan in de sportschool, meer bracht ik niet op.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 4 januari 2006 @ 22:09:35 #123
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33709242
hmmm ik heb mijn knopje nog niet echt weer terug kunnen vinden, zal morgen eens op de weegschaal gaan staan en kijken wat de daadwerkelijke schade van de afgelopen maand is.
volgende week ook weer druk druk druk... dus dat is dan weer een goed moment om gezond te doen
veel sporten, veel werken.
en jaaa ook ik ben jarig
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 januari 2006 @ 22:15:50 #124
13151 crew  Rewimo
pi_33709491
Maar niet morgen...
pi_33711009
Nou, de lijndagen zijn hier niet meer dan redelijk. Veel gezonder dan met de feestdagen, maar nog steeds wel te veel kcal. Te veel om af te vallen dan, niet zo veel dat ik er van aan kan komen. Maar goed, dat ik inmiddels wel goed was in op gewicht blijven wist ik al, nu wil ik ook nog graag wat beter worden in het eraf krijgen. =/ En ja, ik denk dat ik maar eens een nieuwe weegschaal ga halen. Gaf de weegschaal gisterenmiddag 87,7 aan (echt, 5 kilo erbij van een kerst geloof ik gewoon niet), gisterenavond woog ik weer 85,1. Ik durf dus echt niet meer te zeggen wat ik nu weeg, en ddat irriteert me echt want ik wil zo graag de schade vaststellen zodat ik weer normaal verder kan gaan.

Ik ben wel al drie dagen heen en terug naar de universiteit gelopen vanaf het station, ik mag van mezelf de bus niet meer pakken tot ik weer afgevallen ben, ook als ik pijn in m'n voeten heb (en dat heb ik dus al drie dagen =S), het koud is, het regent of ik eigenlijk al aan de late kant ben. Het is maar een kwartiertje stevig doorlopen, maar in ieder geval doe ik het, maakt toch een half uur per dag.

Vandaag was ook geen enorm geweldige lijndag, maar het gaat. Ik begon met twee chocolaatjes, want die lagen op tafel toen ik beneden kwam en in tegenstelling tot veel mensen ben ik vooral iemand die 's ochtens snoept. Daarna heb ik thuis brood gesmeerd, eindelijk. Vandaag is de eerste dag van het jaar dat ik fruit op heb en bruin brood met normaal beleg, en dus niets op het station heb gekocht. Dus bij dat ontbijt kwamen vier volkorenboterhammen met 2 x cashewnotenpindakaas, 1/2 x oude kaas en 2 plakjes magere kipfilet, met 4 x twentyfour (dieetmargarine), en een appel.
's Middags na college had ik honger, maar ik heb mezelf zo ver gekregen nog anderhalf uur (!) te wachten tot ik thuis was om daar 3 volkorenboterhammen + 3 x twentyfour + 1 x cashewnotenpindakaas + 2 x chocoladevlokken te eten. Geen gezond beleg, maar ik eet meestal vrij veel zoet beleg omdat ik niet zo van vleeswaren houd. Dit met twee glazen Sourcy sprankelsap appel-limoen.
s'Avonds op m'n werk had ik eigenlijk net teveel honger en heb toen vast een rijstewafel met chocola op. Thuis heb ik aardappeltjes met spruiten en een klein stukje mager rundvlees op, zonder jus. En met water. Mijn ouders zaten koekjes te eten, en ik heb er geeneen genomen, maar kreeg er wel trek van en heb toen nog twee rijstewafels met chocola op (van die Zonnatura dingen).
Al met al ben ik er matig tevreden over. Morgen weer een dag.
Sanity is (not) statistical
pi_33714282
Hier lukt het ook wel redelijk, helemaal niks gesnoept vandaag. Ontbeten met boterhammen met sandwichspread, als lunch een appel en 2 crackers, en als diner hutspot, met magere yoghurt en een banaan toe
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:22:27 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720065
Ik heb gisteren voor het eerst een glas bietensap gedronken. Wat een gruwelijke gebeurtenis was dat zeg... Bleeh. Maar het is goed voor me, dus ik zal er maar mee doorgaan.

Ik heb vannacht wel gemerkt dat mijn maag/darmen al meteen behoorlijk in beweging waren. Flink wat krampen en geborrel. Ik weet trouwens niet of hier meer mensen bietensap drinken, maar hebben die er ook last van dat hun ontlasting er roder uitziet? (ff ter geruststelling )
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:30:37 #128
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_33720136
Ik heb nog nooit bietensap gedronken, maar na jouw uitleg denk ik dat er ook maar niet aan begin ook
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_33720170
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:22 schreef flugeltje het volgende:

Ik heb vannacht wel gemerkt dat mijn maag/darmen al meteen behoorlijk in beweging waren. Flink wat krampen en geborrel. Ik weet trouwens niet of hier meer mensen bietensap drinken, maar hebben die er ook last van dat hun ontlasting er roder uitziet? (ff ter geruststelling )
dat is volgens mij vrij gebruikelijk ja. Overigens vind ik bietjes heerlijk in alle varianten, behalve de sapvorm. Voor gekookte bietjes mag je me 's nachts waker maken.
Zu hause ist alles besser
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:34:28 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720175
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:30 schreef Faat het volgende:
Ik heb nog nooit bietensap gedronken, maar na jouw uitleg denk ik dat er ook maar niet aan begin ook
Het smaakt in ieder geval alsof ze vergeten zijn het zand te verwijderen voor het persen

Maar ik ben wel al een paar keer goed naar de wc geweest, dus het ontslakken/ontgiften werkt wel.... Ik moet een week volmaken om écht effecten te kunnen zien natuurlijk, maar ik zal het hier wel laten weten óf het uberhaubt iets geholpen heeft....

Ik heb het trouwens godsgruwelijk koud 's nachts. Lig in m'n joggingpak met nog een extra deken in bed. Ik wist dat je het bij afvallen sneller koud hebt, maar er is pas iets van 2 kg af ofzo. Ik ga denk ik een vervelende winter krijgen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 januari 2006 @ 08:38:39 #131
13151 crew  Rewimo
pi_33720211
't Is nog wat vroeg, maar als jullie

willen, moet je even in de

kijken

Calorievrij uiteraard

[ Bericht 13% gewijzigd door Rewimo op 05-01-2006 08:56:49 ]
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:39:01 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720214
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:34 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

dat is volgens mij vrij gebruikelijk ja. Overigens vind ik bietjes heerlijk in alle varianten, behalve de sapvorm. Voor gekookte bietjes mag je me 's nachts waker maken.
Ik dacht al wel dat het door het sap zou komen, maar voor m'n eigen geruststelling wilde ik het toch ff vragen. Ik heb overigens wel het idee dat het behoorlijk opruimt van binnen... Hoe ik dat idee heb zal ik maar niet uit de doeken doen hier. Poepverhalen horen meer in ONZ thuis
  donderdag 5 januari 2006 @ 08:39:27 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33720219
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 08:38 schreef Rewimo het volgende:
't Is nog wat vroeg, maar als jullie

[afbeelding]

willen, moet je even in de

[afbeelding]

kijken Y)
O JAAAAAAAAAAAAA,

GEFELICITEERD REWIMO
pi_33720389
Ge fe li ci teerd

en ik heb gisteren zelfs gebak op mn werk afgeslagen *trots*
Magere Nasi gemaakt, het echt bij brood en thee gehouden..

Straks bij het weekoverleg maar weer een kopje koffie, maar dat is vooral voor mijn geestelijke wakkerheidstoestand
En stoppen met roken zit er ook nog even niet in
Doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 januari 2006 @ 09:41:13 #135
13151 crew  Rewimo
pi_33720813
Kwakveense ook gefeliciteerd
pi_33722205
Rewimo en Kwakveense:
!GEFELICITEERD!

Bedankt voor de calorie-vrije gebakjes, ik heb in gedachten gesmikkeld

[ Bericht 5% gewijzigd door Levitation op 05-01-2006 11:04:21 ]
***Levi was here***
pi_33722436
Rewimo en kwakveense Van harte gefeliciteerd....

Ennuh, van zulk soort plaatjes krijg ik zo'n neiging:

Dat jullie maar een leuke dag hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:19:33 #138
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33722762
Juich ik te vroeg als ik zeg dat ik na 5 dagen dieten al twee kilo kwijt ben? Echt waar, mijn weegschaal zei het zelf vanochtend
Volgens mij is het gewoon vocht of niet dan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33722920
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Juich ik te vroeg als ik zeg dat ik na 5 dagen dieten al twee kilo kwijt ben? Echt waar, mijn weegschaal zei het zelf vanochtend
Volgens mij is het gewoon vocht of niet dan?
In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.

Zorg je wel dat je niet te weinig eet? Te streng lijnen geeft de eerste weken geweldige resultaten, maar is voor de langere termijn echt funest voor je lichaam.

Verder: gefeliciteerd met het goede begin en succes met de rest van de kilo's!
***Levi was here***
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:28:41 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_33722973
Rewimo en kwakveense Van harte gefeliciteerd ook van mij geniet ervan beide!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:30:53 #141
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33723025
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:

[..]

In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.

Zorg je wel dat je niet te weinig eet? Te streng lijnen geeft de eerste weken geweldige resultaten, maar is voor de langere termijn echt funest voor je lichaam.

Verder: gefeliciteerd met het goede begin en succes met de rest van de kilo's!
in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)
maar voor de stats:
Puckzzz- 1.74 mtr. woog 71 - wil 60 wegen- weegt nu 69
dat bodymass dinges weet ik niet waar ik dat kan uitrekenen, moet ik nog ff op googelen

okee 22.79 BMI gezond gewicht..ja dat kan zijn, maar ik vind mezelf te dik

[ Bericht 10% gewijzigd door Puckzzz op 05-01-2006 11:36:19 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33723252
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)
maar voor de stats:
Puckzzz- 1.74 mtr. woog 71 - wil 60 wegen- weegt nu 69
dat bodymass dinges weet ik niet waar ik dat kan uitrekenen, moet ik nog ff op googelen
BMI= gewicht/ lengte2
In jouw geval: 69/1.74*1.74 = 22.8
Bij je streefgewicht is je BMI: 19.8 ... is dat niet wat aan de lage kant??
Je BMI nu is ook al prima.

Is spier opbouwen met jouw gewicht niet verstandiger dan afvallen? Je vetpercentage omlaag brengen. Je moet je namelijk niet doodstaren op de weegschaal, vetpercentage zegt meer over je gesteldheid dan je gewicht alleen.
***Levi was here***
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:47:30 #143
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33723441
Tsja ik heb ergens in een ander topic hier het gehad over het veranderen van je lifestyle, dat is dus mijn voornemen voor het nieuwe jaar.
Ik heb in 4 jaar tijd de gewoonte opgebouwd om elke dag toch zeker 4 a 5 biertjes te drinken, in het weekend nog wel meer. Nouja dat raad je al: gezond is het zeer zeker niet, maar je wordt er ook nog eens hartstikke dik van. Dat doe ik dus per 1 januari niet meer (moeiteloos b.tw.) mijn probleemgebeid ligt dan ook alleen in de buik - ik heb dus een echte bierbuik - sporten is zeker een optie en dat ga ik ook zeker doen, alleen gaat dat momenteel niet omdat mijn zolder waar de crosstrainer staat nu als fotostudio wordt gebruikt, en de sportschool is momenteel financieel ff geen optie. Maar je hebt zeker gelijk hoor, alleen ik probeer het eerst ff met eem combinatie van de beide. Sporten en dieeten.
pi_33724046
ik wil niet lullig doen, maar Puckzzz, je hoort met je BMI eigenlijk thuis in ons zusjestopic Slank voor de kerst deeltje XXIII

Het is niet bedoeld om je weg te jagen hoor, maar ik denk dat je daar iets meer op je plek bent..

Ennuh Sanne, wat is Imodium eigenlijk??
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:16:48 #145
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33724155
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef teigan het volgende:
ik wil niet lullig doen, maar Puckzzz, je hoort met je BMI eigenlijk thuis in ons zusjestopic Slank voor de kerst deeltje XXIII

Het is niet bedoeld om je weg te jagen hoor, maar ik denk dat je daar iets meer op je plek bent..

Ennuh Sanne, wat is Imodium eigenlijk??
Kerst 2006 moet lukken

tsja ik kreeg deze link in mijn andere topic vandaar.....

edit- daar staan ook mensen tussen met een gewicht van 109 kilo e.d. hoe kan ik dan weten in welke 'gewichtsklasse' ik thuishoor beetje raar dit hoor, ik bedoel afvallen = afvallen of je nu 120 kilo weegt 0f 80
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:18:35 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33724200
thanx allemaal!!

rewimo gefeliciteerd natuurlijk!!!

ik neem wel een echt gebakje vandaag hoor...niet alleen virtuele....
pi_33724434
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Kerst 2006 moet lukken

tsja ik kreeg deze link in mijn andere topic vandaar.....

edit- daar staan ook mensen tussen met een gewicht van 109 kilo e.d. hoe kan ik dan weten in welke 'gewichtsklasse' ik thuishoor beetje raar dit hoor, ik bedoel afvallen = afvallen of je nu 120 kilo weegt 0f 80
Heel grof gezegd:
Het is het verschil tussen mensen die een paar kilo willen afvallen om mooi in hun bikini (of zwembroek) te kunnen en mensen die er liever maar niet aan denken dat ze in bikini (of zwembroek) moeten rondlopen.
Het dieetclub topic is voor mensen met een BMI boven 25 en dus voor mensen die overgewicht hebben en het "slank" topic is voor mensen met een BMI onder de 25 die dus al een gezond gewicht hebben.

Niets persoonlijks dus, maar ik denk dat hier voldoende mensen rondlopen die er van dromen om ooit een BMI van 22,5 te hebben!
pi_33724489
Gefeliciteerd Rewimo en kwakveense Het virtuele gebak smaakte prima en gelukkie, je wordt er niet dik van .

Puckzzz: in dat andere topic zitten de mensen met een gezond BMI (20 - 25) en dat kan je best zijn met een gewicht van 120 kg als je erg lang bent! Hier zitten de mensen met een BMI > 25. Dit onderscheid is destijds gemaakt omdat tussen de twee groepen toch anders naar afvallen wordt gekeken.

Droeke: Dat was ik die dat riep over het spel! Omdat wij eik geen playstation 2 hebben zit ik nog even erover te dubben of ik dat nog ga kopen.

Goed, terug naar de realiteit: door de kerst en winterdepressie ben ik weer wat zwaarder geworden en ik vind dat het eraf moet. Dus het nieuwe realistische regeltje wordt:
Pandorah (26,3) (1m68) was 95 kg, is nu 74,2 kg en wil graag 65 kg wegen - 20,8

Wellicht zijn het 'losse' kilo's en zijn ze er zo af . Ik heb me al getracteerd op een nieuwe haarcoupe met nieuw kleurtje dus we gaan ervoor : letten op wat ik eet, niet te veel snoepen, 3 x in de week cardiosporten en zorgen dat ik mijn krachtoefeningetjes / yoga doe.
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:33:37 #149
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33724617
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:28 schreef Pandorah het volgende:

Puckzzz: in dat andere topic zitten de mensen met een gezond BMI (20 - 25) en dat kan je best zijn met een gewicht van 120 kg als je erg lang bent! Hier zitten de mensen met een BMI > 25. Dit onderscheid is destijds gemaakt omdat tussen de twee groepen toch anders naar afvallen wordt gekeken.

ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren dan
pi_33724783
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren dan
Of je nu veel of weinig kilo's moet, 't blijft lastig. Succes ermee!
Zucht, ik zou maar al te graag naar het andere topic verwezen worden ... Zal wel bij dromen blijven...
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')