Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?
Ik heb nu geen koorts ofzo, maar ik wist niet dat het niet goed is om te sporten als je ziek bent...
hmjah, het op de weegschaal gaan staan is het probleem nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:12 schreef Rewimo het volgende:
Ogen dicht, diep ademhalen, ogen open, even spieken en dan naar keuze: ogen open of stijf dicht
Dat heb ik nou ook. Ik kan nu al zien, dat mijn gezicht wat slanker is geworden. Lijk ik meteen weer wat jonger.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef kwakveense het volgende:
na drie weken van dat moet ik wel wat zijn afgevallen vind ik. dan durf ik weer op de weegschaal.
ik zie nu aan mijn gezicht dat ik wat aangekomen ben...t gaat meteen op mijn wangen zitten...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan
*morgen alweer een jaar ouder wordt*
ik ben ook morgen jarig!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Nou dat biedt hoop voor een ouwe doos als ik dan
*morgen alweer een jaar ouder wordt*
tnx voor de link... Nooit geweten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:54 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou het mag wel, maar het is niet zo goed voor je.
volg het linkje voor uitleg: linkje
Dan smijten we hier morgen samen een grote doos gebak naarbinnen. Zonder calorieën natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:35 schreef kwakveense het volgende:
ik ben ook morgen jarig!
woei!!!
vandaar dat 9 januari mijn 1 januari is...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:01 schreef Rewimo het volgende:
De handigste oplossing is natuurlijk er even een paar kilo bij te eten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:22 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb vannacht wel gemerkt dat mijn maag/darmen al meteen behoorlijk in beweging waren. Flink wat krampen en geborrel. Ik weet trouwens niet of hier meer mensen bietensap drinken, maar hebben die er ook last van dat hun ontlasting er roder uitziet? (ff ter geruststelling)
Het smaakt in ieder geval alsof ze vergeten zijn het zand te verwijderen voor het persenquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:30 schreef Faat het volgende:
Ik heb nog nooit bietensap gedronken, maar na jouw uitleg denk ik dat er ook maar niet aan begin ook
Ik dacht al wel dat het door het sap zou komen, maar voor m'n eigen geruststelling wilde ik het toch ff vragen. Ik heb overigens wel het idee dat het behoorlijk opruimt van binnen... Hoe ik dat idee heb zal ik maar niet uit de doeken doen hier. Poepverhalen horen meer in ONZ thuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:34 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
dat is volgens mij vrij gebruikelijk ja. Overigens vind ik bietjes heerlijk in alle varianten, behalve de sapvorm. Voor gekookte bietjes mag je me 's nachts waker maken.
O JAAAAAAAAAAAAA,quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:38 schreef Rewimo het volgende:
't Is nog wat vroeg, maar als jullie
[afbeelding]
willen, moet je even in de
[afbeelding]
kijken Y)
In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
Juich ik te vroeg als ik zeg dat ik na 5 dagen dieten al twee kilo kwijt ben? Echt waar, mijn weegschaal zei het zelf vanochtend
Volgens mij is het gewoon vocht of niet dan?
in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
In het begin kan het inderdaad heel hard gaan, en dit is inderdaad voornamelijk vocht. Maar het scheelt toch weer 2 kilo meesjouwen.
Zorg je wel dat je niet te weinig eet? Te streng lijnen geeft de eerste weken geweldige resultaten, maar is voor de langere termijn echt funest voor je lichaam.
Verder: gefeliciteerd met het goede begin en succes met de rest van de kilo's!![]()
BMI= gewicht/ lengte2quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
in verhouding met sommige hoeft er bij mij niet zoveel af, vandaar dat ik me hier ook niet heb gemeld (en ben net bezig)
maar voor de stats:
Puckzzz- 1.74 mtr. woog 71 - wil 60 wegen- weegt nu 69![]()
dat bodymass dinges weet ik niet waar ik dat kan uitrekenen, moet ik nog ff op googelen
Kerst 2006 moet lukkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:12 schreef teigan het volgende:
ik wil niet lullig doen, maar Puckzzz, je hoort met je BMI eigenlijk thuis in ons zusjestopic Slank voor de kerst deeltje XXIII
Het is niet bedoeld om je weg te jagen hoor, maar ik denk dat je daar iets meer op je plek bent..
Ennuh Sanne, wat is Imodium eigenlijk??![]()
Heel grof gezegd:quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kerst 2006 moet lukken
tsja ik kreeg deze link in mijn andere topic vandaar.....
edit- daar staan ook mensen tussen met een gewicht van 109 kilo e.d. hoe kan ik dan weten in welke 'gewichtsklasse' ik thuishoorbeetje raar dit hoor, ik bedoel afvallen = afvallen of je nu 120 kilo weegt 0f 80
ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren danquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:28 schreef Pandorah het volgende:
Puckzzz: in dat andere topic zitten de mensen met een gezond BMI (20 - 25) en dat kan je best zijn met een gewicht van 120 kg als je erg lang bent! Hier zitten de mensen met een BMI > 25. Dit onderscheid is destijds gemaakt omdat tussen de twee groepen toch anders naar afvallen wordt gekeken.
Of je nu veel of weinig kilo's moet, 't blijft lastig. Succes ermee!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ow okee ik wist niet dat het om het BMI draaide, ik zal daar ook maar ff reageren dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |