quote:Op vrijdag 23 december 2005 12:13 schreef The_Terminator het volgende:
En hier verder.
Verkapte TVP trouwens![]()
Doe eens voor de grapquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef amr_diab het volgende:
Ach, laat ik maar niet mopperen over die slotjes
Ja klopt. Ik heb de meeste bagger-posts ertussen uit gehaald en dan gaan we eens zien hoe het loopt. Alhoewel ik niet echt denk dat het überhaupt serieus isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat jullie niet alles zien, dat is begrijpelijk. Maar ik vraag me wel eens af waarom zoveel bagger gewoon blijft staan, ook als iemand het wel ziet. Het lokt alleen maar meer bagger uit, hoeveel waarschuwingen je ook post, vooral doordat mensen waarschijnlijk niet eens tot die waarschuwing doorlezen, maar gelijk op de bagger reageren met meer bagger.
Aanleiding van dit bericht is onder andere: KuD Spam
Geloof me als ik zeg dat ik zo consequent mogelijk probeer te zijn. Dat klinkt ongeloofwaardig misschien maar ik probeer er alles aan te doenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het lijkt me handig dat eens consequent te blijven doen. Alle bagger gelijk verwijderen. Ja, dat zal veel werk zijn, maar zo is het ook niks.
Ik weet over wie je het hebt en daar gaan inderdaad de FA's over maar we hebben sommige grenzen al wat verlaagd (zie de kankerkachelplaatjes)quote:Misschien kunnen er ook strenger bans uitgedeeld worden aan mensen die continu baggeren (je weet zelf wel over wie ik het zoal heb). Al zullen de FA's en A's daar dan weer over gaan.
Dat doen we regelmatig. En ja ik heb liever een inhoudelijk topic met 150 posts dan een bagger deeltje 5 of iets dergelijksquote:Ik weet niet of jullie regelmatig achter de schermen bans 'aanvragen' voor de notoire baggeraars in KLB, maar het lijkt mij dat jullie ze ook liever een tijdje zien verdwijnen.
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eensquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.
Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.
Ben ik met je eens.quote:En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.
Dat zullen we moeten bespreken met de FA'squote:Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
Go for it Tigerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eens
[..]
Ben ik met je eens.
[..]
Dat zullen we moeten bespreken met de FA's. Ik heb er al melding van gemaakt
Tot zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Go for it Tiger![]()
ben zo weer in DC++![]()
GMTAquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef Het_hupt het volgende:
Ja hoor dit jaar gaat het ook weer gebeuren ---> ONZ please, geen klacht
Goed, we hebben het besproken en we gaan de figuurlijke broekriem eens goed aanhalen. Dus mocht er iemand een post missen af en toe dan weet je waardoor het komtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jup, ik begrijp je. We bespreken het nóg eens
Zoals Tha_T het al zei, we hebben het met elkaar besproken en gaan het gebagger strenger aanpakken. Ik heb onderhand ook genoeg van die bagger topics en/of bagger posts. Bagger topics (ook verkapt) zullen dan ook gesloten worden, en bagger posts verwijderd. We proberen er aan te doen wat we kunnen, KLB is een serieus sub-forum, maar begint onderhand steeds meer op ONZ te lijken. Dat moeten we tegen zien te gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, er komt wel eens een regeltje bij omtrent een populaire manier van baggeren. Dan verbied je dat en zoeken ze wel weer iets anders. Dat helpt dus niet. Daarmee voorkom je de bagger niet.
Niet elke post hoeft serieus te zijn, wat mij betreft, maar nu staat er regelmatig een pagina voor de helft (of meer) vol met bagger. Ook al zijn die specifieke manieren van baggeren niet als zodanig benoemd, mag daar wat mij betreft net zo hard tegen opgetreden worden.
En ik geloof je wel als je zegt dat je je best doet hoor. Maar ik vind het resultaat nogal tegenvallen als je bedenkt dat hier 3 (of 2,5) mods rondlopen.
Maar wat zeggen FA's er zelf over? Ik neem aan dat het besproken wordt achter de schermen? Er is immers ook al een topic in FB geweest. Waar ook werd gezegd dat er strenger gemod zou worden. Maar m.i. heeft dat niet zoveel nut als er, behalve het verwijderen van een post, niet ook na enkele kutposts ook een andere sanctie volgt.
Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:14 schreef TC03 het volgende:
Engelse breezertaal
Doe eens open. Waarom is die in godsnaam dicht?!
Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tha_T, waarom gooide jij mijn tweede topic ook dicht dan?
Jullie zijn de moderators hoor, maar ik zou graag willen weten WAAROM mijn topic dicht is. Er is niks mis mee toch.![]()
Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat eerste topic ging al nergens over, en ik weet wel zeker dat met dit topic precties hetzelfde gaat gebeuren. Daarbij heb je precies dezelfde OP gebruikt. En ik ben niet Tha_T, ik ben The_Terminator for your information.
Lees het vorige en het net gesloten topic nog maar eens na. De reacties gaan gewoon nergens over. Dan kun je wel reacties gaan verwijderen maar ik weet zeker dat dat niets oplost. Maargoed, anders moet je maar even wachten totdat Buzzer met een verklaring komt...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sorry, ik haal jullie altijd door elkaar.
Het gaat nergens over? Ik open gewoon een topic over Engelse taalverloedering. Gaat echt wel ergens over! Wat is er in godsnaam mis mee.
Waarom gaat het precies nergens over dan? Ik zie duidelijk een klacht met toelichting.
Het is niet MIJN schuld dat er gebaggerd in wordt. Ik vind dat overigens wel meevallen. Maargoed, als er gebaggerd wordt moeten de modjes dat in het gareel houden, en niet dicht gooien. Wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lees het vorige en het net gesloten topic nog maar eens na. De reacties gaan gewoon nergens over. Dan kun je wel reacties gaan verwijderen maar ik weet zeker dat dat niets oplost. Maargoed, anders moet je maar even wachten totdat Buzzer met een verklaring komt...
Is het ook niet, maar je had beter af kunnen wachten totdat Buzzer met een verklaring kwam alvorens meteen maar een nieuw topic te gaan openen met precies dezelfde OP. Ik vermoed dat Buzzer je topic gesloten heeft vanwege die bagger reacties, gewoon even wachten totdat hij hier reageerd dus.quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is niet MIJN schuld dat er gebaggerd in wordt. Ik vind dat overigens wel meevallen. Maargoed, als er gebaggerd wordt moeten de modjes dat in het gareel houden, en niet dicht gooien. Wat een onzin zeg.![]()
je kunt de reakties blijven verwijderen, maar worden steeds weer vervangen door dezelfde nietszeggende reakties. Besteed anders iets meer aandacht aan je OP...quote:Op zaterdag 24 december 2005 13:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Lees het vorige en het net gesloten topic nog maar eens na. De reacties gaan gewoon nergens over. Dan kun je wel reacties gaan verwijderen maar ik weet zeker dat dat niets oplost. Maargoed, anders moet je maar even wachten totdat Buzzer met een verklaring komt...
Topic was verder wel serieus en is helaas verpest door diverse users. Ik heb er een slotje op gezet, maar kan eventueel het topic ook wel voor je opschonen en een waarschuwing geven hoorquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:14 schreef mrcool het volgende:
Mensen die geen richting aangeven op rotondes! :(
In dit topic word alleen nog maar rellen geschopt en echt ontopic is het niet meer. Lijkt me beter als jullie er een slotje op gooien!
Dit lijkt me idd beter, topic liep nogal goed en de ergenis werd door vele users herkent, helaas werd het idd door diverse [veelal dezelde] users verpest!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Topic was verder wel serieus en is helaas verpest door diverse users. Ik heb er een slotje op gezet, maar kan eventueel het topic ook wel voor je opschonen en een waarschuwing geven hoorZeg het maar.
Klaar alweer, topic opgeruimd en weer openquote:Op zaterdag 24 december 2005 22:22 schreef mrcool het volgende:
[..]
Dit lijkt me idd beter, topic liep nogal goed en de ergenis werd door vele users herkent, helaas werd het idd door diverse [veelal dezelde] users verpest!
Good job!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Klaar alweer, topic opgeruimd en weer open![]()
Meer te slowchatten, heb die bagger dan ook verwijderd. Al kan ik natuurlijk niet garanderen dat het nu wel goed gaat. Komt mede doordat het topic niet serieus is, mensen denken dan al gauw dat baggeren toegestaan is.quote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef de_puta_madre het volgende:
Meisje geneukt
Kiwi en henk telefoon zitten te baggeren
Is het zelfs nog niet waard om naar ONZ te gaan...quote:Op zondag 25 december 2005 21:12 schreef Het_hupt het volgende:
Ik geloof niet in gezelligheid. ---> ONZ.
Baggertopique in potentie![]()
Daar ging dus iets misquote:Op zondag 25 december 2005 21:31 schreef Het_hupt het volgende:
Ik geloof niet in slotjes van moderators met een IQ van enig hang- en sluitwerk plz
En misschien een weekje rust?![]()
omgquote:Op zondag 25 december 2005 21:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar ging dus iets mis
Waarschijnlijk perongeluk het topic deleted, maar weet het niet zeker
Helaas wel ja... Maar ik wil hem wel weer voor je openen hoor, ik had hem eigenlijk even een tijdelijk slotje gegeven zodat ik hem op kon gaan ruimenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef Meki het volgende:
sommige users hebben het verziekt Moderator
die hebben het verpest
laat hem maar dicht hoor . het zal toch alsnog verkeerd gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Helaas wel ja... Maar ik wil hem wel weer voor je openen hoor, ik had hem eigenlijk even een tijdelijk slotje gegeven zodat ik hem op kon gaan ruimen
Ok, daar was ik dus ook al bang voor (zie edit)...quote:Op woensdag 28 december 2005 23:46 schreef Meki het volgende:
[..]
laat hem maar dicht hoor . het zal toch alsnog verkeerd gaan
dank je wel![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, daar was ik dus ook al bang voor (zie edit)...
Hij doet het nu volgens mij niet helemaal meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar moet je Yeahnino voor hebben maar ik vind hem zelf ook geslaagd dank je
Best wel ja, topic is nu op slot btwquote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef Dirktator het volgende:
Korte krachtige klachten Vector_LSD kan beter.
Dan is HCC-net aan het klotenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij doet het nu volgens mij niet helemaal meer.
Nee maar wel over het weeralarm dat het KNMI uitgevaardigd heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
KNMI waarschuwt voor sneeuw en ijzel.
Mijn topic gaat helemaal niet over Kut Sneeuw, als je even de moeite had genomen om hem te lezen.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar wel over het weeralarm dat het KNMI uitgevaardigd heeft
daar had ik het net ook over, de laatste 50 weeralarmen waren loos alarm, dus ze mogen het wmb wel afschaffen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je jeogen open doet, zie je dat het gaat over de verschrikkelijke manier van berichtgeving sinds die totale uitval van nederland.
Als er nu 3 vlokjes sneeuw zijn, komt er al een weeralarm.
Donequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zou iemand even Koenholio's gezicht uit mijn topic willen verwijderen ?
Ik droom er straks nog eng van.
Mijn dank grenst aan hondsdolheid.
Als je een LandRover rijdt......
Da's gek. Dat dacht ik ook toen ik de OP las. Anyway, zoals ik in de sluitpost zei dat is leuk als alle mods offline zijn en dan zakt het de dag erna weg en opgelost maar als het omhoog gekicked blijft worden zorg ik wel dat hij onderaan de lijst blijft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef Bietmixer het volgende:
GODVERDOMMEPIEMEL
Nu mag iemand mij gaan uitleggen wat dit voor bullshit is!
Dus ik schrijf een tof stukje, en jij gooit hem dan maar dicht, omdat het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's gek. Dat dacht ik ook toen ik de OP las. Anyway, zoals ik in de sluitpost zei dat is leuk als alle mods offline zijn en dan zakt het de dag erna weg en opgelost maar als het omhoog gekicked blijft worden zorg ik wel dat hij onderaan de lijst blijft.
Nee. Ik vond het ook vermakelijk zelfs maar goed, hij staat in ONZ dus wie weet wat er nog kan komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:28 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Dus ik schrijf een tof stukje, en jij gooit hem dan maar dicht, omdat het je niet aanstaat?
Ik vind het zonde dat je avatar nu niet te zien is.quote:
Ik heb hem veranderd voor je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat je avatar nu niet te zien is.
Hier: [afbeelding]
Nu zie je hem toch, maar staat 'ie niet in je avatar vakje
eigenljik is het TO knopquote:
Was door H00psta geplaatst, maar de user van wie de foto was heeft deze al uit zijn fotoboek verwijderd. Ik heb het bericht in iedergeval wel aangepast.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:11 schreef Chanandler het volgende:
Kan iemand een foto weghalen in het topic over die komkommers.. ongevraagde foto gepost van user.. h00pstra of zoiets.
Valt tegen iddquote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef Razor21 het volgende:
Kan je de post van deze irritante niet grappige user FB-aight verwijderen uit mijn topic?
Godverdomme weer pink gebroken!!#$!%!#%
Verneukt de hele layouut en hij is zeker niet grappig
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was door H00psta geplaatst, maar de user van wie de foto was heeft deze al uit zijn fotoboek verwijderd. Ik heb het bericht in iedergeval wel aangepast.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef H00psta het volgende:
[..]
[..]
inderdaad
-Edit: a.u.b niet ongevraagd foto's uit fotoboeken plaatsen-
[ Bericht 6% gewijzigd door The_Terminator op 01-01-2006 16:21 ]
De policy is hier helemaal te lezen: POLICYquote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Misschien moeten sommige users de policy ook even beter lezen.quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Ben je nou zo achterlijk of doe je maar alsof?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:17 schreef H00psta het volgende:
[..]
[..]
[..]
De policy is hier helemaal te lezen: POLICY![]()
![]()
![]()
The_Terminator moet de policy maar eens lezen
[afbeelding]
Dus, verder lezen dan je neus lang is wel wel eens helpenquote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Hmmz, in dat geval wil ik je dan even verwijzen naar dit topic: Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben je nou zo achterlijk of doe je maar alsof?
[Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.]
Dus, verder lezen dan je neus lang is wel wel eens helpen![]()
Die post staat niet in KLB maar in ONZ, als de user van wie die foto is het er niet mee eens is dan moet die dat even melden in het FB topic van ONZ.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:38 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hmmz, in dat geval wil ik je dan even verwijzen naar dit topic: Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ?
Hij hoeft overigens niet op slot hoor...
Dat topic was bedoeld om te bashen, en dan zijn de reacties eveneens niet veel beter.quote:Wel zonde dat je deze [Mishandeling] agressieve mensen gesloten hebt, had wel potentieel (en nee, niet om te rellen!)
Ben ik niet met je eens, er zijn toch wel inhoudelijk interessante reacties geplaatst...De eerste gingen overigens niet eens om de afkomst...Het is en blijft klaagbaak, en daar mag je toch gerust van je afschrijven als je zoiets achterlijks meemaakt? Het feit dat het in dit geval al dan niet om marokkanen ging deed er totaal niet toe, en je houdt nu eenmaal altijd mensen (vooral op fok) die alles aangrijpen om te rellen....quote:Op maandag 2 januari 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
Dat topic was bedoeld om te bashen, en dan zijn de reacties eveneens niet veel beter.
Zoals je ziet loopt het op niets anders uit dan gebash, niet alleen op Marokkanen maar ook op elkaar. In zo'n topic kun je wel blijven editen en waarschuwen maar het helpt niets. Slotje is de beste optie.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:48 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, er zijn toch wel inhoudelijk interessante reacties geplaatst...De eerste gingen overigens niet eens om de afkomst...Het is en blijft klaagbaak, en daar mag je toch gerust van je afschrijven als je zoiets achterlijks meemaakt? Het feit dat het in dit geval al dan niet om marokkanen ging deed er totaal niet toe, en je houdt nu eenmaal altijd mensen (vooral op fok) die alles aangrijpen om te rellen....
Mijn dank is groot....Wel zonde...een van de weinig topics die op dit tijdstip nog de moeite waard waren om een discussie in aan te gaan....Anywayz, ik ga richting bed, prettige avond nog en bedankt voor de reactie!quote:Op maandag 2 januari 2006 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zoals je ziet loopt het op niets anders uit dan gebash, niet alleen op Marokkanen maar ook op elkaar. In zo'n topic kun je wel blijven editen en waarschuwen maar het helpt niets. Slotje is de beste optie.
En die foto van jou heb ik uit dat ONZ topic verwijderd.
Donequote:Op maandag 2 januari 2006 14:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik erger mij in het verkeer aan:
Kan iemand even komen opruimen bitte?
Dat topic staat in ONZ, daar gaan wij verder niet over. Dus gewoon dezelfde vraag nog even een keer plaatsen in het ONZ FB topic, dan kunnen de ONZ mods er wat aan doenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef DeeCruise het volgende:
Ik had deze Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ? graag verwijderd gezien, de hele persoon overigens ook uit dit topic maar dat lijkt me iets moeilijker...Om het nu op mensen te spelen die niks met dit topic te maken hebben (zoals mijn vriendin dus) vind ik te ver gaan...
Overigens laat ik het aan de mod zijn inzicht over of dit topic gesloten dient te worden...tot dusver was t nog wel grappig, maar t begint de verkeerde kant op te gaan....
Je kan eventueel een topic report plaatsen, dan wordt er waarschijnlijk sneller naar gekeken. En topics sluiten in ONZ ga ik al helemaal niet zomaar doen...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef DeeCruise het volgende:
Gedaan, maar als je ziet wat voor tijd er overheen gaat eer er uberhaupt een reactie/actie volgt? Zou jij het bij wijze van uitzondering niet alsnog willen doen? Voor deze keer? (vraagt het heel netjes!)
Zoals je kunt lezen vraag ik dat ook niet...en een topic report? Wat is dat? Zijn er uberhaupt nog modjes aanwezig op het onz gedeelte dan? Ik vraag t toch fatsoenlijk, enige awt er hoeft te gebeuren is dat die post verwijderd wordt, dan vind ik t prima....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je kan eventueel een topic report plaatsen, dan wordt er waarschijnlijk sneller naar gekeken. En topics sluiten in ONZ ga ik al helemaal niet zomaar doen...
Ok, post heb ik weg ge-edit. En het topic is trouwens wel sluit waardig, maar daar moet een ONZ modje maar even verder over beslissenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen vraag ik dat ook niet...en een topic report? Wat is dat? Zijn er uberhaupt nog modjes aanwezig op het onz gedeelte dan? Ik vraag t toch fatsoenlijk, enige awt er hoeft te gebeuren is dat die post verwijderd wordt, dan vind ik t prima....
Dank u wel, ik zal hier verder niet meer miepen over [ONZ] topics....quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, post heb ik weg ge-edit. En het topic is trouwens wel sluit waardig, maar daar moet een ONZ modje maar even verder over beslissen![]()
Bovenaan de pagina zie je naast de topic titel het volgende icoontje staan:quote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dank u wel, ik zal hier verder niet meer miepen over [ONZ] topics....
Wat is nu overigens zo'n topic report?
Dat topic is verwijderd zo te zien...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:41 schreef Arnold_fan het volgende:
bassie en adriaan Kan iemand hier even naar kijken
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd zo te zien...
dat zal ongetwijfeld per ongeluk zijn gegaan, en alleen een FA kan hem terughalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?
Ik heb hem weer geopend. Ik had dat topic trouwens niet verwijderd, dat was waarschijnlijk door een ander gedaan omdat hij vol was gezet met spam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Hij is inderdaad weer terug, zei het dan met slotje, kun je die er nog even afhalen?
En dicht met die bagger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
Dat hele topic is gaat nergens over, maar is zeker vermakelijke kost. Ik heb zelf ook wel een opmerking gedaan hier en daar, maar daar was nog wel uit af te leiden dat het ludiek bedoeld was. Maar toen kwam de TS, autistisch als hij is, met deze post.
Ik vermaakte me dr wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Zoveel had het nou ook weer niet opgeleverd als hij wel open was gebleven
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef LostFormat het volgende:
Sinds wanneer mag je niet klagen over iets illegaals?
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.
Flikker toch op. Ik vind het altijd zo makkelijk om dat als reden op te geven als slotje. TS klaagt gewoon over iets. Dat de rest over illegaal spul begint is niet zijn probleem. Dat is jullie probleem als mod zijnde. Zo'n slotje is alleen maar gemakzucht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
En dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.Als een topic topic volgebaggert wordt sluiten jullie hem, en de reden moeten ze er ook nog zelf bij verzinnen. Hallo, jullie zijn de moderators. Doe zelf ook eens wat, in plaats van spastisch op die slotjes-knop te rammen.
Klacht over KLB-modje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Buzzer, waarom negeer jij altijd alle kritiek op je manier van posten en modden?
Hij heeft hetgeen waar hij over klaagt een beetje te duidelijk in de OP genoemd imo. Toen ik er naar zocht kwam ik meteen al op diverse illegale sites uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik vind het altijd zo makkelijk om dat als reden op te geven als slotje. TS klaagt gewoon over iets. Dat de rest over illegaal spul begint is niet zijn probleem. Dat is jullie probleem als mod zijnde. Zo'n slotje is alleen maar gemakzucht.
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.Als een topic topic volgebaggert wordt sluiten jullie hem, in plaats van gewoon de moderator uit te hangen en reacties te verwijderen, en de reden moeten ze er ook nog zelf bij verzinnen. Hallo, jullie zijn de moderators. Doe zelf ook eens wat, in plaats van spastisch op die slotjesknop te rammen.
Ze volgen buzzer in hun gedrag, omdat ze hem niet willen afvallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.
Megaspoof is offline. Dat is kut. Daar klaagt hij over. Dat andere daar met creatief google werk op illegale shit kunnen uitkomen is niet zijn probleem. Elk topic over een boete door te hard rijden gaat over iets illegaals. Dat mag wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij heeft hetgeen waar hij over klaagt een beetje te duidelijk in de OP genoemd imo. Toen ik er naar zocht kwam ik meteen al op diverse illegale sites uit.
Ik ken het topic, maar daarin reageert hij niet. Net als in eerdere FB-topics erover. Dus ik vond het een leuk idee om hem er hier eens naar te vragen, aangezien ik zeker weet dat hij hier wel zal lezen.quote:
Weet ik, ik zet het hier even neer in de hoop dat buzzert er naar kijkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken het topic, maar daarin reageert hij niet. Net als in eerdere FB-topics erover. Dus ik vond het een leuk idee om hem er hier eens naar te vragen, aangezien ik zeker weet dat hij hier wel zal lezen.
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt nietquote:
als er godverdomme een is die continu topics opruimt en waarschuwt ben ik het wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt niet
buzzer gooit mij topic op slot boehoehoe... ik kan mijn tijd wel beter besteden
Negeren zal ook de klachten niet doen verminderen. Uitleg misschien wel, mits die enigszins bevredigend is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit. Je weet dondersgoed dat ik nooit te beroerd ben om over een slotje te rpaten of een slotje te herzien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Negeren zal ook de klachten niet doen verminderen. Uitleg misschien wel, mits die enigszins bevredigend is.
Dat nogal lastig als je mij zwaar onterecht een ban aansmeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit.
tuurlijk joh, jouw feestjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.
Dit pleit nou niet echt voor je als capabele mod.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit.
buzzer@fok.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat nogal lastig als je mij zwaar onterecht een ban aansmeert.![]()
Zou je wel moeten doen als moderator. En die klachten over jou zijn absoluut niet incidenteel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt niet
buzzer gooit mij topic op slot boehoehoe... ik kan mijn tijd wel beter besteden
Nee, ze horen daar wel. Ze horen niet hier, omdat het in principe niet alleen over jou als mod van KLB gaan, maar ook over postgedrag en hoe je in GC modt. FB lijkt mij een uitermate geschikte plaats om dat te vragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een gelul, en dat weet je zelf ook wel.. Deze topics zijn er voor, en in FB heb je als mod geen moer te zoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit pleit nou niet echt voor je als capabele mod.
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
Somebody has to do the job![]()
Wie ook moddereter is, hij/zij zal het nooit goed kunnen doen![]()
Ik vind buzzer de enige die structureel slecht modereert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.
Dan zijn er wel anderen die je fav. moddereters niet mogenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.
Heel boeiend, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan zijn er wel anderen die je fav. moddereters niet mogen![]()
Soms te fanatiek okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind buzzer de enige die structureel slecht modereert.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een gelul, en dat weet je zelf ook wel.. Deze topics zijn er voor, en in FB heb je als mod geen moer te zoeken.
Ja, als je alles wat ook maar de verkeerde kant dreigt op te gaan voorziet van een slotje is dat geen prestatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Soms te fanatiek ok![]()
altijd beter als iemand die de troep in de soep laat lopen![]()
Maar veel te vaak niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics.
En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics. Ik doe dat ook, maar als de OP al bagger is dan heeft het gewoon geen zin om een topic op te gaan ruimen of waarschuwingen te gaan plaatsen. Op die manier kun je elk bagger topic wel open laten, denk alleen niet dat er veel reacties komen omdat alles dan toch verwijderd wordt.
Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.
Ik ben heus niet te beroerd om een paar reacties te gaan verwijderen of een waarschuwing te plaatsen. Maar het is hier in KLB de laatste tijd een gigantische bagger zooi geworden en daar willen we van af. Sommige mensen hebben het misschien niet door, maar KLB is geen Onzin. En wat er in de OP van dat topic stond was illegaal, of het nu offline is of niet doet er niet toe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.![]()
Ook bagger reacties kunnen verwijderd worden.
En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
Komop LF, het topic was niks, werd niks, en zal niks worden, niet piepenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.![]()
Ook bagger reacties kunnen verwijderd worden.
En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.quote:
Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
als er godverdomme een is die continu topics opruimt en waarschuwt ben ik het wel...
ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zit
Dat is wat ik zeg, omdat ik dat ook al vaker met jou mee heb gemaakt.
Oke, maar dat is dan jouw mening.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
Ik ga gewoon de discussie aan. Men reageert op mij, ik reageer op hun. Waar slaat deze opmerking nou weer op? Sjezus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.
Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
als je nu echt denkt dat ik ga reageren in een dermate debiel topic, waar me dingen naar mijn hoofd worden geslingerd waar de honden geen brood van lusten, heb je het grondig mis. Ik heb eer redelijk transparante manier van modereren, en zet relatief heel weinig slotjes. Ik ga echt niet reageren op die sneue aantijgingen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.
Het is niet zo heel moeilijk om van iedere user binnen no time 10 smileyposts te vinden en die onder elkaar te plaatsen. Die kritiek heb ik me wel degelijk aangetrokken, en doe dat nog maar zelden. Over het algemeen post ik gewoon mee, en als iemand een vraag stelt doe ik moeite om via google een antwoord te vinden. En als mijn manier van posten jou niet bevalt spijt me dat zeer, maar dan zij het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt veel van mij zeggen, maar rancuneus? Geenszins. ik heb je alleen wel eens aangesproken op jouw manier van posten (over modden heb ik het zelf volgens mij niet eens gehad), aangezien ik die nogal ondermaats vind, zeker voor een mod, vooral als het in een forum gebeurt waar je zelf modt en waarvan je zelf ook wel zult vinden dat er veel te veel niets toevoegende posts staan.
Een reactie is immer uitgebleven en dat valt me eigenlijk wel erg tegen.
TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef McCarthy het volgende:
Weblog Jan Marijnissen: censuur en domme kutusers
A moet a worden
zou je verder een paar van de eerste kut replies kunnen verwijderen.
welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheilquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.
Op die weblog natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheil
mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naaitquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef sr_firewire het volgende:
Zum Kotsen topicsEcht om te kotsen weg ermee, weg met de users
Te slecht gewoon.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naait
Mensen die in de totaal verkeerde topics er mee doorgaan enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naait
vooral die eerste vind ik nogal minderquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Forumschorem het volgende:
Carlo Bozhard -weg-
Johnny Kraaykamp Jr irritant figuur, mag ook dood van mij
John de Mol Talpa
Bridget en Katja Donder op met je domme actie!
Jack Spijkerman Talpa
Die user is al gebanned ook. Dus geen aandacht meer aan besteden. Al kan het ook best weggehaald worden, uiteraard, maar je daar nog druk om maken, heeft weinig nut.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
vooral die eerste vind ik nogal minder
Inderdaad, is ook weg nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
vooral die eerste vind ik nogal minder
Ik heb er geen probleem mee hoor, maargoed, ik heb er zelf ook voor gekozen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus...je zal maar mod zijn in klaagbaak....pff, ik zou t niet willen zijn....
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus...je zal maar mod zijn in klaagbaak....pff, ik zou t niet willen zijn....
* presentquote:
Ja op welke gronden is die geslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef romancrovatto het volgende:
Mijn topic over 5 euro verdieners is zonder reden dicht, slaat totaal nergens op was geheel ontopic
prcs, gewoon puur massochistischquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, gewoon puur massochistischom zo'n goed topic op slot te gooien.
Inderdaad we voldeden aan alle regelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, gewoon puur massochistischom zo'n goed topic op slot te gooien.
Ze doet het gewoon weer die vrachtwagen schoonmoederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef Vipers het volgende:
[..]
Inderdaad we voldeden aan alle regels![]()
Dat ene andere niet meer dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon weer die vrachtwagen schoonmoeder
nee dat is afgeleerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat ene andere niet meer dan?
Veranderd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
Kan hiernaar gekeken worden? Katten weren uit je tuin
Nou nou nou, mag het ietsje minder zeg ? Alleen maar omdat ik zei dat je een vrachtwagenchauffeur bent ?quote:yvonne (Administrator) - vrijdag 6 januari 2006 @ 16:07
De PMS Godin
Jou ben ik ook zat.
Gourmet o.a., en kap eens met die belegen "moeder-grappen" we weten het nu wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Ok, dan ga ik het topic onderbouwen. Dan mag het dus wel...
Trouwens je hebt me nog steeds niet gemailed wat je voor kerst gegeten hebt....![]()
Mhwoa, zakt wel weg maar als hij nog eens gekicked wordt behoort sluiting tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ie op slot kon? Het wordt toch nix meer...
Sorry, maar ik heb al 2,5 uur geen moedergrap meer over je gemaakt..... Doe eens niet zo chagrijnig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gourmet o.a., en kap eens met die belegen "moeder-grappen" we weten het nu wel.
is yv je moederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef sr_firewire het volgende:
Sorry, maar ik heb al 2,5 uur geen moedergrap meer over je gemaakt..... Doe eens niet zo chagrijnig.
oke, hier nog 1tje. Ik weet niet precies wat zijn probleem is. Mag jij aan hem vragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, zakt wel weg maar als hij nog eens gekicked wordt behoort sluiting tot de mogelijkheden
Heb ik net weggeeditquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
oke, hier nog 1tje. Ik weet niet precies wat zijn probleem is. Mag jij aan hem vragen
E-Bay... raar hoor
Een TTT is imo heel wat anders dan die bagger die jij geopend hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef woutabest het volgende:
Dat dit TTT's zijn daarvoor is geen argumentatie nodig
Je topic liep alleen maar uit op gerel en gebash, dit mede doordat het topic dat gewoon uitlokt. En wie zegt dat het 'ongestraft' door anderen verziekt is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
2 vragen:
Bepaalde mensen mogen uitgescholden worden voor praktisch alles op dit forum begrijp ik?
Waarom wordt mijn topic geen kans gegund en kan dit ongestraft door anderen verziekt worden?
A_N kan notes lezen en hij ziet dat er nog niks aan is gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je topic liep alleen maar uit op gerel en gebash, dit mede doordat het topic dat gewoon uitlokt. En wie zegt dat het 'ongestraft' door anderen verziekt is?
Je bent de 3e al die dit zegt, en dit binnen 1 dag. Ik omschreef het als moderatiebeleid ligt lager dan ik dacht, de 2e omschreef het als: blijkbaar hebben sommigen een vrijbrief om zo veel mogelijk te zuigen en te etteren, en nu jij weer met dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
2 vragen:
Bepaalde mensen mogen uitgescholden worden voor praktisch alles op dit forum begrijp ik?
Waarom wordt mijn topic geen kans gegund en kan dit ongestraft door anderen verziekt worden?
Ik vind dit een twijfel gevalletje. Ik bespreek het even en kom er later op terug.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:29 schreef heiden6 het volgende:
http://nukeisrael.com/
Flikker eens op man, ik wil erover klagen.
Door het slijk trekken is wat anders dan sarren, Termie. Je vond het zelf trouwens maar al te mooi, want je bleef zitten en ging triomfantelijk nog een biertje halen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed uitgelegd hoor MUUS, maar geldt dat alleen voor mij? Geldt dat ook voor meerdere mods? Ik snap niet dat juist IK zo door het slijk getrokken wordt, terwijl ik best wel wat kan hebben. Een bagger topic op zijn tijd moet kunnen vind ik, en dat zou ik ook heus niet gaan sluiten. Graag wil ik weten waarom mensen juist zo'n hekel aan mij hebben?
Trouwens, ik vond je vroeger echt een geweldige mod, helaas ben je nu als 'user' heel erg veranderd![]()
Weet je waar jij mag voelen?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Modden moet iets leuks zijn, maar jij komt over als een stresskip wiens laatste graantje net is opgegeten. Volgens mij weet je ook heel veel posts niet goed te lezen/niet goed te plaatsen. Ga eens achterover zitten en neem eens afstand van een topic. Lees het dan nog eens en kijk eens wat er echt staat? Is het echt zo erg? Wat is de pi? Wie zegt het? Hoe is die user normaal?
*zweverige handjes opgooit* Je moet het leren aaaaaanvoooooooelen.
Eerst aan mijn vinger trekken.quote:
Ruik er maar aan.quote:
Ha takketeef!quote:
Dankje MUUS, daar heb ik wat aanquote:
Dan ga je nu een kopje thee zetten en ontspannen achterover wat topicjes doorlezen. Als iemand lelijk tegen je doet, pak je er een koekje bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje MUUS, daar heb ik wat aan
En je hebt wel een goed punt hoor, ik 'hap' vaak ook veel te snel op vervelende reacties. Maar daar ga ik wel wat aan doen, en laat dat soort dingen wel voor wat ze zijn.
Mag een kopje koffie ook?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ga je nu een kopje thee zetten en ontspannen achterover wat topicjes doorlezen. Als iemand lelijk tegen je doet, pak je er een koekje bij..
Wat ook wel eens wil helpen als je iemand niet kan plaatsen, is een kijkje in zijn/haar fotoboek nemen. Misschien wordt de post dan niet duidelijker, maar dan heb je in ieder geval wat te lachen..
sjongejonge... klikkerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef deedeetee het volgende:
In dit topic gaat 't beetje persoonlijk worden in de discussie tussen jimjim en Frida, ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is![]()
mss kan een modje ff kijken ?![]()
In WFL zitten ze elkaar ook in de haren.
Katten weren uit je tuin
quote:
quote:overigens zijn jim en ik nu de beste mattieslekker chatten op msn jeweetog
F&F is niet KLB. En aangezien er een F&F-mod online is zullen ze het vast en zeker wel zien. Maar volgens mij weten ze het ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef deedeetee het volgende:
In dit topic gaat 't beetje persoonlijk worden in de discussie tussen jimjim en Frida, ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is![]()
mss kan een modje ff kijken ?![]()
In WFL zitten ze elkaar ook in de haren.
Katten weren uit je tuin
Is in de tussentijd alweer terug in KLBquote:Op maandag 9 januari 2006 14:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
F&F is niet KLB. En aangezien er een F&F-mod online is zullen ze het vast en zeker wel zien. Maar volgens mij weten ze het ook al
Snellerdquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is in de tussentijd alweer terug in KLB
Daar is het jimjim1983 allemaal om te doen, ga zo door dekhengst...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef Frida28 het volgende:
overigens zijn jim en ik nu de beste mattieslekker chatten op msn jeweetog
mijn plan werktquote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar is het jimjim1983 allemaal om te doen, ga zo door dekhengst...![]()
quote:
waar woon je?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Maar hej... doe dat ff bij niet-hagenese vrouwen, zo blijft er nix voor me over... oke?![]()
![]()
Ik heb een mooi poppetje rechtsbovenquote:
hoi meneer Pronkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb een mooi poppetje rechtsboven [afbeelding], daar staat dat ik in scheveningen woon![]()
Lijkt mij beter van wel, heb de bagger verwijded en hem daar naartoe verhuist.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij moest mijn topic "ik ben bang" in GC of niet?
Lijkt mij in ONZ niet wat worden. Wat geflame heen en weer zitten we niet op te wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef Het_hupt het volgende:
Welke idioot haalt dat nou in zijn hoofd ---> ONZ?![]()
Gewoon adequaat moddenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Maikuuul het volgende:
Waar slaat dit nou op :/ alsof hij echt gesloten moest worden
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom moet je mijn topics altijd dichtgooien zonder reden, bifteck
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pel
Pff, hij denkt zeker dat zo'n verouderd 'grapje' nog leuk isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand even de achterlijke posts van crackhead verwijderen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef sirrom het volgende:
[edit] ik denk dat ik me vergis: bij 300 berichten gaat het automatisch op slot?
opgelostquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
domme grappen misschien iets voor Tha_PrOnmaster, maar niet voor dit topique?
edit: Gay pron![]()
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Oeps...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef The_Terminator het volgende:
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forum
Dank je voor de moeitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
Waar heb je het precies heen gegooid? Ik zie jouw post nergens op je gegeven url?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
Achter de schermen bedoeld hijquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar heb je het precies heen gegooid? Ik zie jouw post nergens op je gegeven url?
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:05 schreef AHLY-ALU het volgende:
Zie hier hoe de user LaZZ zich racistisch tegenover mij uitlaat. Ik neem aan dat dit niet wordt getolereerd op fok.
Is inderdaad niet netjes, ik heb de reactie aangepast.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:05 schreef AHLY-ALU het volgende:
Zie hier hoe de user LaZZ zich racistisch tegenover mij uitlaat. Ik neem aan dat dit niet wordt getolereerd op fok.
's Nachts mag racisme hè?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?![]()
Scheld gewoon terug, het is nacht, dan mag dat.
Al is het nacht, dat mag nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?![]()
Scheld gewoon terug, het is nacht, dan mag dat.
Nee, maar ik bedoelde te zeggen, dat je niet meteen die anus van een mod leeg moet gaan eten maar eerst zelf een reactie, of 2 kan posten om te kijken hoe poster reageert.quote:
Waarom zou ik in godsnaam op zo'n persoon ingaan. Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde te zeggen, dat je niet meteen die anus van een mod leeg moet gaan eten maar eerst zelf een reactie, of 2 kan posten om te kijken hoe poster reageert.
Er is een verschil tussen het welgemeend kwetsen van mensen met een bepaald ras, om het bepaalde ras. En een foute, misplaatste opmerking maken mbt tot een bepaald ras.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam op zo'n persoon ingaan. Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?
aha... en ik moet het verschil 'ruiken' ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het welgemeend kwetsen van mensen met een bepaald ras, om het bepaalde ras. En een foute, misplaatste opmerking maken mbt tot een bepaald ras.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:22 schreef AHLY-ALU het volgende:
aha... en ik moet het verschil 'ruiken' ofzo?
Dat ging dus per ongelukquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:01 schreef woutabest het volgende:
Termieeeeeeee...
Sluiten oke, maar verwijderen?
Ja, wanneer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ging dus per ongeluk
Maargoed, wordt wel weer hersteld
Weet ik niet, ik heb ook geen rechten meer tot dat topic. En hij is toch gesloten, dus reageren kun je er sowieso niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, wanneer?hij staat toch per ongeluk in het admin forum he
En daar heeft zoveel tijd in gezeten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ook geen rechten meer tot dat topic. En hij is toch gesloten, dus reageren kun je er sowieso niet meer.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
En daar heeft zoveel tijd in gezeten.
Als dat een schadevergoeding zou worden:
150 euro voor het gesprek met chatman, dat duurde 2 uur
750 euro voor het topic zelf, ben ik wel zo aardig om er maar eventjes een uur voor te rekenen.
dus ik ben 3 uur kwijt, wat uitkomt op 1000 euro. Gelieve binnen 14 dagen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |