quote:
Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef The_Terminator het volgende:[..]
Goed uitgelegd hoor MUUS, maar geldt dat alleen voor mij? Geldt dat ook voor meerdere mods? Ik snap niet dat juist IK zo door het slijk getrokken wordt, terwijl ik best wel wat kan hebben. Een bagger topic op zijn tijd moet kunnen vind ik, en dat zou ik ook heus niet gaan sluiten. Graag wil ik weten waarom mensen juist zo'n hekel aan mij hebben?
Trouwens, ik vond je vroeger echt een geweldige mod, helaas ben je nu als 'user' heel erg veranderd
Door het slijk trekken is wat anders dan sarren, Termie. Je vond het zelf trouwens maar al te mooi, want je bleef zitten en ging triomfantelijk nog een biertje halen.
Je hebt nogal de neiging om snel te gaan brommen en piepen en daarom zal men jou snel moeten hebben, want dat is natuurlijk leuk. Kijk nu weer, je maakt je veel te druk, man.
![]()
. "Waarom heeft hebben mensen zo'n hekel aan mij?" Hoe kóm je daar nou bij?! Je hapt en dan sart men door. That's it.
Modden moet iets leuks zijn, maar jij komt over als een stresskip wiens laatste graantje net is opgegeten. Volgens mij weet je ook heel veel posts niet goed te lezen/niet goed te plaatsen. Ga eens achterover zitten en neem eens afstand van een topic. Lees het dan nog eens en kijk eens wat er echt staat? Is het echt zo erg? Wat is de pi? Wie zegt het? Hoe is die user normaal?
*zweverige handjes opgooit* Je moet het leren aaaaaanvoooooooelen.
Oh, en ik ben totaal niet veranderd sinds ik geen mod meer ben. Dat jij een hoop van mij achter de schermen richting mods niet hebt gezien, betekent niet dat het er niet was. Ik zou eerder zeggen dat ik aardiger ben geworden. Serieus.
![]()
. Een mod is ook maar een user met extra knopjes. Alleen realiseren de meeste mods zich dat niet. Oh, ze zeggen van wel, maar in de praktijk is het totaal anders.
Zoveel mods gaan topics té krampachtig lezen en ze zien niet eens meer dat iets misschien niet serieus is. Hun humor en relativeringsvermogen sterft op het moment dat ze een blauwe naam krijgen. Zo scholden ze zelf mods verrot en zo gaan ze met hun eigen blauwe naam staan miepen als ze zelf verrot gescholden worden.
De users veranderen niet, maar de users die mod worden. Die users sarren al jaren, beste Termie, wist je dat niet? Dat is echt niet pas begonnen toen jij mod werd, hoor, echt niet.
Tuurlijk is het soms moeilijk en moet je als mod veel meer. Je moet al die topics doorlezen en soms zíjn dingen ook moeilijk te beoordelen, da's veel minder leuk dan normale users die niks 'moeten'.
FOK! is in veel gevallen een beetje een wedstrijd 'Wie is de leukste thuis'. Trappen, schoppen, sarren; dat wordt daar dan graag bij gedaan.
Dan kan je kiezen om huilend in het midden te gaan zitten óf om mee te lachen en af en toe eens een goed gemikte schop terug te geven.
Doe dat laatste maar. Dan blijf je het modden veel langer leuk vinden.
![]()
.
Oi!Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet