quote:
waar woon je?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Maar hej... doe dat ff bij niet-hagenese vrouwen, zo blijft er nix voor me over... oke?![]()
![]()
Ik heb een mooi poppetje rechtsbovenquote:
, daar staat dat ik in scheveningen woon
hoi meneer Pronkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb een mooi poppetje rechtsboven [afbeelding], daar staat dat ik in scheveningen woon![]()
Lijkt mij beter van wel, heb de bagger verwijded en hem daar naartoe verhuist.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij moest mijn topic "ik ben bang" in GC of niet?
Lijkt mij in ONZ niet wat worden. Wat geflame heen en weer zitten we niet op te wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef Het_hupt het volgende:
Welke idioot haalt dat nou in zijn hoofd ---> ONZ?![]()
Gewoon adequaat moddenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Maikuuul het volgende:
Waar slaat dit nou op :/ alsof hij echt gesloten moest worden
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom moet je mijn topics altijd dichtgooien zonder reden, bifteck
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pel
Pff, hij denkt zeker dat zo'n verouderd 'grapje' nog leuk isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand even de achterlijke posts van crackhead verwijderen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef sirrom het volgende:
[edit] ik denk dat ik me vergis: bij 300 berichten gaat het automatisch op slot?
opgelostquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
domme grappen misschien iets voor Tha_PrOnmaster, maar niet voor dit topique?
edit: Gay pron![]()
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Oeps...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef The_Terminator het volgende:
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forum
Dank je voor de moeitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
Waar heb je het precies heen gegooid? Ik zie jouw post nergens op je gegeven url?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |