quote:Op zaterdag 31 december 2005 10:24 schreef girllover het volgende:
[..]
Das wel waar ja.Ik lach ook altijd wel om mijn eigen grappen. Vaak is dat omdat er verder toch niemand lacht (zegt David Letterman ook altijd
)
lollerfiets!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Guilin het volgende:
Zijn er geen domme grappen meer?
Als je naar een feest moet, met als voorwaarde dat je verkleed moet, dat iemand dan zegt:
Ga als lucifer! Gewoon naakt gaan, die rooie kop krijg je vanzelf!
PROEST! Whahahaha, lolleromfgroflcopter.
Kut afk's, die zijn echt onduidelijk in IE.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:50 schreef yosander het volgende:
Heb je dan ook slimme grappen?
Dat is juist het leuke!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Guilin het volgende:
[..]
Kut afk's, die zijn echt onduidelijk in IE.
FF héquote:
Die is goedquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Een Nederlandse man gaat naar de dokter omdat hij graag Belg wil worden. Nou zegt de dokter, dan moeten we in het ziekenhuis de helft van uw hersenen verwijderen. Is goed, zegt de Nederlander. Dus de man laat zich opereren in het ziekenhuis. Na afloop van de operatie komt de chirurg bij de man kijken. Ik moet u iets vervelends vertellen, zegt de chirurg. We hebben in plaats van de helft per ongeluk driekwart van uw hersenen verwijderd. Zegt de man: Ach so, das macht kei flauss aus.
Dat moet die pinguin lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:39 schreef The_S het volgende:
staat een pinguin bij de bushalte!
Die is idd erg goedquote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:45 schreef olsentwinnetje het volgende:
Hoe noem je iemand die alles in de fik steekt
een pyromaan
Hoe noem je iemand die alles steelt
Een kleptomaan
Hoe noem je iemand die ze allebei doet??!!
Nou Nou Nou::D:D: :d:
![]()
![]()
![]()
:D:D
:D:D: d: d:D::D
: D:D
: D: ??!!
Een MarokkaanD: D:
:D
:D:D: D:D:D::D
:D:D
![]()
:D:D:!!! ;2;11212!23
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom pleegde hitler zelfmoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Children of the night. What music they make.
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:45 schreef DR878 het volgende:
Beetje hard maar goed :
Waarom pleegde hitler zelfmoord?
Om hierop even verder te gaan. Hoe is Hitler doodgegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:01 schreef bakayarou het volgende:
[..]
Om hierop even verder te gaan. Hoe is Hitler doodgegaan?Zijn dit nog zelfbedachte grappen? Dat is wel het idee van het topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:D:D:D:D:D:D:'(:'(:'(:D:D:D!!!!!!!!!11111111111uno11111!11!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[offtopic] Is het niet 'I'll see you on the flipside'
Geweldige film trouwens[/offtopic]
Watv is het verschil tussen Hitler en Eva Braun?
Eva Braun had geen snor![]()
Ik heb gister Morrowind van m'n pc gegooidquote:Op zondag 8 januari 2006 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]![]()
:D ;D ;ddd
![]()
!!!111~~~~ one el;even eins
;D ;D
!!1
Neen!quote:Op zondag 8 januari 2006 16:44 schreef DeHovenier het volgende:
[offtopic] Is het niet 'I'll see you on the flipside'
Geweldige film trouwens[/offtopic]
quote:
Hoe voelt het om gelijk te hebbenquote:Rocco: I'll catch you on the flip side.
Iedereen zegt dat altijd tegen mij: ey vette jas enzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:43 schreef Devlinsect het volgende:
Jij: Mooie jas heb je aan?
Zij: Dank je.
Jij: Is dat echt leer?
Zij: Ja
Jij: Laat me is ruiken. *snif snif*
Zij: ?
Jij: Varkensleer of niet?
Zij: Ja, hoezo?
Jij: Dat kan ik zien, want de kop zit er nog op!
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat altijd tegen mij: ey vette jas enzo
Hier nog een gare grap.
Ken je die grap van die olifant zonder staart ?
-Nee
Ik ook niet
`quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
de domme grappen van jou beginnen al als jij op de reageer knop drukt
![]()
Dan is het toch drie keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:22 schreef DeHovenier het volgende:
Als je iemand niet verstaat en 'wat zeg je' zegt, dan zegt diegene het nog een keer. Dit nog een keer herhalen en dan zeg je 'Dat is twee keer!'![]()
![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
`
Is er een reden dat jij ongeveer al de hele dag op de lollerquote knop drukt wanneer ik een post maak ?
quote:
Trouwens, je mag hopen dat je maagd blijft. Of hou je wel van kabouter puntmuts?quote:
Alsof ik weet wat dat is :/quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef desiredbard het volgende:
edit
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef desiredbard het volgende:
edit
KLOOTZAKquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:01 schreef desiredbard het volgende:
edit
Je hebt gelijkquote:
iets zegt mij dat het 48 uur rustig van uit Ierland gaat worden, gaypron wordt hier niet zo leuk gevondenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |