quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef DuranK het volgende:
Laatst was iemand ook tegen mij bezig met die grappen
Zitten 3 turken op een bankje. Komt er een Marokkaan langs en schiet ze alle 3 neer. PANG PANG PANG!! Hij gaat mooi op dat bankje zitten. Komen er later 2 Marokkanen bij zitten. Lekker chillenKomt er opeens een Turk langs om wraak te nemen. PANG PANG PANG. Alle 3 dood.
Hoeveel staat het nou?
6-0 voor Nederland![]()
![]()
Die versie met de non ipv de belg vond ik leukerquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
Een Nedelander, een Belg en een Duitser zitten in de trein tegenover een geil blondje met dikke tieten en een kort rokje. De trein rijdt een donkere tunnel in. Als de trein weer de tunnel uitkomt heeft de Duitser een blauw oog.
De Belg denkt: "Die Duitser heeft aan dat blondje d'r tieten gevoeld en die heeft 'm een oplawaai verkocht."
De Duitser denkt: "Die Belg heeft onder het rokje van dat blondje gezeten en zij heeft mij per ongeluk op m'n oog gemept."
De Nederlander denkt: "Als we dadelijk nog een tunnel inrijden sla ik die Duitser nog een keer."
Een non gaat toch niemand aan d'r tieten voelenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die versie met de non ipv de belg vond ik leuker
ROFLPANTOFFEl!!!!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Dit is net zoiets als:
Een neger komt bij een bedrijf en zegt: ik zoek een baan.
Het bedrijf: oh, das mooi, we hebben een vacature. Je verdient 10.000 per maand, krijgt een ferarri van de zaak, en mobieltje naar keuze, tot slot een villa met zwembad erbij.
Die neger: maak je nou een geintje?
Het bedrijf: jij begon!!
Meen je dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef Kurk het volgende:
Een man rijdt in zijn auto op een bergweggetje omhoog.
Dan komt er een vrouw in haar auto hem tegemoet. Ze schreeuwt naar hem: 'Varken!'
De man pikt dit niet en roept terug: 'Heks!'
De man rijdt door en botst halverwege de weg op een... varken.![]()
Die mop heb ik dus nooit gesnapt.
Whehequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Taproot het volgende:
Er is een sollicitatiegesprek met vier kandidaten. De werkgever bedenkt een vraag, en degene die deze vraag het beste kan beantwoorden, zal hij aannemen.
Hij denkt even na, en stelt de vraag: wat is het snelste dat er bestaat?
Sollicitant 1: hmm het licht, want het licht verplaatst zich sneller dan je kan zien
sollicitant 2: wel, een gedachte, want die zijn er voor je het weet of beseft
sollicitant 3: het knipperen met het oog, dit gebeurt zelfs zonder dat je het weet!
sollicitant 4 denkt eens diep na, schraapt aan zijn kin, kijkt even voor zich uit en laat iedereen even in spanning op zijn antwoord wachten.
Diarree! zegt hij. Want gisteren had ik slechte kip gegeten, en nog voor ik het licht in het toilet kon aandoen, kon nadenken of met mijn ogen knipperde...
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:02 schreef DuranK het volgende:
Laatst was iemand ook tegen mij bezig met die grappen
Zitten 3 turken op een bankje. Komt er een Marokkaan langs en schiet ze alle 3 neer. PANG PANG PANG!! Hij gaat mooi op dat bankje zitten. Komen er later 2 Marokkanen bij zitten. Lekker chillenKomt er opeens een Turk langs om wraak te nemen. PANG PANG PANG. Alle 3 dood.
Hoeveel staat het nou?
6-0 voor Nederland![]()
![]()
ja, dat zei mijn vrouw gisteravond ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:24 schreef P8 het volgende:
en dan zo'n big smile van "kijk mij eens origineel zijn!"
Ja, dat is er net zo eentje als bij aapjes op televisie tegen een v/d kinderen zeggen "hey, daar heb je jouw familie op de tv!!quote:Op donderdag 29 december 2005 12:52 schreef Paltos het volgende:
Wanneer er een ziekenwagen, politiewagen, iig iets met sirenes voorbijkomt:
Ze komen je halen!!1!1,Done!
![]()
![]()
Je bedoelt die scčne uit de film 'Office Space'? Vind het wel leuk hoe die serveertster 'Mondays' uitspreekt als 'Moondays'. Geweldige film trouwens.quote:Op vrijdag 30 december 2005 23:54 schreef Reflex het volgende:
"Looks like someone's got a case of the mondays"
Uhuquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:58 schreef girllover het volgende:
[..]
Je bedoelt die scčne uit de film 'Office Space'? Vind het wel leuk hoe die serveertster 'Mondays' uitspreekt als 'Moondays'. Geweldige film trouwens.
Toen ik 'm voor het eerst las, vond ik 'm flauw. Maar hij's goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:15 schreef Guilin het volgende:
Ik weet er nog een!
Ik weet er nog een!
"Ik zie niks."
"Moet je je ogen open doen!"
ROFLOLLEROMFG!!11!!''eleven!!DUIZENDHONDERDELF!!![]()
;dd;ddd
ddDDD;dD
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:17 schreef Tellorian het volgende:
De hele tijd "Stomme Kooi" in 'n topic zeggen is eigenlijk ook gewoon dom...
HAHAHA!!! Die zijn echt goed!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:31 schreef Guilin het volgende:
Al iemand bij je in de buurt woont, maar voor het eerst met je mee fietst:
"Hoe fiets jij altijd?"
"Op een fiets."
===============================
Als iemand je opbelt op je mobiele telefoon:
"Hoe wist je dat ik hier was?"
Dude, dat is eigenlijk precies ook zo'n "domme grap".quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Dude, je lacht nou om je eigen grappen.
Ik vertelde dit net aan me makker, na die 1e zin viel een lange doodse stilte, toen snapte ie hem, nadat hij was uitgelachen zei hij:: Hej, ik ken een nog betere.... Er komen 2 turken bij de kassa....quote:Op donderdag 29 december 2005 20:17 schreef Geitesollewok het volgende:
Komt een turk bij de kassa..
...
dat was em Voor degenen onder ons die hem niet gelijk snapten
Ja, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef Guilin het volgende:
Nee serieus. Stel, je verteld uit het niets, razendsnel, een buitengewoon hilarische grap. Echt zo een die de geschiedenisboeken in zal gaan als een van de beste grappen allertijden. Dan zou je niet mogen lachen, omdat je hem zelf gemaakt hebt?
Zullen we bij deze samen de strijd aan gaan tegen alle mensen die niet lachen om hun eigen grappen en grollen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef Guilin het volgende:
[..]Bij nader inzien misschien toch maar niet.
Ik vond hem goed, hoort absoluut niet bij domme grappen, maar bij het voorlezen las ik ook je foutje voor... whehehe....quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:35 schreef Taproot het volgende:
Er is een sollicitatiegesprek met vier kandidaten. De werkgever bedenkt een vraag, en degene die deze vraag het beste kan beantwoorden, zal hij aannemen.
Hij denkt even na, en stelt de vraag: wat is het snelste dat er bestaat?
Sollicitant 1: hmm het licht, want het licht verplaatst zich sneller dan je kan zien
sollicitant 2: wel, een gedachte, want die zijn er voor je het weet of beseft
sollicitant 3: het knipperen met het oog, dit gebeurt zelfs zonder dat je het weet!
sollicitant 4 denkt eens diep na, schraapt aan zijn kinschraapt zijn stem, kijkt even voor zich uit en laat iedereen even in spanning op zijn antwoord wachten.
Diarree! zegt hij. Want gisteren had ik slechte kip gegeten, en nog voor ik het licht in het toilet kon aandoen, kon nadenken of met mijn ogen knipperde...
![]()
![]()
![]()
Die is idd geniaalquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vond hem goed, hoort absoluut niet bij domme grappen, maar bij het voorlezen las ik ook je foutje voor... whehehe....![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:08 schreef TheWizz het volgende:
nog zo een:
Bellen ze je op:
Persoon: He zeg hoe is het??
Jij: Hoe is het.
Persoon: huh?
Jij: jij voreg of ik hoe is het wilde zeggen..
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:13 schreef Guilin het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu je het over opbellen hebt...
Belt dus iemand je op en neem je op, zeg je:
"Hallo, met wie?"
En dan die ander:
"Ha Wie, met Lo!"
![]()
![]()
En als iemand dan bijdehand "Ja" antwoordt:quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:25 schreef doppelgänger het volgende:
"Wat zeg je?"
"OF JE WORST LUST!"
Geweldig, ik hoop dat hij het niet bewust deed.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:32 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Dude, je lacht nou om je eigen grappen.
Das wel waar ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Guilin het volgende:
[..]
Dude, dat is eigenlijk precies ook zo'n "domme grap".
Niet persoonlijk bedoelt hoor, maar ik snap mensen nooit die zeggen:
"Shit man, lacht-ie gewoon om z'n eigen grappen."
Joh! Als ik ze zelf niet leuk vond, zou ik ze niet maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |