Nee hoor...het ging om een doodsverwensing naar die (insert name here)...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je toch een aantal quotes
Nou de wil om te ademen nog kwijtraken en klaar is kees.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:35 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nee hoor...het ging om een doodsverwensing naar die (insert name here)...
Geen zin om die bagger te onthouden.....![]()
WTF!! Dit topic is TE triest voor woorden!! Als je iedere x een topic moet maken van mensen die je tegen komt tijdens het vakken vullen heb je wat te doen...quote:Heb ik DeeCruise gezien in de C1000 ?
Krijg je ook een gratis appeltaart?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen van 24 die dreigen kinderen van 16 te slaan
Het is een maikuuul topic....duhquote:Op maandag 2 januari 2006 11:31 schreef Theuntje het volgende:
[..]
WTF!! Dit topic is TE triest voor woorden!! Als je iedere x een topic moet maken van mensen die je tegen komt tijdens het vakken vullen heb je wat te doen...![]()
Ik ben benieuwd wat je volgende topicnaam word.... misschien wel: "Bezoekje gekregen van DeeCruise in de C1000, nu kan ik 2 maanden niet meer vakkenvullen snik snik snotter"![]()
De enige echte triangeljosti.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Xizer het volgende:
geziehc wie uhn pruuk en nog geine struuk jajsjhahahahhaha
Ik wacht op een "Ik heb dirktator gezien in de c1000!" topic.....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef Dirktator het volgende:
O ja Maikuuul. Ik kom binnenkort langs bij de Brusselsepoortse C1000. Ik zal niets zeggen en zal je aankijken. De identiteit van de Dirktator dient beschermd te blijven.
Spreekt een persoon zonder foto in zijn fotoboek: klootloos mietje....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef Bietmixer het volgende:
Als je hulp nodig hebt, wil ik die dikke kop van DeeCruise ook wel eens bewerken Maikuuul.
Damn wat een lelijke vetklep.
Je kunt natuurlijk ook te ver gaan....quote:Op maandag 2 januari 2006 14:58 schreef Bietmixer het volgende:
-weg-
Ik zit inmiddels op mijn +/- 43ste kloon. Ik ga niet voor iedere week nieuwe fotoboeken updaten.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spreekt een persoon zonder foto in zijn fotoboek: klootloos mietje....
Kom maar terug als je bashmateriaal hebt, tot die tijd ga je maar fijn terug bij maikuuul in bed liggen...![]()
Ow, en om toch even te happen op je post....ja, hij heeft hulp nodig, en ik tegenstand...dus kom maar![]()
Als je dan echt zon bikkel zou zijn dan zou je om te beginnen geen 43 kloontjes nodig hebben. Ten tweede vraag ik je dan alsnog om je fotoboek hier neer te zetten zodat je ook gericht commentaar jouw kant op kunt verwachten....Mits je een beetje lef hebt uiteraard....quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels op mijn +/- 43ste kloon. Ik ga niet voor iedere week nieuwe fotoboeken updaten.
Als je goed zoekt, kun je foto's van mij vinden, vetklep..
Neuh. Zoek maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Als je dan echt zon bikkel zou zijn dan zou je om te beginnen geen 43 kloontjes nodig hebben. Ten tweede vraag ik je dan alsnog om je fotoboek hier neer te zetten zodat je ook gericht commentaar jouw kant op kunt verwachten....Mits je een beetje lef hebt uiteraard....
Zwak....quote:
Jij bent me een triest geval, DeeCruise.quote:
Mijn hoofd is minder ramp dan jouw schrijven. Tering, zeker ook 'dyslectisch'.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef Theuntje het volgende:
ik wil die kop van jou ook wel eens zien Bietmixer altijd lachen zo een natuurramp!![]()
Daar raak je ook zo snel op uitgekeken, ik denk : ik zoek me eens een randfiguur uit...Jij interesse?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Jij bent me een triest geval, DeeCruise.
Ga iemand van je eigen leeftijd bedreigen man, kneus.
Hier krijgt de dikkop tegenstand en trekt hij zijn keuteltje terug.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daar raak je ook zo snel op uitgekeken, ik denk : ik zoek me eens een randfiguur uit...Jij interesse?
Echt de eerste keer dat ik merk dat mensen semi-serieus gaan reageren op fok....
Ow nee hoor....Alleen omdat misgeschoten zaadcellen zoals jou op een forum een grotere bek hebben dan in het echte leven? Denk het niet....quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Hier krijgt de dikkop tegenstand en trekt hij zijn keuteltje terug.
Serieus!? IK MAAK MAAR EEN GRAPJE HEUR!!! JE BENT NATUURLIJK WEL KEI TOF ENZO!!!!!11!!!: ::D;d;:Dquote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Daar raak je ook zo snel op uitgekeken, ik denk : ik zoek me eens een randfiguur uit...Jij interesse?
Echt de eerste keer dat ik merk dat mensen semi-serieus gaan reageren op fok....
Verder ben ik het in principe wel eens met je over het slowchatten, maar ik kan het gewoon niet laten te reageren op zo'n lambal....quote:Op zondag 4 december 2005 13:22 schreef knowall het volgende: Dirktator is een stomme nerd. En mag derhalve dood.
Een beetje respect he!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Dirktator het volgende:
Waarde Josti's "Bietmixer"
Gelukkig....heeft dit topic tenminste nog enig nutquote:
Ik dacht dat 'ie "pussy" zei..quote:
Een beetje amore ?quote:
Ingeblikte paardenlul.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Spreekt een persoon zonder foto in zijn fotoboek: klootloos mietje....
Kom maar terug als je bashmateriaal hebt, tot die tijd ga je maar fijn terug bij maikuuul in bed liggen...![]()
Ow, en om toch even te happen op je post....ja, hij heeft hulp nodig, en ik tegenstand...dus kom maar![]()
Euhmz, nee niet echt denk ik...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een beetje amore ?
Dat zingen ze in een liedje van Frans Bauer
Je komt niet aan BrauN hé? Dan heb je ruzie met mij!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je vaste vriendengroep? Of bedoel je die posse die je moeder bangt?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ingeblikte paardenlul.
Ik ken jochies van 10 die jou dubbelvouwen en terug sturen naar de stark trek bijeenkomst waar je waarschijnlijk verwekt bent.
Mênnus klapkes veur d'n bakkes, denk ik zo.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je komt niet aan BrauN hé? Dan heb je ruzie met mij!![]()
Je zou niet de eerste zijn...maar goed, bij deze excuséquote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je komt niet aan BrauN hé? Dan heb je ruzie met mij!![]()
Verkapt-bash-deecruise-topicquote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic is een slowchat topic geworden
Veel meer potentie had t ook niet....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef Maikuuul het volgende:
Dit topic is een slowchat topic geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |