Mits frituurpan héquote:Op maandag 2 januari 2006 00:10 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb geen camera. Maar het gaat me er ook niet om dat ik het kan bewijzen of op fok kan zetten. Volgens mij ben je gewoon een tof persoon.
Ik zie wel even. Maastricht is wel ver weg maar ik wel een weekend OVquote:Op maandag 2 januari 2006 00:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen vriend, dat ben ik ook
Ey als je komt, zou ik je mijn sjieke slip dan showen ? moetje wel op een warme dag komen zodat de grond droog is. tegenwoordig hoor je geen geluid meer
quote:Op maandag 2 januari 2006 00:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zie wel even. Maastricht is wel ver weg maar ik wel een weekend OV
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:16 schreef Xizer het volgende:
Wanneer iedereen toch naar Maastricht komt... Is er toevallig iemand die mij vrijwillig anaal wilt tortueren?!
Roken is zooooo 2005quote:
???quote:
Ik weet t, vandaar dat ik gekapt ben.........quote:
Je zit hier niet op msn...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:20 schreef Xizer het volgende:
Ff schijten. Brb.
Niet naast de pot hé?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:20 schreef Xizer het volgende:
Ff schijten. Brb.
Ga schijtenquote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef Xizer het volgende:
[..]
Wat heb jij daar nou mee te maken joh!
Aantal posts: 8 (gemiddeld 4 per dag)quote:Op maandag 2 januari 2006 00:22 schreef Xizer het volgende:
HahaHAhahahahaAa Ikkee e schijtenm eenzoowwwwwwww HAHahAHHAhAhAHAHAHHHHAH
Had iemand je al verteld dat je kansloos bent?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:22 schreef Xizer het volgende:
HahaHAhahahahaAa Ikkee e schijtenm eenzoowwwwwwww HAHahAHHAhAhAHAHAHHHHAH
nu jnet ja HAhAHHAAHAHHa,,...quote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Had iemand je al verteld dat je kansloos bent?
Wat ik ermee te maken heb met het feit dat jij niet op msn zit?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:21 schreef Xizer het volgende:
[..]
Wat heb jij daar nou mee te maken joh!
Jij praat poep gek!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:24 schreef LOLBOY het volgende:
ik heb een geheimpje: de gouden tip hoe je je bek naar stront kan laten ruiken zonder stront te eten!
interesse?
Op dit forum ben je waarschijnlijk de eerste. In real life: hij is vakkenvuller...dus ik denk van wel eigenlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 00:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Had iemand je al verteld dat je kansloos bent?
Hij werk hard voor zijn brommert.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef DeeCruise het volgende:
@LOLBOY: Had de link met the ring niet zo 1,2,3 gelegd.....Nu overigens nog niet aangezien ik nog geen telefoontje ontvangen heb doordat ik een sigaret aan t roken was ten tijde van die foto...
[..]
Op dit forum ben je waarschijnlijk de eerste. In real life: hij is vakkenvuller...dus ik denk van wel eigenlijk![]()
Ik k niet vakkevuller manik zakkenvulleler HAHAHAHHAAHAHAHAH iemand hasj kopuhj =quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef DeeCruise het volgende:
@LOLBOY: Had de link met the ring niet zo 1,2,3 gelegd.....Nu overigens nog niet aangezien ik nog geen telefoontje ontvangen heb doordat ik een sigaret aan t roken was ten tijde van die foto...
[..]
Op dit forum ben je waarschijnlijk de eerste. In real life: hij is vakkenvuller...dus ik denk van wel eigenlijk![]()
je kent mn naamquote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef DeeCruise het volgende:
Spreekt de kenner....quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef MarkyB het volgende:
zielig hoor, via internet mensen bedreigen, zo veilig achter je computertje
echt zon verwijfde mannen actie
Wat?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:27 schreef Xizer het volgende:
[..]
Ik k niet vakkevuller manik zakkenvulleler HAHAHAHHAAHAHAHAH iemand hasj kopuhj =
ja doeiquote:Op maandag 2 januari 2006 00:29 schreef Xizer het volgende:
ijjjjjjjjjjjjj ik be n slpan eh peace out negrossss
Sterf.quote:Op maandag 2 januari 2006 00:27 schreef Xizer het volgende:
[..]
Ik k niet vakkevuller manik zakkenvulleler HAHAHAHHAAHAHAHAH iemand hasj kopuhj =
Gaat het?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:29 schreef Xizer het volgende:
ijjjjjjjjjjjjj ik be n slpan eh peace out negrossss
Hij zal gemist worden......De boontjes zullen nooit meer tzelfde liggenquote:
Hij doet meestal panklaar ....quote:Op maandag 2 januari 2006 00:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hij zal gemist worden......De boontjes zullen nooit meer tzelfde liggen![]()
Volgens mij verwar je toch een aantal quotesquote:Op maandag 2 januari 2006 00:30 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hij zal gemist worden......De boontjes zullen nooit meer tzelfde liggen![]()
wa gij wil, makker, wa gij wilquote:Op maandag 2 januari 2006 00:31 schreef Xizer het volgende:
geziehc wie uhn pruuk en nog geine struuk jajsjhahahahhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |