abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:26:15 #151
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33677392
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Soms te fanatiek ok
altijd beter als iemand die de troep in de soep laat lopen
Ja, als je alles wat ook maar de verkeerde kant dreigt op te gaan voorziet van een slotje is dat geen prestatie.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_33677473
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics. Ik doe dat ook, maar als de OP al bagger is dan heeft het gewoon geen zin om een topic op te gaan ruimen of waarschuwingen te gaan plaatsen. Op die manier kun je elk bagger topic wel open laten, denk alleen niet dat er veel reacties komen omdat alles dan toch verwijderd wordt.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:31:16 #153
53267 TC03
pi_33677596
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics.
Maar veel te vaak niet.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 23:31:43 #154
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_33677610
Hubba Hubba Hubba El_Terminator
*mee eensch is
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_33677641
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics. Ik doe dat ook, maar als de OP al bagger is dan heeft het gewoon geen zin om een topic op te gaan ruimen of waarschuwingen te gaan plaatsen. Op die manier kun je elk bagger topic wel open laten, denk alleen niet dat er veel reacties komen omdat alles dan toch verwijderd wordt.
En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33677818
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.
Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.
pi_33678009
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.

i Ook bagger reacties kunnen verwijderd worden.

En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33678299
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
Ik ben heus niet te beroerd om een paar reacties te gaan verwijderen of een waarschuwing te plaatsen. Maar het is hier in KLB de laatste tijd een gigantische bagger zooi geworden en daar willen we van af. Sommige mensen hebben het misschien niet door, maar KLB is geen Onzin. En wat er in de OP van dat topic stond was illegaal, of het nu offline is of niet doet er niet toe.
  Admin dinsdag 3 januari 2006 @ 23:53:19 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33678458
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Komop LF, het topic was niks, werd niks, en zal niks worden, niet piepen
En nee het gaat niet open
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 3 januari 2006 @ 23:54:14 #160
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33678492
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Maar veel te vaak niet.
En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 4 januari 2006 @ 02:24:52 #161
78498 classpc
I don't like change
pi_33682618
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef buzzer het volgende:

[..]

als er godverdomme een is die continu topics opruimt en waarschuwt ben ik het wel...
Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zit

Dat is wat ik zeg, omdat ik dat ook al vaker met jou mee heb gemaakt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2006 @ 12:28:11 #162
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33689887
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef classpc het volgende:

[..]

Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zit

Dat is wat ik zeg, omdat ik dat ook al vaker met jou mee heb gemaakt.
ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:09:05 #163
78498 classpc
I don't like change
pi_33693639
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
Oke, maar dat is dan jouw mening.
Mijn ervaring is dat de sluitposts bij de slotjes die jij gezet hebt, zo onduidelijk waren dat ik hier om uitleg moest komen vragen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  woensdag 4 januari 2006 @ 14:59:42 #164
53267 TC03
pi_33695034
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.
Ik ga gewoon de discussie aan. Men reageert op mij, ik reageer op hun. Waar slaat deze opmerking nou weer op? Sjezus.
  woensdag 4 januari 2006 @ 17:12:17 #165
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33699809
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:14:29 #166
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33701753
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.
als je nu echt denkt dat ik ga reageren in een dermate debiel topic, waar me dingen naar mijn hoofd worden geslingerd waar de honden geen brood van lusten, heb je het grondig mis. Ik heb eer redelijk transparante manier van modereren, en zet relatief heel weinig slotjes. Ik ga echt niet reageren op die sneue aantijgingen.
Ik word op zijn zachtst gezged een beetje verdrietig van dat zielige rancuneuze gedoe. Het is maar goed dat dat mijn stijl niet is, anders bleef er verdomd weinig open in KLB

[ Bericht 9% gewijzigd door buzzer op 04-01-2006 18:20:03 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:35:30 #167
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33702442
Je kunt veel van mij zeggen, maar rancuneus? Geenszins. ik heb je alleen wel eens aangesproken op jouw manier van posten (over modden heb ik het zelf volgens mij niet eens gehad), aangezien ik die nogal ondermaats vind, zeker voor een mod, vooral als het in een forum gebeurt waar je zelf modt en waarvan je zelf ook wel zult vinden dat er veel te veel niets toevoegende posts staan.

Een reactie is immer uitgebleven en dat valt me eigenlijk wel erg tegen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:54:50 #168
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33703123
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt veel van mij zeggen, maar rancuneus? Geenszins. ik heb je alleen wel eens aangesproken op jouw manier van posten (over modden heb ik het zelf volgens mij niet eens gehad), aangezien ik die nogal ondermaats vind, zeker voor een mod, vooral als het in een forum gebeurt waar je zelf modt en waarvan je zelf ook wel zult vinden dat er veel te veel niets toevoegende posts staan.

Een reactie is immer uitgebleven en dat valt me eigenlijk wel erg tegen.
Het is niet zo heel moeilijk om van iedere user binnen no time 10 smileyposts te vinden en die onder elkaar te plaatsen. Die kritiek heb ik me wel degelijk aangetrokken, en doe dat nog maar zelden. Over het algemeen post ik gewoon mee, en als iemand een vraag stelt doe ik moeite om via google een antwoord te vinden. En als mijn manier van posten jou niet bevalt spijt me dat zeer, maar dan zij het zo.

En wat er in het bewuste topic allemaal gezegd is is op zijn zachtst gezegd bij de beesten af. Blijkbaar gaat men tegenwoordig zo met mensen om. Ik behandel mensen ook niet op de manier waarop ik zelf niet behandeld wil worden. De bedoeling is om de bagger in KLB terug te dringen, en dat is door het (vaak trieste) kuddegedrag een stuk lastiger geworden. En die kudde kan beter eerst eens de hand in eigen boezem steken, alvorens iemand op een schandalige manier af te branden...
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:02:47 #169
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_33703404
Dat het jou niet zal interesseren wat ik van jouw manier van posten vind, wil niet zeggen dat je een opmerking danwel vraag daarover maar gewoon moet negeren. Dat wekt alleen maar meer irritatie op. Dat kan toch niet jouw streven zijn.

Maar blijkbaar maakt het je wel uit, want je hebt het je aangetrokken en post minder op die manier. Dat had je ook gewoon gelijk kunnen zeggen. Werkt vaak stukken effectiever dan kritiek maar gewoon negeren.

Je weet dat je als mod veel opvalt en er meer mensen op je zullen letten. Je weet ook dat mensen eerder kritiek op je zullen uiten. Als je daar geen zin in hebt, had je naar mijn mening geen mod moeten worden. De manier waarop ik jou ermee om zie gaan, vind ik in ieder geval niet de juiste.

En ja, je ziet vele users zo posten. Ik kan erger me ook daaraan. Maar dat zijn geen mods, geen mensen waarvan ik verwacht dat ze proberen het niveau in dit subforum (en wat dat betreft ook GC) wat proberen op te krikken. Die users zal ik er daarom ook minder snel op aanspreken, daar verwacht ik ook nog minder serieuze reacties van.
  woensdag 4 januari 2006 @ 19:06:16 #170
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33703523
Ik lees heel veel op het forum, maar ik kan onmogelijk alles lezen, dus wellicht heb ik je vorige post(s) gemist, want je weet dat ik wel degelijk reageer normaal gesproken. En kritiek krijgen kan me ook niet zoveel schelen, maar het gaat mij op de manier waarop, en ik denk dat jij ook best wel weet waar dat nuanceverschil ligt. bovendien ben ik niet te beroerd om een dialoog aan te gaan, mijn mailadres staat altijd open buzzer@fok.nl mits op een normale manier zoals jij doet. Op vuilspuiterij reageer ik op geen enkele manier.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:04:41 #171
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33714279
weblog Jan MArijnissen: censuur en domme kutusers
A moet a worden

zou je verder een paar van de eerste kut replies kunnen verwijderen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_33714542
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef McCarthy het volgende:
Weblog Jan Marijnissen: censuur en domme kutusers
A moet a worden

zou je verder een paar van de eerste kut replies kunnen verwijderen.
TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:13:01 #173
119078 McCarthy
communistenjager
pi_33714622
heel erg bedankt

ik wilde het topic namlijk wel graag serieus houden
in POL kon ik niet direct mijn ei kwijt en ik vind het wel belangrijk genoeg om onder de aandacht te brengen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  donderdag 5 januari 2006 @ 00:18:09 #174
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33714828
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:

[..]

TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.
welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheil
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33715263
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheil
Op die weblog natuurlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: