Ja, als je alles wat ook maar de verkeerde kant dreigt op te gaan voorziet van een slotje is dat geen prestatie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Soms te fanatiek ok![]()
altijd beter als iemand die de troep in de soep laat lopen![]()
Maar veel te vaak niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics.
En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
Buzzer plaatst vaak genoeg waarschuwingen en delete bagger uit topics. Ik doe dat ook, maar als de OP al bagger is dan heeft het gewoon geen zin om een topic op te gaan ruimen of waarschuwingen te gaan plaatsen. Op die manier kun je elk bagger topic wel open laten, denk alleen niet dat er veel reacties komen omdat alles dan toch verwijderd wordt.
Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:32 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En nu nog even inhoudelijk reageren op mijn posts.
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat er ook maar een zinnige reactie in dat topic gepost zou worden? Dan kun je wel blijven deleten (ook na een waarschuwing). Dat gaat niet alleen om illegale links, maar ook om bagger reacties. En dan ook nog eens die illegale troep in de OP (die erg makkelijk te vinden is), uiteindelijk was het topic toch wel gesloten.
Ik ben heus niet te beroerd om een paar reacties te gaan verwijderen of een waarschuwing te plaatsen. Maar het is hier in KLB de laatste tijd een gigantische bagger zooi geworden en daar willen we van af. Sommige mensen hebben het misschien niet door, maar KLB is geen Onzin. En wat er in de OP van dat topic stond was illegaal, of het nu offline is of niet doet er niet toe.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.![]()
Ook bagger reacties kunnen verwijderd worden.
En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
Komop LF, het topic was niks, werd niks, en zal niks worden, niet piepenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Vechten tegen de bierkaai. Niet willen inzien dat je lui bent.![]()
Ook bagger reacties kunnen verwijderd worden.
En nogmaals wat is er illegaal aan z'n openingspost? HET IS OFFLINE. Waar hij dus over klaagt.
En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.quote:
Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:15 schreef buzzer het volgende:
[..]
als er godverdomme een is die continu topics opruimt en waarschuwt ben ik het wel...
ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 02:24 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar jij bent er ook een die wel vaker onduidelijke sluitposts heeft, waardoor er dan alsnog hier gevraagd moet worden hoe het nou zit
Dat is wat ik zeg, omdat ik dat ook al vaker met jou mee heb gemaakt.
Oke, maar dat is dan jouw mening.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zet relatief weinig slotjes, en over het algemeen zijn ze zo duidelijk dat er geen vragen over gesteld worden, en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
Ik ga gewoon de discussie aan. Men reageert op mij, ik reageer op hun. Waar slaat deze opmerking nou weer op? Sjezus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij moet eens stoppen met je gezanik, je werkt alleen als stoorzender hier.
Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:28 schreef buzzer het volgende:
en vragen die wel gesteld worden (op een normale manier) beantwoord ik ook.
als je nu echt denkt dat ik ga reageren in een dermate debiel topic, waar me dingen naar mijn hoofd worden geslingerd waar de honden geen brood van lusten, heb je het grondig mis. Ik heb eer redelijk transparante manier van modereren, en zet relatief heel weinig slotjes. Ik ga echt niet reageren op die sneue aantijgingen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bewijst toch echt keer op keer het tegendeel. En komt dan met excuses dat ze op de verkeerde plek gesteld worden, onzin natuurlijk. En je kunt ze wel blijven negeren omdat jij vindt dat mensen het op de verkeerde plek vragen, maar zo blijven mensen met die vragen en/of irritatie zitten. Lijkt me ook geen ideale oplossing.
Het is niet zo heel moeilijk om van iedere user binnen no time 10 smileyposts te vinden en die onder elkaar te plaatsen. Die kritiek heb ik me wel degelijk aangetrokken, en doe dat nog maar zelden. Over het algemeen post ik gewoon mee, en als iemand een vraag stelt doe ik moeite om via google een antwoord te vinden. En als mijn manier van posten jou niet bevalt spijt me dat zeer, maar dan zij het zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je kunt veel van mij zeggen, maar rancuneus? Geenszins. ik heb je alleen wel eens aangesproken op jouw manier van posten (over modden heb ik het zelf volgens mij niet eens gehad), aangezien ik die nogal ondermaats vind, zeker voor een mod, vooral als het in een forum gebeurt waar je zelf modt en waarvan je zelf ook wel zult vinden dat er veel te veel niets toevoegende posts staan.
Een reactie is immer uitgebleven en dat valt me eigenlijk wel erg tegen.
TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:04 schreef McCarthy het volgende:
Weblog Jan Marijnissen: censuur en domme kutusers
A moet a worden
zou je verder een paar van de eerste kut replies kunnen verwijderen.
welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheilquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
TT hab ik aangepast en heb de bagger verwijderd/aangapast.
Op die weblog natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
welke lading dekt die 'domme kutusers' ook alweer , schijheil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |