Dat topic is verwijderd zo te zien...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:41 schreef Arnold_fan het volgende:
bassie en adriaan Kan iemand hier even naar kijken
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd zo te zien...
dat zal ongetwijfeld per ongeluk zijn gegaan, en alleen een FA kan hem terughalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?
Ik heb hem weer geopend. Ik had dat topic trouwens niet verwijderd, dat was waarschijnlijk door een ander gedaan omdat hij vol was gezet met spam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Hij is inderdaad weer terug, zei het dan met slotje, kun je die er nog even afhalen?
En dicht met die bagger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
Dat hele topic is gaat nergens over, maar is zeker vermakelijke kost. Ik heb zelf ook wel een opmerking gedaan hier en daar, maar daar was nog wel uit af te leiden dat het ludiek bedoeld was. Maar toen kwam de TS, autistisch als hij is, met deze post.
Ik vermaakte me dr wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Zoveel had het nou ook weer niet opgeleverd als hij wel open was gebleven
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef LostFormat het volgende:
Sinds wanneer mag je niet klagen over iets illegaals?
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.
Flikker toch op. Ik vind het altijd zo makkelijk om dat als reden op te geven als slotje. TS klaagt gewoon over iets. Dat de rest over illegaal spul begint is niet zijn probleem. Dat is jullie probleem als mod zijnde. Zo'n slotje is alleen maar gemakzucht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
En dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.Als een topic topic volgebaggert wordt sluiten jullie hem, en de reden moeten ze er ook nog zelf bij verzinnen. Hallo, jullie zijn de moderators. Doe zelf ook eens wat, in plaats van spastisch op die slotjes-knop te rammen.
Klacht over KLB-modje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Buzzer, waarom negeer jij altijd alle kritiek op je manier van posten en modden?
Hij heeft hetgeen waar hij over klaagt een beetje te duidelijk in de OP genoemd imo. Toen ik er naar zocht kwam ik meteen al op diverse illegale sites uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Flikker toch op. Ik vind het altijd zo makkelijk om dat als reden op te geven als slotje. TS klaagt gewoon over iets. Dat de rest over illegaal spul begint is niet zijn probleem. Dat is jullie probleem als mod zijnde. Zo'n slotje is alleen maar gemakzucht.
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.Als een topic topic volgebaggert wordt sluiten jullie hem, in plaats van gewoon de moderator uit te hangen en reacties te verwijderen, en de reden moeten ze er ook nog zelf bij verzinnen. Hallo, jullie zijn de moderators. Doe zelf ook eens wat, in plaats van spastisch op die slotjesknop te rammen.
Ze volgen buzzer in hun gedrag, omdat ze hem niet willen afvallen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.
Megaspoof is offline. Dat is kut. Daar klaagt hij over. Dat andere daar met creatief google werk op illegale shit kunnen uitkomen is niet zijn probleem. Elk topic over een boete door te hard rijden gaat over iets illegaals. Dat mag wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hij heeft hetgeen waar hij over klaagt een beetje te duidelijk in de OP genoemd imo. Toen ik er naar zocht kwam ik meteen al op diverse illegale sites uit.
Ik ken het topic, maar daarin reageert hij niet. Net als in eerdere FB-topics erover. Dus ik vond het een leuk idee om hem er hier eens naar te vragen, aangezien ik zeker weet dat hij hier wel zal lezen.quote:
Weet ik, ik zet het hier even neer in de hoop dat buzzert er naar kijkt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ken het topic, maar daarin reageert hij niet. Net als in eerdere FB-topics erover. Dus ik vond het een leuk idee om hem er hier eens naar te vragen, aangezien ik zeker weet dat hij hier wel zal lezen.
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt nietquote:
als er godverdomme een is die continu topics opruimt en waarschuwt ben ik het wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:56 schreef classpc het volgende:
[..]
Van Buzzer weet ik het, maar dat betekent niet dat alle modjes zo zijn natuurlijk.
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt niet
buzzer gooit mij topic op slot boehoehoe... ik kan mijn tijd wel beter besteden
Negeren zal ook de klachten niet doen verminderen. Uitleg misschien wel, mits die enigszins bevredigend is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit. Je weet dondersgoed dat ik nooit te beroerd ben om over een slotje te rpaten of een slotje te herzien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Negeren zal ook de klachten niet doen verminderen. Uitleg misschien wel, mits die enigszins bevredigend is.
Dat nogal lastig als je mij zwaar onterecht een ban aansmeert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit.
tuurlijk joh, jouw feestjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:16 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Er zijn blijkbaar mensen met gegronde klachten over je. Dat je dat af doet als zielig zegt alleen maar meer over hoe incapabel je bent.
Dit pleit nou niet echt voor je als capabele mod.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan moet men de klachten zetten waar ze horen, hier in dit topic, en niet in FB. daar kom ik nooit.
buzzer@fok.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat nogal lastig als je mij zwaar onterecht een ban aansmeert.![]()
Zou je wel moeten doen als moderator. En die klachten over jou zijn absoluut niet incidenteel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik op dergelijke zielige topics ga reageren, neh echt niet
buzzer gooit mij topic op slot boehoehoe... ik kan mijn tijd wel beter besteden
Nee, ze horen daar wel. Ze horen niet hier, omdat het in principe niet alleen over jou als mod van KLB gaan, maar ook over postgedrag en hoe je in GC modt. FB lijkt mij een uitermate geschikte plaats om dat te vragen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een gelul, en dat weet je zelf ook wel.. Deze topics zijn er voor, en in FB heb je als mod geen moer te zoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dit pleit nou niet echt voor je als capabele mod.
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Het_hupt het volgende:
Somebody has to do the job![]()
Wie ook moddereter is, hij/zij zal het nooit goed kunnen doen![]()
Ik vind buzzer de enige die structureel slecht modereert.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.
Dan zijn er wel anderen die je fav. moddereters niet mogenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er zijn talloze mods waarover ik weinig tot niets te klagen heb, hoor.
Heel boeiend, maar daar gaat het niet over.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:23 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dan zijn er wel anderen die je fav. moddereters niet mogen![]()
Soms te fanatiek okquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind buzzer de enige die structureel slecht modereert.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een gelul, en dat weet je zelf ook wel.. Deze topics zijn er voor, en in FB heb je als mod geen moer te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |