En die van al die andere posters die zich hier...eh...wat minder positief over hem uitlieten toevallig ook zeker?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef L01 het volgende:
Een kennis van mij is bevriend met Bassie! top goser![]()
Was bassie van TS geen fake bassie?![]()
Adriaan is veel leuker in de omgang dan die Bassie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand ook wel eens een onbeschofte actie/opmerking van Adriaan meegemaakt?
In het bejaardentehuis moet je je geld toch inleverenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:04 schreef L01 het volgende:
kben geen vrouw en ik heb ook geen cubmaat, rest klopt wel![]()
Die bassie en die adriaan zijn gewoon een stelletje oude zakken, ze moeten gewoon in het bejaardentehuis gaan wonen ofzo..
geld hebben ze toch allang binnnen.
het is vooral die papzak die denk de man te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:21 schreef Koekepan het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
in alle opzichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dat was vast die Jensen-Bassie.. dit kan de echte niet geweest zijn, da's een ware kindervriend
het acrobatenliedquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef BennyNL het volgende:
Bassie is een held, dat jij nou met kutkinderen hem in de weg lopen..jou zouden ze moeten afschieten
lang, 5 seconden handschuddenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb hem een aantal jaren geleden de hand geschud, en in die 5 seconden vond ik hem wel sympathiek.
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb hem een keer live gezien toen hij aan het optreden was met zijn mondharmonica op een feest van de TPG in het maasgebouw(KUIP), hij wilde niet dat we foto's maakten, en draaide steeds zijn rug naar camera's terwijl hij aan het optreden was.
Daarna stond ik in de hoek waarachter de artiesten stonden en zag hem tekeergaan back-stage toen de deur open ging, ik wist niet wat ik meemaakte.
Hij moet wel doorgaan, Adriaan heeft alle rechten op de serie's en krijgt dus steeds geld, Bassie niet, dus die moet blijven rommelen.
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjes?
en waarom krijgt Bassie geen geld?
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoor
En misschien nooit een suc6quote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.
was alles toen nog goed met hem?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
*schud* Hey, alles goed? *Schud schud* " Ja hoor *nog steeds schud*.
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....quote:
Ik weet het niet zo net of het een suc6 was geworden zonder bassiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....
eigenlijk is het zijn broertjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Er is niets mis met Adriaan, dat is een aardige man, Bassie is iets valser van nature, daarom moet hij ook niet optreden zonder zijn lieve broer.
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Eluabi het volgende:
Bassie is fucking heftig. Hij heeft eens een gozer die ik ken op zijn bek gerost, maar dat was terecht.
Hij houdt op een andere manier van kinderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
yep.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
Wie zit hier nu een topic uit 2001 te kicken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |