En die van al die andere posters die zich hier...eh...wat minder positief over hem uitlieten toevallig ook zeker?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef L01 het volgende:
Een kennis van mij is bevriend met Bassie! top goser![]()
Was bassie van TS geen fake bassie?![]()
Adriaan is veel leuker in de omgang dan die Bassie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand ook wel eens een onbeschofte actie/opmerking van Adriaan meegemaakt?
In het bejaardentehuis moet je je geld toch inleverenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:04 schreef L01 het volgende:
kben geen vrouw en ik heb ook geen cubmaat, rest klopt wel![]()
Die bassie en die adriaan zijn gewoon een stelletje oude zakken, ze moeten gewoon in het bejaardentehuis gaan wonen ofzo..
geld hebben ze toch allang binnnen.
het is vooral die papzak die denk de man te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:21 schreef Koekepan het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
in alle opzichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dat was vast die Jensen-Bassie.. dit kan de echte niet geweest zijn, da's een ware kindervriend
het acrobatenliedquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef BennyNL het volgende:
Bassie is een held, dat jij nou met kutkinderen hem in de weg lopen..jou zouden ze moeten afschieten
lang, 5 seconden handschuddenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb hem een aantal jaren geleden de hand geschud, en in die 5 seconden vond ik hem wel sympathiek.
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjesquote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik heb hem een keer live gezien toen hij aan het optreden was met zijn mondharmonica op een feest van de TPG in het maasgebouw(KUIP), hij wilde niet dat we foto's maakten, en draaide steeds zijn rug naar camera's terwijl hij aan het optreden was.
Daarna stond ik in de hoek waarachter de artiesten stonden en zag hem tekeergaan back-stage toen de deur open ging, ik wist niet wat ik meemaakte.
Hij moet wel doorgaan, Adriaan heeft alle rechten op de serie's en krijgt dus steeds geld, Bassie niet, dus die moet blijven rommelen.
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:54 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zijn Bassie en Adriaan geen vriendjes?
en waarom krijgt Bassie geen geld?
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nou adriaantje heeft ook het suc6 aan Bassie te danken hoor
En misschien nooit een suc6quote:Op maandag 2 januari 2006 23:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Maar Adriaan heeft geregiseerd, en is dus de eigenaar van de tapes. Hij had het ook met een ander kunnen doen natuurlijk, dan was een ander Bassie geweest.
was alles toen nog goed met hem?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
*schud* Hey, alles goed? *Schud schud* " Ja hoor *nog steeds schud*.
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....quote:
Ik weet het niet zo net of het een suc6 was geworden zonder bassiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:13 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Dat heb je bij elk bedrijf....... Denk je dat elk bedrijf de eerste personeelsleden heel veel geld geven omdat ze het succes mede aan hen te danken hebben? De ondernemer steekt zijn nek uit, en de personeelsleden werken en daar worden ze voor betaald.....
eigenlijk is het zijn broertjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
Er is niets mis met Adriaan, dat is een aardige man, Bassie is iets valser van nature, daarom moet hij ook niet optreden zonder zijn lieve broer.
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:50 schreef Eluabi het volgende:
Bassie is fucking heftig. Hij heeft eens een gozer die ik ken op zijn bek gerost, maar dat was terecht.
Hij houdt op een andere manier van kinderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:20 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Afgezien van of het wel of niet terecht is, geeft het wel een beeld van hoe deze man omgaat met problemen. Ik denk niet dat een kindervriend iemand is die veel geweld gebruikt, maar dat kan aan mij liggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
yep.......quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
Wie zit hier nu een topic uit 2001 te kicken
elk mens maakt foutenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef wonderer het volgende:
Een jaar geleden had ik Bas waarschijnlijk nog met hand en tand verdedigd. Nu kan ik alleen maar beamend knikken.
Ja, ik ben er al overheen en heb er veel van geleerdquote:
Als jij wat meer naar de series van die twee had gekeken, had je ook kunnen weten dat Bassie de eerste vier series mee heeft geschreven met het verhaal en alle liedjes. Dus ik snap niet hoe je erbij komt dat Adriaan alle films heeft gemaakt. En als je nog veel beter naar de series had gekeken kan je ook zien dat er op het einde copyright Bassie en Adrina Produkties staat. Dus beide heren zullen de rechten hebben en daar ook voor worden betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Omdat Bassie een botte lul is, en Adriaan alles heeft gemaakt en betaald. Hij heeft het imago opgebouwd, en de films gemaakt, dat toevallig zijn broer mee mocht spelen is een ander verhaal.
Als jij wat beter had opgelet had je geweten dat de rechten van de eerste films van B&A van Joop van der Ende waren.. Adriaan heeft die rechten pas een paar jaar geleden van Joop teruggekocht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:28 schreef Jaap1974 het volgende:
[..]
Als jij wat meer naar de series van die twee had gekeken, had je ook kunnen weten dat Bassie de eerste vier series mee heeft geschreven met het verhaal en alle liedjes. Dus ik snap niet hoe je erbij komt dat Adriaan alle films heeft gemaakt. En als je nog veel beter naar de series had gekeken kan je ook zien dat er op het einde copyright Bassie en Adrina Produkties staat. Dus beide heren zullen de rechten hebben en daar ook voor worden betaald
quote:Aad had de BV “Adrina Produkties” opgericht en schreef liedjes, series en boeken en hij regisseerde en monteerde de series. De BV van Bas, “Bassie Produkties” organiseerde de tournees door het land.
Op de site van Adriaan staat heel duidelijk dat HIJ de rechten heeft gekocht, bij heel veel dingen staat dat hij samen met zijn broer iets starte of deed, maar hier gaat het duidelijk alleen over zichzelfquote:Op maandag 9 januari 2006 14:50 schreef Jaap1974 het volgende:
Dat zijn hele anderen zaken, dat zijn de bezigheden van de beide BV's. De rechten van al het beeldmatriaal ligt wel bij beide BV's. B&A hebben dus samen de rechten gekocht van Joop van den Ende Produkties
quote:Jaren daarna heb ik de serie van de "Sleutel" en "De diamant" van Joop van den Ende Producties gekocht. Ik heb ze toen hergemonteerd naar een speelfilmlengte van 1 1/2 uur en we hebben die series daarna op video uitgebracht
Zoals ik al eerder zei, Bassie kreeg geld door optredens, Adriaan door de t.v. series.quote:De TROS vraagt de broers weer een programma's te maken, Adriaan richt de B.V. Adrina Producties op en schrijft liedjes, series en boeken. Hij regiseert en monteert de t.v. series. De B.V. van Bas, Bassie, organiseerd toernees door het land.
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:40 schreef Arnold_fan het volgende:
Daarnaast zijn B&A na 1982 niet meer zakelijk verbonden met Joop van der Ende en dan:
[..]
Zoals ik al eerder zei, Bassie kreeg geld door optredens, Adriaan door de t.v. series.
En daarom werd Bas boos op Aad toen hij ziek was en de afscheidstoer (die heel wat op had moeten leveren) cancelde......quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.
Waarschijnlijk voor sponsoring o.i.d. en het kan best zijn dat hij andere programma's schrijft voor Nickelodeon.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Jaap1974 het volgende:
Waarom moet Bas dan wel een contract met Nickelodeon ondertekenen voor het uitzenden van de series?
Misschien wilden ze samen naar buiten komen voor de pers, maar het kan ook zijn dat Bassie inderdaad een minderheidsbelang heeft, of misschien een deel van een paar films.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:55 schreef Jaap1974 het volgende:
Was voor de series van Bassie en Adriaan.. zie Adriaan Homepage:
Maar Bassie en Adriaan waren die dag ook voor een andere reden in de Pepsi hal in Amsterdam. Voor het grote jeugdspektakel daar begon, tekenden ze weer een contract met de TV zender Nickelodeon/kindernet voor de duur van 3 jaar. Dus minstens tot het einde van het jaar 2007 kunnen de fans blijven genieten van de avonturen van Bassie en Adriaan bij die zender. Bij Kindernet/Nickelodeon staan Bassie en Adriaan al jarenlang in de top drie van de best bekeken TV programma’s. Doordat ze deze week het contract weer verlengden, zijn ze nu ook de artiesten die de langste tijd op die TV zender te zien zijn. Op de foto toosten ze met de grote baas Dan Ligtvoet op de verlengde samenwerking.
Bas heeft nu ook zijn eigen serie die bij Nick is uitgezonden. Zal daar wel om zijn, want B&A wordt dus NIET uitgezonden nu.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:24 schreef Jaap1974 het volgende:
Waarom moet Bas dan wel een contract met Nickelodeon ondertekenen voor het uitzenden van de series?
Alles is voor Bassie Adriaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom Aad lekker in Spanje zit en Bas nog steeds op de buhne staat.
Klopt echt niks van. Op de aftiteling steeds (C) Bassie Produkties, zelfs op inlays van videobanden/DVD's staat het. Als Bas geen rechten had, dan had er alleen (C) Adrina Produkties gestaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Misschien wilden ze samen naar buiten komen voor de pers, maar het kan ook zijn dat Bassie inderdaad een minderheidsbelang heeft, of misschien een deel van een paar films.
Van de eerste delen is Adriaan alleen eigenaar.
Wacht maar tot ie een advocaat op je af stuurt omdat je dat filmpje online aan wat vrienden laat zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef jeloo het volgende:
Bassie bashen kan dus niet.
Bassie is een held!
En Bas is ook een held!
Geweldig hoe hij al die kleine kids weg stuurde om met mij en mn vrienden op de foto te gaan![]()
Om vervolgens ook nog eens 'Hallo vriendjes' te zingen voor de camera![]()
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:30 schreef jeloo het volgende:
Bassie bashen kan dus niet.
Bassie is een held!
En Bas is ook een held!
Geweldig hoe hij al die kleine kids weg stuurde om met mij en mn vrienden op de foto te gaan![]()
Om vervolgens ook nog eens 'Hallo vriendjes' te zingen voor de camera![]()
Same herequote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.
Bassie is ook niet voor de huidige generatie kinderen. Bassie is voor ons!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder.. ik heb drie keer zo'n geweldig spektdebakel van ze mee mogen maken (alles voor de kids), maar zelfs mijn kinderen willen hem niet meer zien.
Net of jij alles gratis en voor niks doetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
Basiie is een gewoon een geslepen geldwolf, niet meer en niet minder..
Er is een verschil tussen een normaal honorarium vragen en overal klinkende munt uit proberen te slaan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:21 schreef Jaap1974 het volgende:
[..]
Net of jij alles gratis en voor niks doet![]()
100% mee eens. Bassie is van ons ! En niet van die spykids kijkende kut TMF kutjeugdquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:14 schreef jeloo het volgende:
[..]
Bassie is ook niet voor de huidige generatie kinderen. Bassie is voor ons!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
nuttige topickick van bijna een jaar
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:25 schreef classpc het volgende:
Wie zit hier nu een topic uit 2001 te kicken
Whahahaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef AntiSh0x het volgende:
http://www.wardrivers.be/(...)si%20en%20Driaan.wmv
![]()
Robin...homo, hopen dat ie oxidatie in zijn connectoren krijgtquote:Op maandag 9 januari 2006 20:59 schreef kaspermols282 het volgende:
met die rotrobot
F.Y.I. Bassie drinkt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:01 schreef dribbel79 het volgende:
Toen m'n pa bij TROS werkte kreeg je alleen bier op de nieuwjaarsreceptie...totdat de gebroeders Van Toor binnenkwamen, die zopen de Wiskeykast helemaal leeg...zo, dat is eruit!!!
Google ff op Arie & Bastiaan, wel oud, maar o zo lachen
Drinkt met mate.... niet in liters maar in vaten.quote:
Nee hij drinkt geen alcohol meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:20 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Drinkt met mate.... niet in liters maar in vaten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |