En die van al die andere posters die zich hier...eh...wat minder positief over hem uitlieten toevallig ook zeker?quote:Op woensdag 21 april 2004 21:17 schreef L01 het volgende:
Een kennis van mij is bevriend met Bassie! top goser![]()
Was bassie van TS geen fake bassie?![]()
Adriaan is veel leuker in de omgang dan die Bassie.quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Heeft er iemand ook wel eens een onbeschofte actie/opmerking van Adriaan meegemaakt?
In het bejaardentehuis moet je je geld toch inleverenquote:Op donderdag 22 april 2004 13:04 schreef L01 het volgende:
kben geen vrouw en ik heb ook geen cubmaat, rest klopt wel![]()
Die bassie en die adriaan zijn gewoon een stelletje oude zakken, ze moeten gewoon in het bejaardentehuis gaan wonen ofzo..
geld hebben ze toch allang binnnen.
het is vooral die papzak die denk de man te zijn.quote:Op maandag 2 juli 2001 22:21 schreef Koekepan het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:18 schreef H.M.Murdock het volgende:
Adriaantje! Teringlijer!
in alle opzichtenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:35 schreef DrDentz het volgende:
dat was vast die Jensen-Bassie.. dit kan de echte niet geweest zijn, da's een ware kindervriend
het acrobatenliedquote:Op maandag 2 januari 2006 23:40 schreef BennyNL het volgende:
Bassie is een held, dat jij nou met kutkinderen hem in de weg lopen..jou zouden ze moeten afschieten
lang, 5 seconden handschuddenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik heb hem een aantal jaren geleden de hand geschud, en in die 5 seconden vond ik hem wel sympathiek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |