Dat topic is verwijderd zo te zien...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:41 schreef Arnold_fan het volgende:
bassie en adriaan Kan iemand hier even naar kijken
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:24 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat topic is verwijderd zo te zien...
dat zal ongetwijfeld per ongeluk zijn gegaan, en alleen een FA kan hem terughalen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarom is hij weg? En kun je hem terug zetten?
Ik heb hem weer geopend. Ik had dat topic trouwens niet verwijderd, dat was waarschijnlijk door een ander gedaan omdat hij vol was gezet met spam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Hij is inderdaad weer terug, zei het dan met slotje, kun je die er nog even afhalen?
En dicht met die bagger.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
Dat hele topic is gaat nergens over, maar is zeker vermakelijke kost. Ik heb zelf ook wel een opmerking gedaan hier en daar, maar daar was nog wel uit af te leiden dat het ludiek bedoeld was. Maar toen kwam de TS, autistisch als hij is, met deze post.
Ik vermaakte me dr wel...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:36 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa. Zoveel had het nou ook weer niet opgeleverd als hij wel open was gebleven
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:38 schreef LostFormat het volgende:
Sinds wanneer mag je niet klagen over iets illegaals?
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Er stond dus leuk bij waar het om ging. En er werden ook illegale links in het topic geplaatst, ik heb geen zin om die steeds maar weer weg te halen. Topics die over dat soort dingen gaan lopen meestal toch alleen maar op bagger uit.
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Geef dan die reden ipv 'het is illegaal dus slotje'.
Flikker toch op. Ik vind het altijd zo makkelijk om dat als reden op te geven als slotje. TS klaagt gewoon over iets. Dat de rest over illegaal spul begint is niet zijn probleem. Dat is jullie probleem als mod zijnde. Zo'n slotje is alleen maar gemakzucht.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat had je als ervaringsdeskundige toch ook wel een beetje zelf kunnen bedenken...
Je weet dondersgoed hoe dergelijke topics verlopen
En dat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Altijd die aannames van jullie. Wees toch gewoon een keer duidelijk.Als een topic topic volgebaggert wordt sluiten jullie hem, en de reden moeten ze er ook nog zelf bij verzinnen. Hallo, jullie zijn de moderators. Doe zelf ook eens wat, in plaats van spastisch op die slotjes-knop te rammen.
Klacht over KLB-modje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi Buzzer, waarom negeer jij altijd alle kritiek op je manier van posten en modden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |