Vooral nu ze ook nog ongesteld isquote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ze begint zelfs een beetje pissed te worden door al mijn aandacht aan dit forum en zijn bewoners.
Kan ik me wel wat bij voorstellen ook![]()
Ik volg je,quote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef MaRySe het volgende:
bl44t
nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Mooi zijn we er over uit dat onze opvattingen over vrienden verschillen!
Was dat voor stalkertaal?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik volg je,
Je komt nooit meer van me af,
ik wil je,
tot aan mijn graf
Jo, Jo.
![]()
Ik heb wel s gedacht echte vrienden te hebben, maar dat bleken het later toch niet!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee.
jij hebt nooit echte vrienden gehad.
Wat zijn jullie, coole rappers op de hoek van de straat?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja precies...
Ik neuk je in je aars,
met de hak van mijn leren laars.
Das andere koek
Dan heb je daarna tochy gewoon weer nieuwe, andere, echte vrienden!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb wel s gedacht echte vrienden te hebben, maar dat bleken het later toch niet!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je moet schijnbaar nog een hoop leren.
Dacht je!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Dan heb je daarna tochy gewoon weer nieuwe, andere, echte vrienden!
Ik ben 8 keer verhuisd in 16 jaar en heb dus nooiet 'echte vrienden' kunnen maken. Maar ik heb wel altijd vrienden gehad.
Gedachtenkronkels bij sommige maken het een beetje moeilijk leesbaar, sorry daarvoor!quote:
Leeftijd zegt niks.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:33 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dacht je!
Hoe oud ben je 16?
Ik ben 36, dan weet je inmiddels wel beter.
Wat doen jaren ertoe? Het gaat om levensjaren en ervaringen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Dan heb je nog 18 jaar om erachter te komen dat wat ik je zeg geen onzin is!
Is lang hoor.
iddquote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Wat doen jaren ertoe? Het gaat om levensjaren en ervaringen.
Ben er weer, het mormel slaapt !!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:44 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Kom er later op terug, moet nu weg anders is er hier iemand ongelukkig.
Sorry daarvoor.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb wel s gedacht echte vrienden te hebben, maar dat bleken het later toch niet!
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je moet schijnbaar nog een hoop leren.
Als mensen eens inzagen dat ze echt enorm hypocriet zijn zonder het zelf te beseffen!quote:
het zou ook helpen als mensen inzien dat vrienden wel bestaanquote:Op maandag 2 januari 2006 13:01 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als mensen eens inzagen dat ze echt enorm hypocriet zijn zonder het zelf te beseffen!
![]()
![]()
![]()
Tjonge dadelijk heb ik de limit bereikt van het aantal kotssmileys
Mij hoor je niet zeggen dat ze niet bestaan, ik zeg dat ze dun gezaaid zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:09 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het zou ook helpen als mensen inzien dat vrienden wel bestaan![]()
-weg-quote:Op maandag 2 januari 2006 13:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeggen dat ze niet bestaan, ik zeg dat ze dun gezaaid zijn.
Er wordt hier de term bekende/vriend door elkaar gehaald!![]()
aaah ik zie dat je graag rust..:quote:schreef RUSTGRAAG het volgende:
Je kan ook tever gaan he.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
-weg-
jawel man, hij heeft nog een vriendin en een bekendequote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:58 schreef Tobbes het volgende:
Ik zou uitkijken als ik jou was, want stel dat je gebanned wordt dan heb je helemaal geen sociale contacten meer![]()
![]()
![]()
Link?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:07 schreef jimjim1983 het volgende:
Rustgraag wilt stereo's in auto's verbieden![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |