Vooralsnog ben ik nog interessant genoeg voor haar, en ballen heb ik ook heus wel, don't worry!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou weten als je geen vrienden hebt? En als jouw vriendin iemand tegenkomt die wel ballen heeft en interesse heeft ziet ze jouw ook niet meer staan hoor.![]()
Allemaal onzin, weg ermeequote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef Baris het volgende:
Kerst en nieuwjaar enzo moeten blijven.
koniginnendag is idd overdreven imo.
Koninginnedag is leuk.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:30 schreef Baris het volgende:
Kerst en nieuwjaar enzo moeten blijven.
koniginnendag is idd overdreven imo.
Lang leve de republiek Nederlandquote:
Of jij begint te begrijpen dat je gezellige nachtje gisteren toch gebaseerd was op hypocrisie???quote:Op zondag 1 januari 2006 22:27 schreef jimjim1983 het volgende:
jij hebt een aardig kortzichtige kijk op mensen.
ik begin te begrijpen waarom je geen vrienden hebt.
Ja die ja, weg daarmee!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:41 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Of jij begint te begrijpen dat je gezellige nachtje gisteren toch gebaseerd was op hypocrisie???![]()
Wel met echte!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
fok het koningshuis. gewoon lekker feesten op het waterlooplein. met vrienden
Kom maar langs, ik heb hier een open haard en een zaagquote:Op zondag 1 januari 2006 22:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik geef het op. jij hebt echt een gigantisch bord voor je kop en ik hoop eerlijk waar voor je dat dat ooit weggenomen zal worden.
Cool, heb je toevallig ook niet een lange doos waar jij in past? dan kom ik als Hans Klok!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb hier een open haard en een zaag
ja zal lekker gezellig zijn bij jouquote:Op zondag 1 januari 2006 22:43 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik heb hier een open haard en een zaag
Zou die bier hebben?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja zal lekker gezellig zijn bij jou
Eu volgens mij heb ik die beantwoord, of heb ik iets gemist?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:16 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mooi verhaal
Nu alleen nog antwoord geven op mijn vragen.
![]()
stomme hypocriete bierquote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zou die bier hebben?
Want dat drink je niet zo snel in je eentje...:')
Had je voordat je je vriendin leerde kennen wel vrienden?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Eu volgens mij heb ik die beantwoord, of heb ik iets gemist?
Das natuurlijk het gemakkelijkste om te doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:28 schreef Tobbes het volgende:
Ik geef het op!
Zullen we deze topic verkrachten?
Ik discussier niet met mensen zonder vrienden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Das natuurlijk het gemakkelijkste om te doen.
Diepere discussie hierover is schijnbaar niet mogelijk dan. jammer!![]()
Die vraag is retorisch neem ik aanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef jimjim1983 het volgende:
werd je vroeger op school gepest?
en die geen antwoorden gevenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik discussier niet met mensen zonder vrienden.
Als het bij mij gezellig is, dan is het tenminste echt gezellig!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja zal lekker gezellig zijn bij jou
Goed punt. Maar als het vervolgens nooit echt gezellig is heb ik het liever gezellig omdat het zo moet zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als het bij mij gezellig is, dan is het tenminste echt gezellig!
En niet omdat het zogenaamd gezellig MOET zijn![]()
Ik heb me gisteravond lekker een paar Leffe gedronken, en niet omdat ik anders niet cool ben, maar omdat het goed smaakt!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zou die bier hebben?
Want dat drink je niet zo snel in je eentje...:')
Oke, je hebt smaakquote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb me gisteravond lekker een paar Leffe gedronken, en niet omdat ik anders niet cool ben, maar omdat het goed smaakt!![]()
Bekenden of vrienden??quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Had je voordat je je vriendin leerde kennen wel vrienden?
Dat is toch niet erg. Conflicten zijn juist tof. Het is niet erg als je verschilt; als je het maar weet van elkaar.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Bekenden of vrienden??
Vrienden heb ik maar een! en zelfs bij die heb ik soms mijn twijfels, die trekt gewoon zijn eigen plannen en houdt zich aan niemand op indien noodzakelijk.
Dat botst wel s.![]()
Nou schijnbaar toch wel!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik discussier niet met mensen zonder vrienden.
ok dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik heb me gisteravond lekker een paar Leffe gedronken, en niet omdat ik anders niet cool ben, maar omdat het goed smaakt!![]()
het is dus nooit gezelligquote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Als het bij mij gezellig is, dan is het tenminste echt gezellig!
En niet omdat het zogenaamd gezellig MOET zijn![]()
Heb ik nooit last van gehad, een welgemikte slagjequote:
Dit noem ik t toppunt van hypocrisie!! hahahhhahahhahhahquote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Goed punt. Maar als het vervolgens nooit echt gezellig is heb ik het liever gezellig omdat het zo moet zijn
Moet af en toe ff weg om mijn vriendin niet te verwaarlozen!quote:
haha yeah rightquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Heb ik nooit last van gehad, een welgemikte slagjeop het neusje deed wonderen in die tijd!
Ze begint zelfs een beetje pissed te worden door al mijn aandacht aan dit forum en zijn bewoners.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Moet af en toe ff weg om mijn vriendin niet te verwaarlozen!
Sorry daarvoor!![]()
Echt werkt perfect!, gewoon onverwacht ........................................ram.quote:
Mooi zijn we er over uit dat onze opvattingen over vrienden verschillen!quote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef jimjim1983 het volgende:
haha ja
er zijn hier gewoon mensen met vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |