Vraag, wat is jouw defenitie van: echte vriend??, ben ik benieuwd naar!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat jij geen echte vrienden hebt is kut voor je, maar ze zijn er echt.
Of je het nou vrienden of bekenden noemt...het gaat erom dat jij niet een band met mensen hebt die andere mensen wel met elkaar hebben.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Wat mensen hier vrienden noemen, noem ik bekenden, en jammer, daar heb ik niet zo veel mee.
Kijk maar eens wie je komt helpen van die vrienden als de nood echt aan de man is,
De hulp komt dan vaak uit onbekende hoek, maar niet van je vrienden (lees medehangjongeren/kroegmaatjes)![]()
en vrienden heb je ook al nietquote:Op zondag 1 januari 2006 20:42 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Met mij hoef je dat niet te krijgen, eerder met jezelf.
En euh je hint: echt niet, ben niet depri of zo hoor, alleen niet zo'n ku(t)ddedier, sorry daarvoor!![]()
Iemand waar je veel lol mee kunt beleven en die je niet in de steek laat als het even tegen zit.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Vraag, wat is jouw defenitie van: echte vriend??, ben ik benieuwd naar!
Dat mensen eens serieus nadenken waar ze mee bezig zijn, en dan misschien ??? deze hypocriete gebruiken in de ban doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:43 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Huillie. Tuurlijk is het kut allemaal. Maar het is al een eeuwigheid zo, en het zal een eeuwigheid zo blijven. Dus wat je met deze topic wilt bereiken?
hoezo hypocriet gebruik?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat mensen eens serieus nadenken waar ze mee bezig zijn, en dan misschien ??? deze hypocriete gebruiken in de ban doen.
Hypocriet?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat mensen eens serieus nadenken waar ze mee bezig zijn, en dan misschien ??? deze hypocriete gebruiken in de ban doen.
Mentaliteit?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
en wees blij dat we hier niet die zieke werkmentaliteit van de chinezen hebben![]()
Ik wil geen band met mensen die op niks is gebaseerd is, spijt me.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:45 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Of je het nou vrienden of bekenden noemt...het gaat erom dat jij niet een band met mensen hebt die andere mensen wel met elkaar hebben.
Mjah misschien is dat nodig als je een persoonlijkheid van 0.0 hebt. Maar als ik 1 ding niet doe is het de aarsch van mn 'vrienden' likken. Onze band is juist gebaseerd op oprechtheid en dus vooral kritiek over en weer.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:54 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik kan ook niet in een of andere firma werken en de hele dag lekker likken naar de baas en "collega's", om met als achterliggend plan, te scoren op persoonlijk vlak.
dat laatste heeft niets met dat eerste te maken.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:54 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik wil geen band met mensen die op niks is gebaseerd is, spijt me.
Ik kan ook niet in een of andere firma werken en de hele dag lekker likken naar de baas en "collega's", om met als achterliggend plan, te scoren op persoonlijk vlak.
In de praktijk komen de beide door jouw genoemde eigenschappen in een persoon niet vaak voor.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Iemand waar je veel lol mee kunt beleven en die je niet in de steek laat als het even tegen zit.
zoiets volgens mij.
Het gaat toch niet om het begrip, maar om het gevoel dat je bij mensen hebt. "Vriend" is geen meetbare variable ofzo...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
In de praktijk komen de beide door jouw genoemde eigenschappen in een persoon niet vaak voor.
Jammer maar waar.
Volgens mij kun je iemand pas een vriend noemen als je bij die persoon niet eens de gedachte hebt "zou dit een vriend zijn?"
Het hypocriete is:quote:
"jammer maar waar"quote:Op zondag 1 januari 2006 20:58 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
In de praktijk komen de beide door jouw genoemde eigenschappen in een persoon niet vaak voor.
Jammer maar waar.
Volgens mij kun je iemand pas een vriend noemen als je bij die persoon niet eens de gedachte hebt "zou dit een vriend zijn?"
Tuurlijk stelt het niks voor. Zullen we Koninginnedag, alle christelijke Feestdagen en vooral jouw verjaardag ook maar schrappen dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Het hypocriete is:
je doet er aan mee, of je bent een excentriekeling en wij behandelen jou als "vreemd"
Als overtuigd atheist heb ik al (in de ogen van kerstvierders) een verknipt wereldbeeld als ik niks met kerstmis te maken wil hebben. (goor vreet & hang bij elkaar feest)
Vind je het dan raar dat mijn standpunten ook verharden en ik zoiets heb van "pleur op met je kerst"
Wat ik hypo vind aan nieuw jaar heb ik al eerder gepost, ik vind het een dag als ieder ander, hypocriet vind ik het om iedereen je Niet gemeende wensen te gaan vertellen/brengen omdat dat nu eenmaal algemeen gebruikelijk is.
Ik doe daar niet aan mee, en wens liever mensen waar ik iets om geef, door het jaar heen goede (wel gemeende) wensen.
volgens mij heb jij maar weinig mensen waar je om geeft.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Het hypocriete is:
je doet er aan mee, of je bent een excentriekeling en wij behandelen jou als "vreemd"
Als overtuigd atheist heb ik al (in de ogen van kerstvierders) een verknipt wereldbeeld als ik niks met kerstmis te maken wil hebben. (goor vreet & hang bij elkaar feest)
Vind je het dan raar dat mijn standpunten ook verharden en ik zoiets heb van "pleur op met je kerst"
Wat ik hypo vind aan nieuw jaar heb ik al eerder gepost, ik vind het een dag als ieder ander, hypocriet vind ik het om iedereen je Niet gemeende wensen te gaan vertellen/brengen omdat dat nu eenmaal algemeen gebruikelijk is.
Ik doe daar niet aan mee, en wens liever mensen waar ik iets om geef, door het jaar heen goede (wel gemeende) wensen.
Dat weekje vrij gun ik je wel, ik vind het hypo om met heel nederland hetzelfde te zitten doen!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hypocriet?
Mensen die wél hard werken het hele jaar door willen halverwege het werkjaar gewoon een weekje vakantie; wat is daar hypocriet aan. En verliezen van 1 miljard chinezen doen we met zn 10 miljoenen toch wel.
Niet gemeend? spreek voor jezelf...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:17 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat weekje vrij gun ik je wel, ik vind het hypo om met heel nederland hetzelfde te zitten doen!
En dat niet gemeend!
Die Chinese werkers, dat zijn gewoon marionetten van de machthebbers in Beijing, die lui hebben het vooropgezette plan om met "de macht der grote getallen" de wereld te veroveren.
Die mannen daar die denken echt heel anders dan ons, die willen wereldheerschappij en niet zo als wij hier een prettig leven.![]()
Ik praat niet alleen over nederland, ik spreek over het nog vrije westen.
Interessante these, zonder vrienden kan je niet gelukkig zijn en heeft het leven geen zin???quote:Op zondag 1 januari 2006 21:00 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Het gaat toch niet om het begrip, maar om het gevoel dat je bij mensen hebt. "Vriend" is geen meetbare variable ofzo...
Wel sneu trouwens dat er van 16333359 mensen niemand is die jij een vriend kunt noemen. Wat heeft je leven voor zin?
In dat land worden meer dan een miljard mensen dagelijks uitgebuit, werkdagen van 16 uur etcquote:
laat ik het zo zeggen: vrienden verrijken je leven. en zonder vrienden mis je een hoop moois.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Interessante these, zonder vrienden kan je niet gelukkig zijn en heeft het leven geen zin???
Men, ik heb hier een vriendin zitten die om mij geeft, en ik om haar!
Ik spreek over wat ik om me heen denk te zien, is dat niet zo, overtuig me dan van het tegendeel.quote:
Zonder 'vrienden' mis je zoveel. Ik zou mijn vriendin zo opgeven als ik moest kiezen tussen hun en mijn vrienden. Ik heb overig een vrij oppervlakkige band met mijn vrienden. Maar dat maakt mijn leven juist zo lekker relaxed.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:20 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Interessante these, zonder vrienden kan je niet gelukkig zijn en heeft het leven geen zin???
Men, ik heb hier een vriendin zitten die om mij geeft, en ik om haar!
ja dat krijg je als je het niet met vrienden viertquote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ik spreek over wat ik om me heen denk te zien, is dat niet zo, overtuig me dan van het tegendeel.
bro's before ho'squote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik zou mijn vriendin zo opgeven als ik moest kiezen tussen hun en mijn vrienden.
Eu ik vind mijn leven rijk genoeg zoals ik t leef, en ik ben niet bang om alleen te zijn in tegenstelling tot de meeste mensen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen: vrienden verrijken je leven. en zonder vrienden mis je een hoop moois.
dat laatste klopt wel een beetje voor sommige mensen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:47 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Eu ik vind mijn leven rijk genoeg zoals ik t leef, en ik ben niet bang om alleen te zijn in tegenstelling tot de meeste mensen.
Daar komt namelijk in mijn optiek jullie drang tot het hebben van "vrienden" vandaan.
Hmm, ik hecht meer aan de "diepere" band" met mijn vriendin dan de oppervlakkige band met bekenden. dat maakt mijn leven relaxt.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:26 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Zonder 'vrienden' mis je zoveel. Ik zou mijn vriendin zo opgeven als ik moest kiezen tussen hun en mijn vrienden. Ik heb overig een vrij oppervlakkige band met mijn vrienden. Maar dat maakt mijn leven juist zo lekker relaxed.
Ik vind die diepere band ook erg bijzonder. Maar die band is ook wel meteen een stuk minder stabiel dan die met anderen. Als het nu overgaat tuseen jouw en je vriendin...is je leven dan wel zinloos? En had je voordat je je vriendin wel gewoon 'vrienden'?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hmm, ik hecht meer aan de "diepere" band" met mijn vriendin dan de oppervlakkige band met bekenden. dat maakt mijn leven relaxt.
de band met je vrienden is misschien oppervlakkig op een bepaalde manier, maar toch kan je van je vrienden houden.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:50 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Hmm, ik hecht meer aan de "diepere" band" met mijn vriendin dan de oppervlakkige band met bekenden. dat maakt mijn leven relaxt.
Bedoel je dat ik het verkeerd zie omdat ik er toevallig niet van hou om met voor mij bekans onbekenden wat lollig te gaan staan doen?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je het niet met vrienden viert
Kijk wat er gebeurd als ze een vriendin krijgen, zien ze jou niet meer staan.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de band met je vrienden is misschien oppervlakkig op een bepaalde manier, maar toch kan je van je vrienden houden.
Hoe kan je dat nou weten als je geen vrienden hebt? En als jouw vriendin iemand tegenkomt die wel ballen heeft en interesse heeft ziet ze jouw ook niet meer staan hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurd als ze een vriendin krijgen, zien ze jou niet meer staan.
Het vriendinnetje laat hen wel ff een keuze maken, ik of hun, een van de twee.
Wedden dat 95% voor de vriendin kiest en jouw als "vriend" niet meer ziet staan!
dat is dus echt complete bullshit he. als dat bij jou zo gebeurt dan zijn dat geen echte vrienden.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:59 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Kijk wat er gebeurd als ze een vriendin krijgen, zien ze jou niet meer staan.
Het vriendinnetje laat hen wel ff een keuze maken, ik of hun, een van de twee.
Wedden dat 95% voor de vriendin kiest en jouw als "vriend" niet meer ziet staan!
als jij het viert met allemaal rare mensen die je niet je vrienden noemt, tja dan wordt er natuurlijk wel eens een ongemeende 'gelukkig nieuwjaar' opmerking gemaakt. dat is wat ik bedoel.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:55 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Bedoel je dat ik het verkeerd zie omdat ik er toevallig niet van hou om met voor mij bekans onbekenden wat lollig te gaan staan doen?
Ik vind dat oppervlakkig, net als 99% van nederland dat is in mijn ogen.
Neu, zou mijn leven niet zinloos door worden als dat zou gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:52 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik vind die diepere band ook erg bijzonder. Maar die band is ook wel meteen een stuk minder stabiel dan die met anderen. Als het nu overgaat tuseen jouw en je vriendin...is je leven dan wel zinloos? En had je voordat je je vriendin wel gewoon 'vrienden'?
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Neu, zou mijn leven niet zinloos door worden als dat zou gebeuren.
Vaak zie je het wel aankomen als een breuk gaat ontstaan, je hebt er zelf greep op of die weer gelijmd wordt of niet.
Nu zijn vrouwen in mijn ogen vrij instabiele wezens, dus je moet soms wel eens wat "hypocriete"
lijm gebruiken om het breukje te herstellen.
Vrouwen zijn over het algemeen heel licht geraakt en over emotioneel.
Mijn vriendin zit dat gelukkig in bij zichzelf en is vrij vergevingsgezind (buhdiste?)
Heb vaker bekenden gehad waar het contact iets mee intensiveerde en daarna ook weer afzwakte. om diverse redenen. (hecht er niet veel waarde aan)
Mooi verhaalquote:Op zondag 1 januari 2006 22:09 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Neu, zou mijn leven niet zinloos door worden als dat zou gebeuren.
Vaak zie je het wel aankomen als een breuk gaat ontstaan, je hebt er zelf greep op of die weer gelijmd wordt of niet.
Nu zijn vrouwen in mijn ogen vrij instabiele wezens, dus je moet soms wel eens wat "hypocriete"
lijm gebruiken om het breukje te herstellen.
Vrouwen zijn over het algemeen heel licht geraakt en over emotioneel.
Mijn vriendin zit dat gelukkig in bij zichzelf en is vrij vergevingsgezind (buhdiste?)
Heb vaker bekenden gehad waar het contact iets mee intensiveerde en daarna ook weer afzwakte. om diverse redenen. (hecht er niet veel waarde aan)
A: ik vier het niet, want ik vind het geen gelegenheid om iets te vieren.(zwaar overdreven allemaal)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als jij het viert met allemaal rare mensen die je niet je vrienden noemt, tja dan wordt er natuurlijk wel eens een ongemeende 'gelukkig nieuwjaar' opmerking gemaakt. dat is wat ik bedoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |