In China produceren ze inderdaad gewoon door. Maar als ze hun eigen nieuwjaar gaan vieren, dan barst de hel losquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Hele shit hangt me de kont uit net als de fucking kerstdagen.
Hele land ligt plat, terwijl ze in China gewoon doorproduceren, zo winnen we de slag toch nooit van ze!!
Ik stel daarom voor om alle "feestdagen" op te doeken, weg met die onzin,
Net als koniginnendag
en andere miljardenverslindende crap![]()
veel plezierquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Ik heb 4 slaappillen klaar liggen, die ram ik om 22:00 in mijn keel, gooi er een slok thee tegenaan en hoop dat ik er helemaal niets van mee hoef te maken.
Ik zou zeggen, ga aan de slag. Wat let je?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:21 schreef RUSTGRAAG het volgende:
die schlitzaugen werken de klok rond en wij liggen op ons gat hier
Ben jammer genoeg afhankelijk van anderen en kan niet aan de slag daardoor, kost mij ook 2 weken omzet die hele show hier elk jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga aan de slag. Wat let je?
Onzin. Zelfstandig ondernemer?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Ben jammer genoeg afhankelijk van anderen en kan niet aan de slag daardoor, kost mij ook 2 weken omzet die hele show hier elk jaar.![]()
![]()
Wat dacht je van jouw administratie bijwerken, of iets dergelijks? Er is altijd wel WAT te doen wanneer je een eigen bedrijf hebt. Altijd wel iets dat is blijven liggen of iets dat je morgen/overmorgen eigenlijk zou moeten doen. Dus veel plezier!quote:
Ah, nu komt het ware probleem naar bovenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Mijn vriendin heb ik ook al niks aan die is ongesteld en zit een waardeloze kutfilm te kijken op net5
Klinkt goed. Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Ik heb 4 slaappillen klaar liggen, die ram ik om 22:00 in mijn keel, gooi er een slok thee tegenaan en hoop dat ik er helemaal niets van mee hoef te maken.
Nee, maar het is er ook nog donker en dat maakt t dubbellastigquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, nu komt het ware probleem naar boven![]()
En waar een wil is is een weg, echte werkers laten zich niet tegen houden door de kou![]()
Junk???quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik doe met je mee.
4? 12 werken veel beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Oe, het is een groot complot van de Chinezen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Zie je dan verliezen ze geen produktie!!, das zo gepland
Weer een kandidaat voor een heropvoedingskamp??quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:48 schreef bart83 het volgende:
He depri ventje, pak lekker wat pillen of een touw en laat mensen die wel een sociaal leven hebben met rust ok ?
JPBquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Weer een kandidaat voor een heropvoedingskamp??
Ben maar blij dat ik geen jpb funktie vervul, vergingen hier een hoop mensen t lache!![]()
Die zogenaamde ex communisten willen gewoon de wereldmacht overnemen, eerst lukte ze dat niet met hun strategie van geslotenheid, nu proberen ze het met het kapitalisme "op hun manierquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oe, het is een groot complot van de Chinezen!
Je weet wel, harrie, harrie potterquote:
Ah. Dan denk ik toch dat jij een verkeerd beeld hebt van een 'JPB-functie'. Zou je toch eerst een revolutie moeten ontketenen en van Nederland een dictatoriaal regime moeten makenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:57 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Je weet wel, harrie, harrie potter![]()
lijkt me cool, misschien helpt het om tuig uit te bannenquote:Op zaterdag 31 december 2005 22:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah. Dan denk ik toch dat jij een verkeerd beeld hebt van een 'JPB-functie'. Zou je toch eerst een revolutie moeten ontketenen en van Nederland een dictatoriaal regime moeten maken
Zijn er ook andere baken dan???quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:06 schreef Agiath het volgende:
RUSTGRAAG
wat ben je voor kutnerd
Eerst beweer je liever boswandelingen te maken dan naar een café te gaan
Dan wil je feestdagen afschaffen
En je post alleen maar in KLB
OMG!!!!!!!!
Welterusten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:20 schreef makemedinner het volgende:
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden he.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:23 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Zijn er ook andere baken dan???
Vind de klaagbaak al werk genoeg!
Jullie zullen wel verslaafd zijn als je in alle baken tegelijk post!
Heb je dan nog tijd om te werken???
Dat is correct, en ik probeer jullie werkschuwe kantjeslopers ook in die richting te krijgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en je hebt sierpaarden he.
Jij bent overigens geen van beide. Jij bent gewoon een zeikende jankerde die graag als hardwerkende Nederlander wil overkomen.
Boswachter!quote:Op zondag 1 januari 2006 04:49 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Dat is correct, en ik probeer jullie werkschuwe kantjeslopers ook in die richting te krijgen.
Ik stuit echter op veel weerstand, en dat op zich levert alweer klachten van mijn kant op!
Dus werk nu maar gewoon mee
Wat mensen hier vrienden noemen, noem ik bekenden, en jammer, daar heb ik niet zo veel mee.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:12 schreef AltamirA het volgende:
zonder vrienden is het leven gewoon klote maat!
Heb ik altijd een interessant beroep gevonden.quote:
Owh man... ik krijg gewoon medelijden met je. Spring van een brug af zou ik zeggen? *HINT*quote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Wat mensen hier vrienden noemen, noem ik bekenden, en jammer, daar heb ik niet zo veel mee.
Kijk maar eens wie je komt helpen van die vrienden als de nood echt aan de man is,
De hulp komt dan vaak uit onbekende hoek, maar niet van je vrienden (lees medehangjongeren/kroegmaatjes)![]()
dat jij geen echte vrienden hebt is kut voor je, maar ze zijn er echt.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:31 schreef RUSTGRAAG het volgende:
[..]
Wat mensen hier vrienden noemen, noem ik bekenden, en jammer, daar heb ik niet zo veel mee.
Kijk maar eens wie je komt helpen van die vrienden als de nood echt aan de man is,
De hulp komt dan vaak uit onbekende hoek, maar niet van je vrienden (lees medehangjongeren/kroegmaatjes)![]()
Met mij hoef je dat niet te krijgen, eerder met jezelf.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:37 schreef Gapert het volgende:
[..]
Owh man... ik krijg gewoon medelijden met je. Spring van een brug af zou ik zeggen? *HINT*
Huillie. Tuurlijk is het kut allemaal. Maar het is al een eeuwigheid zo, en het zal een eeuwigheid zo blijven. Dus wat je met deze topic wilt bereiken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:19 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Hele shit hangt me de kont uit net als de fucking kerstdagen.
Hele land ligt plat, terwijl ze in China gewoon doorproduceren, zo winnen we de slag toch nooit van ze!!
Ik stel daarom voor om alle "feestdagen" op te doeken, weg met die onzin,
Net als koniginnendag
en andere miljardenverslindende crap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |