De namen zijn wat veranderd voordat iedereen meteen weet wie t isquote:Ik heb jullie nog niet de blunder van afgelopen weekend verteld. Henry had zaterdag een paar vrienden uitgenodigd. Wezen poolen, waterpijp gerookt, blowtje gerookt, gezellig gekletst. Paar mensen blijven slapen. 's Ochtends (nou ja, inmiddels drie uur 's middags) zaten we met 1 overgebleven vriend van hem film te kijken (The Cube, coole film). Henry zat mij intussen stiekem te vingeren (we lagen nog in bed). Ineens zei hij dat hij iets raars voelde van binnen. Bleek er nog een condoom van de vorige dag in te zitten. Ik heb zonder overdrijven een kwartier volledig dubbel gelegen, tot de tranen over mijn wangen liepen. En die vriend wilde natuurlijk weten wat er was. Dus Henry zegt doodleuk: "Nou, we waren niks kwijt, maar we hebben iets gevonden". Hij had geloof ik niet helemaal door waar het over ging. Ik heb in jaren niet zo gelachen. Of is dit een van die dingen waar je bij had moeten zijn?
Ze kiest er zelf voor om zichzelf zo enorm voor schut te zetten.quote:
Het begint met Lupa en eindigt op Solitariaquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:11 schreef Italo het volgende:
Wie is het nou? Tell me tell me tell me...![]()
Ik weet het!quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:13 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Het begint met Lupa en eindigt op Solitaria![]()
Ik hoop dat je binnenkort pijnlijk mag verongelukkenquote:
Dames gaan voor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:16 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je binnenkort pijnlijk mag verongelukken [afbeelding]
Ben jij d'r kloon?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:16 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je binnenkort pijnlijk mag verongelukken [afbeelding]
Mag ik vragen wat je in godsnaam met dat ranzige paard moet?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:20 schreef heiden6 het volgende:
Die vriend van me lurkt hier trouwens soms.
zie edit- beetje opletten heaquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:19 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook tegen je![]()
Dus je hebt zelfs een edit nodig om te laten zien wat je wilt.quote:
Nee echt niet.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:21 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna denken van wel
Ik haat paarden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:20 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je in godsnaam met dat ranzige paard moet?
Ja soms wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:21 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Dus je hebt zelfs een edit nodig om te laten zien wat je wilt.
Ik hoef mezelf niet te verbeteren.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:22 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ja soms wel.
Maar jezelf verbeteren is beter dan jezelf niet verbeteren.
nou das toch lief van mequote:Op woensdag 11 januari 2006 03:19 schreef heiden6 het volgende:
Ik heet geen Henry.
Nee.quote:
Heb je er vandaag ook nog iets uit kunnen vissen?quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:23 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet te verbeteren.
Ik bergijp dat je sprakeloos bent, en nu dus maar een overgewaardeerde ONZ smile gaat gebruiken?quote:
Echt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:11 schreef Tobbes het volgende:
Tubgirl, das ook een ranzig wijf :R
En jij blijft er maar naar kijken. Zo zie je maar: over smaak valt niet te twisten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:11 schreef Tobbes het volgende:
Tubgirl, das ook een ranzig wijf :R
Die had je al.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:27 schreef woutabest het volgende:
[..]
En ik vraag een bevestiging die ik niet krijg
Mijn piemel trok zich wel terug bij het zien van tubgirl.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:29 schreef the900 het volgende:
Ik heb me wel eens afgetrokken op tubgirl.
Denk dan maar dat ik een kloon ben van die stinkkut.quote:
Okequote:Op woensdag 11 januari 2006 03:31 schreef JohanV. het volgende:
[..]
Denk dan maar dat ik een kloon ben van die stinkkut.
Mosterd na de maaltijd Wouterquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:43 schreef woutabest het volgende:
waarom zegt iedereen de hele tijd kappen als het al gestopt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |