mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naaitquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:58 schreef sr_firewire het volgende:
Zum Kotsen topicsEcht om te kotsen weg ermee, weg met de users
Te slecht gewoon.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naait
Mensen die in de totaal verkeerde topics er mee doorgaan enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Afwazig het volgende:
[..]
mensen die er zelf aan meedoen en dan de rest er bij naait
vooral die eerste vind ik nogal minderquote:Op donderdag 29 december 2005 11:03 schreef Forumschorem het volgende:
Carlo Bozhard -weg-
Johnny Kraaykamp Jr irritant figuur, mag ook dood van mij
John de Mol Talpa
Bridget en Katja Donder op met je domme actie!
Jack Spijkerman Talpa
Die user is al gebanned ook. Dus geen aandacht meer aan besteden. Al kan het ook best weggehaald worden, uiteraard, maar je daar nog druk om maken, heeft weinig nut.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
vooral die eerste vind ik nogal minder
Inderdaad, is ook weg nuquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
vooral die eerste vind ik nogal minder
Ik heb er geen probleem mee hoor, maargoed, ik heb er zelf ook voor gekozen natuurlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus...je zal maar mod zijn in klaagbaak....pff, ik zou t niet willen zijn....
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef DeeCruise het volgende:
Jezus...je zal maar mod zijn in klaagbaak....pff, ik zou t niet willen zijn....
* presentquote:
Ja op welke gronden is die geslotenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef romancrovatto het volgende:
Mijn topic over 5 euro verdieners is zonder reden dicht, slaat totaal nergens op was geheel ontopic
prcs, gewoon puur massochistischquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, gewoon puur massochistischom zo'n goed topic op slot te gooien.
Inderdaad we voldeden aan alle regelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
prcs, gewoon puur massochistischom zo'n goed topic op slot te gooien.
Ze doet het gewoon weer die vrachtwagen schoonmoederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:10 schreef Vipers het volgende:
[..]
Inderdaad we voldeden aan alle regels![]()
Dat ene andere niet meer dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Ze doet het gewoon weer die vrachtwagen schoonmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |