quote:Op woensdag 28 december 2005 23:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ok, daar was ik dus ook al bang voor (zie edit)...
Hij doet het nu volgens mij niet helemaal meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:56 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Daar moet je Yeahnino voor hebben maar ik vind hem zelf ook geslaagd dank je
Best wel ja, topic is nu op slot btwquote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef Dirktator het volgende:
Korte krachtige klachten Vector_LSD kan beter.
Dan is HCC-net aan het klotenquote:Op donderdag 29 december 2005 21:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij doet het nu volgens mij niet helemaal meer.
Nee maar wel over het weeralarm dat het KNMI uitgevaardigd heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:53 schreef kikoooooo het volgende:
KNMI waarschuwt voor sneeuw en ijzel.
Mijn topic gaat helemaal niet over Kut Sneeuw, als je even de moeite had genomen om hem te lezen.
Helemaal niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:26 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee maar wel over het weeralarm dat het KNMI uitgevaardigd heeft
daar had ik het net ook over, de laatste 50 weeralarmen waren loos alarm, dus ze mogen het wmb wel afschaffen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Als je jeogen open doet, zie je dat het gaat over de verschrikkelijke manier van berichtgeving sinds die totale uitval van nederland.
Als er nu 3 vlokjes sneeuw zijn, komt er al een weeralarm.
Donequote:Op zaterdag 31 december 2005 14:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Zou iemand even Koenholio's gezicht uit mijn topic willen verwijderen ?
Ik droom er straks nog eng van.
Mijn dank grenst aan hondsdolheid.
Als je een LandRover rijdt......
Da's gek. Dat dacht ik ook toen ik de OP las. Anyway, zoals ik in de sluitpost zei dat is leuk als alle mods offline zijn en dan zakt het de dag erna weg en opgelost maar als het omhoog gekicked blijft worden zorg ik wel dat hij onderaan de lijst blijft.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:23 schreef Bietmixer het volgende:
GODVERDOMMEPIEMEL
Nu mag iemand mij gaan uitleggen wat dit voor bullshit is!
Dus ik schrijf een tof stukje, en jij gooit hem dan maar dicht, omdat het je niet aanstaat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's gek. Dat dacht ik ook toen ik de OP las. Anyway, zoals ik in de sluitpost zei dat is leuk als alle mods offline zijn en dan zakt het de dag erna weg en opgelost maar als het omhoog gekicked blijft worden zorg ik wel dat hij onderaan de lijst blijft.
Nee. Ik vond het ook vermakelijk zelfs maar goed, hij staat in ONZ dus wie weet wat er nog kan komenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:28 schreef Bietmixer het volgende:
[..]
Dus ik schrijf een tof stukje, en jij gooit hem dan maar dicht, omdat het je niet aanstaat?
Ik vind het zonde dat je avatar nu niet te zien is.quote:
Ik heb hem veranderd voor je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:34 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind het zonde dat je avatar nu niet te zien is.
Hier: [afbeelding]
Nu zie je hem toch, maar staat 'ie niet in je avatar vakje
eigenljik is het TO knopquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |