*knuffelen!*quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vooral ook links blijven stemmen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef 2609 het volgende:
teringmietje ik had ze gewoon koud gemaakt
standaard reactie van een pussyquote:
en daar betaal je dan ook nog voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verkeersboetes te schrijven?
Er is met de kerst in Deventer iemand doodgeschopt, was vanmorgen op radio 1 wat vraaggesprekken met mensen aldaar, waren de laatste tijd in dezelfde buurt mensen lastig gevallen..
Nee dat is pas verstandigquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef 2609 het volgende:
* Begint zich steeds meer te ergeren aan deze userquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef 2609 het volgende:
Standaard reaktie van een Internet-puber.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef 2609 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Standaard reaktie van een Internet-puber.![]()
geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
* Begint zich steeds meer te ergeren aan deze user
Juistquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:28 schreef Gebleekte het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat heel het dorp zich verzamelde met hooivorken, fakkers, knuppels en ander wapentuig om zich met zijn allen te wreken op het tuig van deze samenleving? De tijd dat iedereen bang was om iets fout te doen omdat de straffen zo hoog waren!
Wie gaat dit smerige strafstelsel van ons omgooien!!
Dit is een retorische vraag, neem ik aan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ze zijn nog niet teruggekomen om je alsnog te vermoorden?
heb je het topic wel gelezen kerel? de agenten deden gewoon hun werk, en wilden de aangifte best opnemenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:15 schreef IntroV het volgende:
Wat een klootzakken zijn die politieagenten. Kunnen ze nu echt geen manier verzinnen om die gasten op te pakken zonder ze te laten weten wie de aangifte heeft gedaan?!
Tuurlijk wilden ze die aangifte wel opnemen, maar ze gaven ook aan dat 't wel gevaar zou opleveren voor de TS. Daar reageerde ik op.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
heb je het topic wel gelezen kerel? de agenten deden gewoon hun werk, en wilden de aangifte best opnemen
waarom zijn ze dan klootzakken volgens jou? omdat ze hem op de hoogte stelden van eventueel gevaar voor ts?quote:Op woensdag 28 december 2005 10:29 schreef IntroV het volgende:
[..]
Tuurlijk wilden ze die aangifte wel opnemen, maar ze gaven ook aan dat 't wel gevaar zou opleveren voor de TS. Daar reageerde ik op.
Zoals ik al zei:quote:Op woensdag 28 december 2005 10:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waarom zijn ze dan klootzakken volgens jou? omdat ze hem op de hoogte stelden van eventueel gevaar voor ts?![]()
De politie past de wet toe, maar kan deze niet veranderen. Die agenten doen gewoon hun werk, binnen de grenzen en mogelijkheden die zij hebben. "Ga dan niet bij de politie" is daarom een nogal nutteloze uitspraak.quote:Op woensdag 28 december 2005 10:42 schreef IntroV het volgende:
Zoals ik al zei:
"Kunnen ze nu echt geen manier verzinnen om die gasten op te pakken zonder ze te laten weten wie de aangifte heeft gedaan?!"
Als je je eigen burgers niet kunt beschermen, ga dan niet bij de politie.
Het probleem is dus dat er weinig mensen zijn die een aanklacht durven in te dienen, vanwege de vele bedreigingen en gewelddadigheden die de heren al op hun naam hebben staan.quote:Maar goed, om een handje te helpen: misschien kan je die gasten wel thuis oppakken een paar dagen later, omdat iemand een aanklacht tegen ze heeft ingediend.
Wat lul je nou de hele tijd vaag?!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:49 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
De politie past de wet toe, maar kan deze niet veranderen. Die agenten doen gewoon hun werk, binnen de grenzen en mogelijkheden die zij hebben. "Ga dan niet bij de politie" is daarom een nogal nutteloze uitspraak.
[..]
Het probleem is dus dat er weinig mensen zijn die een aanklacht durven in te dienen, vanwege de vele bedreigingen en gewelddadigheden die de heren al op hun naam hebben staan.
De TS kan wel een aanklacht indienen maar wil dat blijkbaar niet, om redenen die ik best kan begrijpen. En de politie wil dat wel doen, zoals eerder gezegd. Maar als je als crimineel net iemand bedreigd hebt, en vervolgens aangeklaagd wordt voor bedreiging is het natuurlijk niet zo moeilijk om 1 en 1 bij elkaar op te tellen. En ze weten waar TS woontquote:Op woensdag 28 december 2005 10:55 schreef IntroV het volgende:
[..]
Wat lul je nou de hele tijd vaag?!
De TS kan toch een aanklacht indienen?! En dan pakt de politie die gasten een paar dagen later op. En dan weten die gasten die opgepakt worden niet door wie de aanklacht is ingediend.
Ik snap dus niet dat de politie dat niet wil doen.
De TS wil best een aanklacht indienen, maar omdat de politie zegt dat 't beter is om dat niet te doen, ziet hij er van af. Das nogal een verschil.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
De TS kan wel een aanklacht indienen maar wil dat blijkbaar niet
Het is geen bindend advies hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 11:29 schreef IntroV het volgende:
De TS wil best een aanklacht indienen, maar omdat de politie zegt dat 't beter is om dat niet te doen, ziet hij er van af. Das nogal een verschil.
De politie kan niet zomaar iemand oppakken, het probleem ligt niet aan de onbereidwilligheid van de agenten, het is vooral een juridisch probleem.quote:Vervolgens is mijn opmerking dat de politie beter zijn best moet doen om de onschuldige burger te beschermen. Maar daar doen ze dus geen enkele moeite voor.
Je hoeft niets te verzinnen waarmee de TS aangifte kan doen, de redenen zijn er al. Zolang onschuldige burgers echter niet beter door de wet beschermd worden blijven dit soort (erg vervelende) situaties voorkomen...quote:Dan geef ik een mogelijke oplossing waarmee de verdachte opgepakt kan worden. Niet de beste mogelijkheid misschien, maar in ieder geval probeer IK iets te verzinnen waarmee de TS toch aangifte kan doen, en de dader gepakt kan worden. Als de politie zijn best doet, kan die ook best een paar mogelijke oplossingen verzinnen. Maar ik heb 't idee dat ze 't wel lekker makkelijk vinden en zo weinig moeite hoeven te doen.
Agent: "Je kan wel aangifte doen hoor, maar je kan er op rekenen dat als wij tegen de verdachte vertellen dat jij hem hebt aangegeven, dat je dan flink in elkaar gerost wordt. Dus ik adviseer je om geen aangifte te doen. Maar dat is geen bindend advies hoor."quote:Op woensdag 28 december 2005 11:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Het is geen bindend advies hoorals ts een aanklacht wil indienen kan hij dat gewoon doen.
Not even closequote:Op woensdag 28 december 2005 12:13 schreef IntroV het volgende:
Agent: "Je kan wel aangifte doen hoor, maar je kan er op rekenen dat als wij tegen de verdachte vertellen dat jij hem hebt aangegeven, dat je dan flink in elkaar gerost wordt. Dus ik adviseer je om geen aangifte te doen. Maar dat is geen bindend advies hoor."
Werk je zelf bij de politie?
De Fok! knokploegquote:Maar goed, ik heb 't idee dat je op alles wat ik verzin, alleen maar negatieve reacties teruggeeft, zonder ook maar een greintje fantasie te gebruiken, of een oplossing probeert te verzinnen waarmee mensen zoals TS geholpen zouden kunnen worden.
En op het eind snap je blijkbaar toch waar het aan ligt?quote:Het bekende liedje dus: het kan niet, het mag niet volgens de wet, de burgers hebben pech. Zo komen we natuurlijk nergens.
Na zo'n incident nog steeds oogkleppen op??quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
HALLO, ik begin hier toch niet met links-rechts gedoe? Ik jijbak alleen terug dat het onder 'rechts' nou niet briljant gaat, of zo.
Ga je nou maar gewoon afvragen hoe het komt dat het niet briljant gaat onder 'rechts' terwijl het blijkbaar hoog op de agenda staat daar
Jezus, zeg.
V.
neen, de kerel die de ts heeft bedreigd was daar op bezoek bij een man die blijkbaar iemand vermoord heeft.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
vervolgens zeg je dat je wat dingen hebt gehoord zoals mishandeling, drugs gebruik etc.
Maar in de OP zeg je dat het een moordenaar is?![]()
Wat is het nou?? Wat je spreekt je voortdurend tegen!!
Dan heb ik er te snel over heen gelezen.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
neen, de kerel die de ts heeft bedreigd was daar op bezoek bij een man die blijkbaar iemand vermoord heeft.
Dat hangt er een beetje van af. Het is meer dan 2 jaar hoor, maar in het strafrecht tellen ook verschillende factoren mee... Moord (met voorbedachte rade), doodslag, evt. verzachtende omstandigheden, toerekeningsvatbaarheid, etc.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
Maar ja die krijgen ook maar 2 jaar celstraf met ons leuke rechtsysteem.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |