abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33615174
Gisteravond was is aanwezig op een heerlijk gezellig feestje in een studentenhuis. Lekker bieren, bleren, gezelligheid; je kent het wel. Om 24u ff de straat op met een fles champagne en een 100k klapper. EN een paar toastjes en een glas cola voor de zwerver die immer om de hoek onder een afdakje ligt. Deze man krijgt altijd te eten van mensen uit de buurt, drinkt niet (vandaar de cola) en valt niemand lastig.

Afijn, de klappertjes waren op, evenals de champagne; binnen verder bieren dus. Tegen een uurtje of 6 toen de laatsten weg wilden gaan na een hele gezellige avond horen we allemaal lawaai om de hoek. STAAN ER VERDOMME 2 JONGENS VAN MAROKKAANSE AFKOMST DIE ZWERVER VOLLEDIG AF TE TUIGEN DOOR MET VOLLE COLA FLESSEN OP HEM IN DE SLAAN. Wij lopen direct eropaf om die zwerver te helpen, terwijl een paar anderen 112 bellen.

Maar in plaats van op de vlucht te slaan kregen een paar maten van mij ook rake klappen. Uiteindelijk sloeg een vriend van mij (type 2m, 120kg) 1 vd 2 op de grond. Terwijl die andere achterlijk mongool het in z'n botte kop haalde om 2 meisjes naar binnen te achtervolgen en toen zij de deur dicht deden (oud kantoorpand, glazen deur 3x5mm dik, loodzwaar) trapt door het glas heen en begint vervolgens aan de tussendeur te sjorren terwijl die 2 meisjes de deur van binnen tegenhouden.

Op dat moment arriveerde gelukkig net de politie en werden die 2 debielen hardhandig in de boeien geslagen. Even later kwam de ambulance voor de zwerver en werd deze meegenomen. Volgens de ambulancebroeder had het niet veel gescheeld of deze vent had het niet na kunnen vertellen, hij had meerdere breuken, kneuzingen en waarschijnlijk hoofd/hersenletsel.

Nou echt, dit soort mensen mogen van mij linea recta terug worden geschopt naar waar ze vandaan komen. Komen ze nergens vandaan? Publiekelijk ophangen aan de hoogste boom. Ik kots op dit soort mensen, ik hoop dat ze de ergste ziektes krijgen, een verschrikkelijk kut-leven hebben en zich lekker tegen een boom rijden in hun MB 190D.

Pics van de deur:

edit: thnx!

[ Bericht 2% gewijzigd door Sloper op 02-01-2006 01:13:26 ]
  maandag 2 januari 2006 @ 00:36:22 #2
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_33615209
Goede actie! Van jou en jouw vrienden dan
Krekker is de bom!
pi_33615228
Terugsturen naar waar ze vandaan komen en onderweg uit het vliegtuig pleuren

Echt kuttuig

wel goed dat je ingegrepen hebt
pi_33615230
Het lijkt alsof vooral de AFKOMST je interesseert. Kanker dan toch op joh.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:38:07 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_33615240
Goede actie idd.
Anders hadden we het eerste slachtoffer van zinloos geweld al op 1 januari gehad...
Niet zo'n best begin.
The End Times are wild
pi_33615246
Het was iig nog aan 't eind, maar verschrikkelijk natuurlijk dit

Pics doen het niet btw
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:38:31 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_33615248
Achterlijk volk wtf is nou leuk aan ruzie ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_33615261
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:37 schreef Ruimer het volgende:
Het lijkt alsof vooral de AFKOMST je interesseert. Kanker dan toch op joh.
Dat intereseert mij zeker!
  maandag 2 januari 2006 @ 00:39:24 #9
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_33615268
Maar goed dat je er met grote letters bijgezet hebt dat het om Marokkanen gaat anders had ik het een stuk minder erg gevonden
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_33615283
inderdaad applaus voor de TS. Niet alleen voor het helpen van de zwerver maar ook omdat dat tuig dat het hier verpest voor de "goede" marokkaan flink klappen is geschonken.

nogmaals mijn complimenten
pi_33615285
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:39 schreef HAL9000S het volgende:
Maar goed dat je er met grote letters bijgezet hebt dat het om Marokkanen gaat anders had ik het een stuk minder erg gevonden
Dan was dit topic niet nodig geweest.
Oh, and that's a bad miss!
pi_33615294
Sloper is een racist.
pi_33615302
Walgelijk dat zinloos geweld.

Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen. Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt

Weet je hoe het nu met de man is?
#geen
pi_33615309
Hard aanpakken! verschikkelijk zeg!
Goed dat jullie in durften te grijpen, want voor het zelfde geld trekken ze een mes
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33615322
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef DuchessX het volgende:
Imho wel onnodig om te vermelden welke etnische afkomst de mensen zijn. Net of nederlanders niet aan zinloos geweld doen. Maar goed tis niet mijn bedoeling je daarop aan te vallen, als je zoiets ziet gebeuren/overkomt worden er natuurlijk veel emoties geraakt
net wat ik wilde zeggen maar hield het maar achterwege bij gebrek aan fantasie hoe het te verwoorden
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_33615323
goede voornemen: positiever over marokkanen denken

pauper volk
pi_33615338
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:40 schreef Ruimer het volgende:
Sloper is een racist.
Klopt, ik heb dit topic geheel en alleen gestart om marokanen in ene kwaad daglicht te stellen. Nu je zin? Top! Moven dan aub
  maandag 2 januari 2006 @ 00:43:09 #18
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_33615340
Heftig...inderdaad mooi dat je ingegrepen hebt, hoop wel dat je daadwerkelijk een paar fatsoenlijke klappen hebt kunnen uitdelen samen met je vrienden...Nu maar bidden dat die agenten behoorlijk gefrustreerd waren dat ze moesten werken met oud op nieuw en een bash optie op die eikels genomen hebben.....
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_33615342
sannydude is een geestelijke pauper.
pi_33615346
ik zie het trouwens al goed gebeuren dat die gozer die tegen de grond is gegaan tegen jou maat aangifte gaat doen van mishandeling.
pi_33615351
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:38 schreef LXIV het volgende:
Goede actie idd.
Anders hadden we het eerste slachtoffer van zinloos geweld al op 1 januari gehad...
Niet zo'n best begin.
Euhm die man wás toch een slachtoffer van zinloos geweld? Of ben je dat enkel als je erdoor de pijp uitgaat?
#geen
pi_33615365
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
pi_33615385
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:44 schreef Ruimer het volgende:
Zeg Sloper, racistje, corpsballetje, die Marokkanen hebben wel lef he?
Slaan niet op de vlucht voor een overmacht.
Nadat ze zichzelf thuis ff flink moed hadden ingesnoven ja! Die gasten zaten onder de dope bleek later.
pi_33615398
Hollandse dealers ongetwijhfeld.
pi_33615405
Ruimer is een linkse rakker, die niet wil toegeven dat dit soort "incidenten" met personen van een bepaalde etnische afkomst vaker voorkomt...
Ik steek je moeder in de fik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')