Gisteravond was is aanwezig op een heerlijk gezellig feestje in een studentenhuis. Lekker bieren, bleren, gezelligheid; je kent het wel. Om 24u ff de straat op met een fles champagne en een 100k klapper. EN een paar toastjes en een glas cola voor de zwerver die immer om de hoek onder een afdakje ligt. Deze man krijgt altijd te eten van mensen uit de buurt, drinkt niet (vandaar de cola) en valt niemand lastig.
Afijn, de klappertjes waren op, evenals de champagne; binnen verder bieren dus. Tegen een uurtje of 6 toen de laatsten weg wilden gaan na een hele gezellige avond horen we allemaal lawaai om de hoek. STAAN ER VERDOMME 2 JONGENS VAN MAROKKAANSE AFKOMST DIE ZWERVER VOLLEDIG AF TE TUIGEN DOOR MET VOLLE COLA FLESSEN OP HEM IN DE SLAAN. Wij lopen direct eropaf om die zwerver te helpen, terwijl een paar anderen 112 bellen.
Maar in plaats van op de vlucht te slaan kregen een paar maten van mij ook rake klappen. Uiteindelijk sloeg een vriend van mij (type 2m, 120kg) 1 vd 2 op de grond. Terwijl die andere achterlijk mongool het in z'n botte kop haalde om 2 meisjes naar binnen te achtervolgen en toen zij de deur dicht deden (oud kantoorpand, glazen deur 3x5mm dik, loodzwaar) trapt door het glas heen en begint vervolgens aan de tussendeur te sjorren terwijl die 2 meisjes de deur van binnen tegenhouden.
Op dat moment arriveerde gelukkig net de politie en werden die 2 debielen hardhandig in de boeien geslagen. Even later kwam de ambulance voor de zwerver en werd deze meegenomen. Volgens de ambulancebroeder had het niet veel gescheeld of deze vent had het niet na kunnen vertellen, hij had meerdere breuken, kneuzingen en waarschijnlijk hoofd/hersenletsel.
Nou echt, dit soort mensen mogen van mij linea recta terug worden geschopt naar waar ze vandaan komen. Komen ze nergens vandaan? Publiekelijk ophangen aan de hoogste boom. Ik kots op dit soort mensen, ik hoop dat ze de ergste ziektes krijgen, een verschrikkelijk kut-leven hebben en zich lekker tegen een boom rijden in hun MB 190D.
Pics van de deur:
![]()
![]()
edit: thnx!
[ Bericht 2% gewijzigd door Sloper op 02-01-2006 01:13:26 ]