nee dat is afgeleerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Dat ene andere niet meer dan?
Veranderd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:54 schreef SolidasRock het volgende:
Kan hiernaar gekeken worden? Katten weren uit je tuin
Nou nou nou, mag het ietsje minder zeg ? Alleen maar omdat ik zei dat je een vrachtwagenchauffeur bent ?quote:yvonne (Administrator) - vrijdag 6 januari 2006 @ 16:07
De PMS Godin
Jou ben ik ook zat.
Gourmet o.a., en kap eens met die belegen "moeder-grappen" we weten het nu wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:15 schreef sr_firewire het volgende:
Ok, dan ga ik het topic onderbouwen. Dan mag het dus wel...
Trouwens je hebt me nog steeds niet gemailed wat je voor kerst gegeten hebt....![]()
Mhwoa, zakt wel weg maar als hij nog eens gekicked wordt behoort sluiting tot de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of ie op slot kon? Het wordt toch nix meer...
Sorry, maar ik heb al 2,5 uur geen moedergrap meer over je gemaakt..... Doe eens niet zo chagrijnig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gourmet o.a., en kap eens met die belegen "moeder-grappen" we weten het nu wel.
is yv je moederquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef sr_firewire het volgende:
Sorry, maar ik heb al 2,5 uur geen moedergrap meer over je gemaakt..... Doe eens niet zo chagrijnig.
oke, hier nog 1tje. Ik weet niet precies wat zijn probleem is. Mag jij aan hem vragenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa, zakt wel weg maar als hij nog eens gekicked wordt behoort sluiting tot de mogelijkheden
Heb ik net weggeeditquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef SolidasRock het volgende:
oke, hier nog 1tje. Ik weet niet precies wat zijn probleem is. Mag jij aan hem vragen
E-Bay... raar hoor
Een TTT is imo heel wat anders dan die bagger die jij geopend hebt.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:12 schreef woutabest het volgende:
Dat dit TTT's zijn daarvoor is geen argumentatie nodig
Je topic liep alleen maar uit op gerel en gebash, dit mede doordat het topic dat gewoon uitlokt. En wie zegt dat het 'ongestraft' door anderen verziekt is?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
2 vragen:
Bepaalde mensen mogen uitgescholden worden voor praktisch alles op dit forum begrijp ik?
Waarom wordt mijn topic geen kans gegund en kan dit ongestraft door anderen verziekt worden?
A_N kan notes lezen en hij ziet dat er nog niks aan is gedaan.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je topic liep alleen maar uit op gerel en gebash, dit mede doordat het topic dat gewoon uitlokt. En wie zegt dat het 'ongestraft' door anderen verziekt is?
Je bent de 3e al die dit zegt, en dit binnen 1 dag. Ik omschreef het als moderatiebeleid ligt lager dan ik dacht, de 2e omschreef het als: blijkbaar hebben sommigen een vrijbrief om zo veel mogelijk te zuigen en te etteren, en nu jij weer met dit.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:12 schreef American_Nightmare het volgende:
2 vragen:
Bepaalde mensen mogen uitgescholden worden voor praktisch alles op dit forum begrijp ik?
Waarom wordt mijn topic geen kans gegund en kan dit ongestraft door anderen verziekt worden?
Ik vind dit een twijfel gevalletje. Ik bespreek het even en kom er later op terug.quote:Op zondag 8 januari 2006 02:29 schreef heiden6 het volgende:
http://nukeisrael.com/
Flikker eens op man, ik wil erover klagen.
Door het slijk trekken is wat anders dan sarren, Termie. Je vond het zelf trouwens maar al te mooi, want je bleef zitten en ging triomfantelijk nog een biertje halen.quote:Op zondag 8 januari 2006 04:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goed uitgelegd hoor MUUS, maar geldt dat alleen voor mij? Geldt dat ook voor meerdere mods? Ik snap niet dat juist IK zo door het slijk getrokken wordt, terwijl ik best wel wat kan hebben. Een bagger topic op zijn tijd moet kunnen vind ik, en dat zou ik ook heus niet gaan sluiten. Graag wil ik weten waarom mensen juist zo'n hekel aan mij hebben?
Trouwens, ik vond je vroeger echt een geweldige mod, helaas ben je nu als 'user' heel erg veranderd![]()
Weet je waar jij mag voelen?quote:Op zondag 8 januari 2006 13:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Modden moet iets leuks zijn, maar jij komt over als een stresskip wiens laatste graantje net is opgegeten. Volgens mij weet je ook heel veel posts niet goed te lezen/niet goed te plaatsen. Ga eens achterover zitten en neem eens afstand van een topic. Lees het dan nog eens en kijk eens wat er echt staat? Is het echt zo erg? Wat is de pi? Wie zegt het? Hoe is die user normaal?
*zweverige handjes opgooit* Je moet het leren aaaaaanvoooooooelen.
Eerst aan mijn vinger trekken.quote:
Ruik er maar aan.quote:
Ha takketeef!quote:
Dankje MUUS, daar heb ik wat aanquote:
Dan ga je nu een kopje thee zetten en ontspannen achterover wat topicjes doorlezen. Als iemand lelijk tegen je doet, pak je er een koekje bij.quote:Op zondag 8 januari 2006 14:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dankje MUUS, daar heb ik wat aan
En je hebt wel een goed punt hoor, ik 'hap' vaak ook veel te snel op vervelende reacties. Maar daar ga ik wel wat aan doen, en laat dat soort dingen wel voor wat ze zijn.
Mag een kopje koffie ook?quote:Op zondag 8 januari 2006 14:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dan ga je nu een kopje thee zetten en ontspannen achterover wat topicjes doorlezen. Als iemand lelijk tegen je doet, pak je er een koekje bij..
Wat ook wel eens wil helpen als je iemand niet kan plaatsen, is een kijkje in zijn/haar fotoboek nemen. Misschien wordt de post dan niet duidelijker, maar dan heb je in ieder geval wat te lachen..
sjongejonge... klikkerquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef deedeetee het volgende:
In dit topic gaat 't beetje persoonlijk worden in de discussie tussen jimjim en Frida, ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is![]()
mss kan een modje ff kijken ?![]()
In WFL zitten ze elkaar ook in de haren.
Katten weren uit je tuin
quote:
quote:overigens zijn jim en ik nu de beste mattieslekker chatten op msn jeweetog
F&F is niet KLB. En aangezien er een F&F-mod online is zullen ze het vast en zeker wel zien. Maar volgens mij weten ze het ook alquote:Op maandag 9 januari 2006 13:02 schreef deedeetee het volgende:
In dit topic gaat 't beetje persoonlijk worden in de discussie tussen jimjim en Frida, ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is![]()
mss kan een modje ff kijken ?![]()
In WFL zitten ze elkaar ook in de haren.
Katten weren uit je tuin
Is in de tussentijd alweer terug in KLBquote:Op maandag 9 januari 2006 14:43 schreef Tha_T het volgende:
[..]
F&F is niet KLB. En aangezien er een F&F-mod online is zullen ze het vast en zeker wel zien. Maar volgens mij weten ze het ook al
Snellerdquote:Op maandag 9 januari 2006 14:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is in de tussentijd alweer terug in KLB
Daar is het jimjim1983 allemaal om te doen, ga zo door dekhengst...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:31 schreef Frida28 het volgende:
overigens zijn jim en ik nu de beste mattieslekker chatten op msn jeweetog
mijn plan werktquote:Op maandag 9 januari 2006 15:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Daar is het jimjim1983 allemaal om te doen, ga zo door dekhengst...![]()
quote:
waar woon je?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
![]()
Maar hej... doe dat ff bij niet-hagenese vrouwen, zo blijft er nix voor me over... oke?![]()
![]()
Ik heb een mooi poppetje rechtsbovenquote:
, daar staat dat ik in scheveningen woon
hoi meneer Pronkquote:Op maandag 9 januari 2006 15:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb een mooi poppetje rechtsboven [afbeelding], daar staat dat ik in scheveningen woon![]()
Lijkt mij beter van wel, heb de bagger verwijded en hem daar naartoe verhuist.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:
Volgens mij moest mijn topic "ik ben bang" in GC of niet?
Lijkt mij in ONZ niet wat worden. Wat geflame heen en weer zitten we niet op te wachtenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:54 schreef Het_hupt het volgende:
Welke idioot haalt dat nou in zijn hoofd ---> ONZ?![]()
Gewoon adequaat moddenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:58 schreef Maikuuul het volgende:
Waar slaat dit nou op :/ alsof hij echt gesloten moest worden
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pelquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef sr_firewire het volgende:
Waarom moet je mijn topics altijd dichtgooien zonder reden, bifteck
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik gooi hem niet zonder reden dicht. Ik zeg alleen dat het niets meer wordt. Als ik hem eerder gezien had was hij ook eerder dicht. Sim-pel
Pff, hij denkt zeker dat zo'n verouderd 'grapje' nog leuk isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kan iemand even de achterlijke posts van crackhead verwijderen?
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:21 schreef sirrom het volgende:
[edit] ik denk dat ik me vergis: bij 300 berichten gaat het automatisch op slot?
opgelostquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:05 schreef Het_hupt het volgende:
domme grappen misschien iets voor Tha_PrOnmaster, maar niet voor dit topique?
edit: Gay pron![]()
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forumquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:39 schreef SolidasRock het volgende:
De geintjes blijven maar komen, ook dwars door 2 waarschuwingen van Suijk heen....
(Gez) Slechthorenden en dove voetballers
Oeps...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:55 schreef The_Terminator het volgende:
Dat staat in VBL, je kunt het beste even reageren in het FB topic van dat sub-forum
Dank je voor de moeitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
Waar heb je het precies heen gegooid? Ik zie jouw post nergens op je gegeven url?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:54 schreef buzzer het volgende:
dat mag je in [VBL-FB] #25: tackle hier een VBL-mod! plaatsen. Daar lezen de VBL mods, hier hoogstwaarchijnlijk niet... Ik gooi het nog wel even achter neer ook...
Achter de schermen bedoeld hijquote:Op woensdag 11 januari 2006 00:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar heb je het precies heen gegooid? Ik zie jouw post nergens op je gegeven url?
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:05 schreef AHLY-ALU het volgende:
Zie hier hoe de user LaZZ zich racistisch tegenover mij uitlaat. Ik neem aan dat dit niet wordt getolereerd op fok.
Is inderdaad niet netjes, ik heb de reactie aangepast.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:05 schreef AHLY-ALU het volgende:
Zie hier hoe de user LaZZ zich racistisch tegenover mij uitlaat. Ik neem aan dat dit niet wordt getolereerd op fok.
's Nachts mag racisme hè?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?![]()
Scheld gewoon terug, het is nacht, dan mag dat.
Al is het nacht, dat mag nietquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Gast (dubbelzinnig, wheheh wat een grap), gaan we het slachtoffer spelen?![]()
Scheld gewoon terug, het is nacht, dan mag dat.
Nee, maar ik bedoelde te zeggen, dat je niet meteen die anus van een mod leeg moet gaan eten maar eerst zelf een reactie, of 2 kan posten om te kijken hoe poster reageert.quote:
Waarom zou ik in godsnaam op zo'n persoon ingaan. Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:12 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoelde te zeggen, dat je niet meteen die anus van een mod leeg moet gaan eten maar eerst zelf een reactie, of 2 kan posten om te kijken hoe poster reageert.
Er is een verschil tussen het welgemeend kwetsen van mensen met een bepaald ras, om het bepaalde ras. En een foute, misplaatste opmerking maken mbt tot een bepaald ras.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam op zo'n persoon ingaan. Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?
aha... en ik moet het verschil 'ruiken' ofzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:20 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het welgemeend kwetsen van mensen met een bepaald ras, om het bepaalde ras. En een foute, misplaatste opmerking maken mbt tot een bepaald ras.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:18 schreef AHLY-ALU het volgende:
[..]
Racisme wordt hier gewoon niet getolereerd, en dat is gebleken. Waarom zit je nog steeds de wijsneus uit te hangen?
Ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 02:22 schreef AHLY-ALU het volgende:
aha... en ik moet het verschil 'ruiken' ofzo?
Dat ging dus per ongelukquote:Op woensdag 11 januari 2006 03:01 schreef woutabest het volgende:
Termieeeeeeee...
Sluiten oke, maar verwijderen?
Ja, wanneer?quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat ging dus per ongeluk
Maargoed, wordt wel weer hersteld
Weet ik niet, ik heb ook geen rechten meer tot dat topic. En hij is toch gesloten, dus reageren kun je er sowieso niet meer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ja, wanneer?hij staat toch per ongeluk in het admin forum he
En daar heeft zoveel tijd in gezeten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik heb ook geen rechten meer tot dat topic. En hij is toch gesloten, dus reageren kun je er sowieso niet meer.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 03:12 schreef woutabest het volgende:
[..]
En daar heeft zoveel tijd in gezeten.
Als dat een schadevergoeding zou worden:
150 euro voor het gesprek met chatman, dat duurde 2 uur
750 euro voor het topic zelf, ben ik wel zo aardig om er maar eventjes een uur voor te rekenen.
dus ik ben 3 uur kwijt, wat uitkomt op 1000 euro. Gelieve binnen 14 dagen over te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |