Vrij normaal toch bij een veiling?quote:Wat ZIJN dit voor oplichtingspraktijken![]()
Ja, maar geef dan het huidige maximumbod aan, dan weet ik of ik zin heb om te overbieden. Maar als er staat: huidig bod is 17, ga ik ervan uit dat ik met 25 een goed bod doe, maar dat staat dus al ergens boven de 40. Zeg dat dan meteenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Joeriii het volgende:
[..]
Vrij normaal toch bij een veiling?
Dan is heel de lol er toch vanaf!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar geef dan het huidige maximumbod aan, dan weet ik of ik zin heb om te overbieden. Maar als er staat: huidig bod is 17, ga ik ervan uit dat ik met 25 een goed bod doe, maar dat staat dus al ergens boven de 40. Zeg dat dan meteen
V.
Dat is het preciesquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef RM-rf het volgende:
het is een systeem wat er op bedoeld is dat je _jouw_ maximum-bod opgeeft, en het is erop gericht om de kopers aan te zetten werkelijk een maximumbod op te geven, waarvan ze vermoeden dat het een 'goed' bedrag is ....
Overigens, het is erg dom om veer voor afloop van de veilig al lustig te gaan meebieden, dat drijft voornamelijk de prijs omhoog, het heeft pas zin om meestal net een kort tijdje vóór het einde je bod aan te geven, in de hoop dat je ook de laatste bieder bent. dan heb je zekerheid dat je het krijgt, zonder dat je te vroeg al de prijs opdrijft.
iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Dat is het preciesvroeg de prijs opdrijven is niet het beste wat je kunt doen. Het beste kun je proberen in contact te komen met de verkoper en dan wat proberen te regelen
Ja, ik zit volgens mij maar twee dollars boven zijn bod.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef T1andonly het volgende:
De prijs was sowieso omhoog gegaan. De andere bieder heeft een hoger maximaal bod dan jou.
Filmmemorabilia.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef T1andonly het volgende:
Op wat voor iets ben je aan het bieden?
Sneaky tricks all the wayquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:08 schreef Proper_fucked het volgende:
Wat kut is, is wanneer je het hoogste bod hebt en je het object dus gaat winnen. Maar echt op 20 sec. voor afloop van de veiling bied er iemand overheen, geen tijd meer om overheen te bieden dus verloren.
werkelijk?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Proper_fucked het volgende:
.. maar telkens vlak voor het einde gaat er opeens een bod van 50 dollarcent overheen....
Nav deze en eerdere posts ben ik tot de conclusie gekomen dat je sarcasme niet tot z'n volledige recht laat komenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op het laatste moment bieden.
God, hoe kom je erop!?
Je moet wel echte handelskills hebben om zoiets te verzinnen hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Op het laatste moment bieden.
God, hoe kom je erop!?
Ja en dat mag dus niet he. Niets is ook zo irritant als een object gewonnen hebben en dan blijkt dat de verkoper niet meer wil verkopen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:29 schreef T1andonly het volgende:
Het beste kun je proberen in contact te komen met de verkoper en dan wat proberen te regelen
indd,quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef veldmuis het volgende:
Haha!
Gewoon alleen kopen van Power Sellers met een hoge positieve feedback, dan is het hartstikke betrouwbaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef Het_hupt het volgende:
Ebay is redelijk onbetrouwbaar, negatieve reacties over gasten die na betaling niet leveren, worden niet geplaats, of verdwijnen weer.
Ik ga liever naar GEMM![]()
maar dit is alleen op geluidsdragers van toepassing, of het bij andere artikelen ook zo is, weet ik niet![]()
Ik heb een aantal keren in amerika producten gekocht en dat was gewoon een man die handelde in PDA's. Na 2x 'n PDA misgelopen te zijn heb ik met die gewoon een prijs afgesproken voor een 3e PDA, zo'n ding met Direct Buy ofzo bij Ebay.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:16 schreef ijsklont het volgende:
Ja en dat mag dus niet he. Niets is ook zo irritant als een object gewonnen hebben en dan blijkt dat de verkoper niet meer wil verkopen.
Ah ok, ik dacht dat je bedoelde dat je bij veilingen buiten de veiling om een deal wilde maken, zodat de hoogste bieder het object misloopt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb een aantal keren in amerika producten gekocht en dat was gewoon een man die handelde in PDA's. Na 2x 'n PDA misgelopen te zijn heb ik met die gewoon een prijs afgesproken voor een 3e PDA, zo'n ding met Direct Buy ofzo bij Ebay.
Ik ga niet 'n product van andere nog proberen te krijgen.
Een fatsoenlijke verkoper werkt daar niet aan mee, en rapporteert je bij eBay, waarna je geschorst wordt....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:37 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je bedoelde dat je bij veilingen buiten de veiling om een deal wilde maken, zodat de hoogste bieder het object misloopt.
Precies, daarom zei ik ook dat het verboden was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Een fatsoenlijke verkoper werkt daar niet aan mee, en rapporteert je bij eBay, waarna je geschorst wordt....
Even iets anders.... Een verkoper heeft me verteld dat het niet is toegestaan om met 2 verschillende accounts bij 1 persoon te kopen! Hij had er geen problemen mee, maar het zou tegen de policy zijn... Ik kan het nergens vinden, iemand enig idee of dit wel/niet mag?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Precies, daarom zei ik ook dat het verboden was.
Het was niet van FEBO maar van 1 of ander eetminderongezond-campagne. Wel leuk reklame, vooral hoe die gast staat te grijnzen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:18 schreef sr_firewire het volgende:
Dat me denken aan die reclame van de kroketten bij de FEBO. Die irritante gast die steeds je kroket wegpakt als je het luikje opentrekt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |