Ik wilde hem gewoon terugvindenquote:Op zondag 18 december 2005 23:15 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
[..]
Ik wilde er gewoon één van openen
Als je het tegen mij had:quote:Op zondag 18 december 2005 23:24 schreef Fillipe het volgende:
Advanced scart is gewoon simpelweg een kabeltje van je X360 naar de Scartaansluiting op je tv
Je mag hem binnenkort wel van mij overkopen als m'n hd tv binnen is.
Ja ik had het tegen jouquote:
tnx en ik voeg je zo ff toequote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja ik had het tegen jou![]()
En welke kaartspellen zijn er nu via Marketplace allemaal? Ik hoop dat BlackJack binnenkort ook zal verschijnen
Grrr, inloggen op Live gaat niet meer zo lekkerAls ik de 360 aanzet logt die niet meer automatisch in. Als ik het dan zelf wil doen duurt het in signen een tijdje en dan krijg ik het scherm Test Connection, maar ik die weg wil doen blijft die telkens hangen
bij mij duurde het vandaag ook iets langer, misschien gewoon drukquote:Op zondag 18 december 2005 23:30 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja ik had het tegen jou![]()
En welke kaartspellen zijn er nu via Marketplace allemaal? Ik hoop dat BlackJack binnenkort ook zal verschijnen
Grrr, inloggen op Live gaat niet meer zo lekkerAls ik de 360 aanzet logt die niet meer automatisch in. Als ik het dan zelf wil doen duurt het in signen een tijdje en dan krijg ik het scherm Test Connection, maar ik die weg wil doen blijft die telkens hangen
Mijn hemel.... tja ding is gloednieuw... tis de L.E... tinnen hoes, stripboek weet ik veel.... 2 discs...quote:
mag je die debug ook houdenquote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef =HellFire= het volgende:
Okay, het was even een reis maar ik heb ze, twee gratis Xbox 360's!De een is gewoon retail, met negen (9!) games erbij, woei! De ander is een zwarte (!) debug 360 met Madden 06 en Amped 3. Ik heb de komende tijd weer wat te doen (moeten nog aantal reviews komen ben ik bang
maar goed, mag niet klagen he!).
Gamertag is trouwens Gnl. Is binnenkort wel verlopen, eens lief de baas aankijken of-ie het abbo wil verlengen....
Mmmh nah, 50 euro is me toch net iets teveel voor iets wat toch redelijk unaniem als middelmatig wordt bestempeld.quote:Op zondag 18 december 2005 23:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn hemel.... tja ding is gloednieuw... tis de L.E... tinnen hoes, stripboek weet ik veel.... 2 discs...
Ehhh,.. ja ik heb hem net 4 dagen in huis ofzo,.... 50 euro incl verzenden? Heb je een praktisch een nieuwe met 20 euro korting zeg maar
Online is die erg goed ja, maar ik ben meer een SP gamerquote:Op zondag 18 december 2005 23:57 schreef Fillipe het volgende:
PD is ook niet echt mijn spel wat betreft de gehele setting en het hele futoristische ervan, maar het knalt online heerlijk weg!
Trouwens, bij de Dynabite krijg je 10% korting op al je software als je een klantencard hebt, ideaal scheelt op den duur wel aardig![]()
Nope, bruikleen heet dat dan, komt er op neer dat als ik ooit stop of over naar andere site/magazine ga, het ding dus in moet leveren. Wel leuk zo'n ding en behoorlijk uniek (vijf van in NL heb ik begrepen) en je kan er previews opdraaien van games die jaren later uitkomen, maar vaak zijn dat maar beta's, content waar nog van alles aan mankeert of mist en je kunt er niks van retail afspelen en ook niet online.quote:
Waarom heb je dan ooit WoW aangeschaft. (Zie je daar overigens nooit meer)quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Online is die erg goed ja, maar ik ben meer een SP gamer
WoW is wel een ander soort spel dan PDZquote:Op maandag 19 december 2005 00:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ooit WoW aangeschaft. (Zie je daar overigens nooit meer)
Mijn 360 laat ik overigens te veel staan, maar verdomme, die WoW verslaving is niet te overkomen op het moment![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |