o nee, je bent je 360 voor 3 weken kwijtquote:
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:13 schreef Gamedemon het volgende:
En jij hebt live...waarom?
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Om online te gamen. Gaat uitstekend zonder headset. Voor chatsessies ga ik wel naar msn.
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:51 schreef Gamedemon het volgende:
Waarom zou je in godsnaam live gamen zonder headset?
Dus jij gaat je headset niet gebruiken als je online gamed?
Iemand de kanker wensen als je overhoop word geschoten is wel lekkerquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als jij die headset niet gaat gebruiken zie ik geen reden om je in mijn friendslist te houden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van die headset? Dat is toch alleen maar om te chatten?
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb nog niet heel veel online gegamed maar bij PGR3 zie ik de meerwaarde van chatten niet echt. Ik zat tussen allemaal Engelsen ofzo.
Waar zitten al die Nederlanders dan?
Ik zal me binnenkort eens meer verdiepen in dat online gamen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
Na Top Gear danquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard ik weet hoe het zit met die content...maar hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet...
Kom ff live anders
[High Definition Console Gaming] Deel 2quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:32 schreef Kremers het volgende:
Iemand hier met een Sony Bravia tv? Ik zit er over na te denken om deze te kopen. Component In is toch die 3 HD stekkers die bij de meegelverder kabel zitten? Ik vind al die termen nogal verwarrend
Ik gebruik het ding ook niet bij PGR3.. raak ik alleen nog meer afgeleid.. (en het is al zo moeilijk voor mequote:Op vrijdag 16 december 2005 21:04 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
als je jezelf niet laat horen dan weet je niet of ze er zitten he?
en met britten kan je ook gezellig ouwehoeren, vraag maar aan bastard
AIquote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er een limited edition was... Wat krijg je daar extra dan?
mooi doosje (tin)quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat er een limited edition was... Wat krijg je daar extra dan?
extra dvd-tje met daarop een theme voor je dashboard, wat gamer-icons en een zooitje videos.quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Zal het a.s zondag gelijk doen dan heb ik weer toegang tot mijn X360quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:41 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb trouwens ook PDZ, voeg me maar toe en dan ga ik je afknallen. Gamertag staat in het topic.
Volgens mij kan je niet instellen dat anderen mensen jou niet horen. Je kan wel een persoon (in de server) muten, oftewel dat jij hem niet meer hoort praten. Andersom kan dit volgens mij niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:45 schreef Lampie_ het volgende:
Even een vraag; is het mogelijk om in een public server zeg maar in een spel ervoor te zorgen dat je maar alleen een paar specifieke personen hoort? Lijkt me flink kut als je de hele server de hele tijd hoort blerren. Is het mogelijk om met (stel je bent met 3 maten) z'n 4en lol kan trappen zonder dat andere mensen je horen? Rare vraag mischien maar dit vraag ik me toch echt af.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:52 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet instellen dat anderen mensen jou niet horen. Je kan wel een persoon (in de server) muten, oftewel dat jij hem niet meer hoort praten. Andersom kan dit volgens mij niet.
Dit doe je trouwens door naar zijn gamercard te gaan, daar kan je kiezen voor Mute Player.
welke league?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef Bastard het volgende:
Met goud al 2x achter elkaar 24e van de wereld geworden
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:25 schreef Bastard het volgende:
Met goud al 2x achter elkaar 24e van de wereld geworden
ik zit elke keer rond 500 in league 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
je snapt niet wat ik bedoel
De rankings zijn ingedeeld in leagues, in elke league zijn 999 plaatsen
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
en dat loopt door tot 10.
en bovendien boeien die rankings niet, het gaat om hoeveel kudos je scoort zelfs bij timed runs
Nee GIjs, de headset zuigt. Zodra er een betere versie uitkomt koop ik diequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee GIjs, de headset zuigt. Zodra er een betere versie uitkomt koop ik die![]()
Gaat niet, andere aansluiting toch?quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:01 schreef peristilius het volgende:
Doe mij dan toch maar die eerste, die zal ik ook zeker gebruiken als ik mijn 360 ooit nog krijg. Tenzij er dan al een betere op de markt is.
gaat prima, zelfde plug zeg maarquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat niet, andere aansluiting toch?
quote:
ik zit in 16quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:40 schreef Gamedemon het volgende:
je snapt niet wat ik bedoel
De rankings zijn ingedeeld in leagues, in elke league zijn 999 plaatsen
league 1 = 1 ~ 999
league 2 = 1000 ~ 1998
en dat loopt door tot 10.
en bovendien boeien die rankings niet, het gaat om hoeveel kudos je scoort zelfs bij timed runs
Is echt een mooie Tin cover.....quote:Op vrijdag 16 december 2005 22:57 schreef H.Flick het volgende:
Bij Kameo niet gehad..... bij CoD2 wel weerquote:
Ik heb nu ook die advanced scart met de tv op 60Hz ipv 50Hz maar toch schokt het idd ietsjes bij PDZ. Bij Kameo en SC:CT nog niet uitgeprobeerd want daar was het ook heel erg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:16 schreef Retuobak het volgende:
Schokkende filmpjes? Mmmh, raar, nergens last van gehad met CoD2 en PGR3. Maar goed, ik game dan ook maar op 480i met een Advanced SCART kabel.
nee dat is als je iemand van achteren hebt gepakt, dan kan je op de witte knop duwen om nog wat de zeggen voor je zijn nek breekt, niet als je alleen achter hem looptquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:57 schreef =HellFire= het volgende:
Die headset is trouwens ook heel stoer in Splinter Cell CT, waar je lekker in iemand's oor kan fluisteren als je hem (of haar) van achteren besluipt.
opbokken kutn00bquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, het is wel fijn dat hij zo goed verkrijgbaar is!
Kwaliteitsproducten zijn nou eenmaal schaars.quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
zoiezo vind ik die rankings niet zeggen, bij een cone challenge klopt ie, maar waarom zou ik nr 1 staan bij een Speed challenge omdat ik 10.000 kudos haal in 1 bocht? ze hadden het beter op snelheid kunnen doen daarbij.quote:
Uh ja, dat bedoel ik. En in de SP kan het niet. Alleen in co-op en andere mp-modes. Erg vet though.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee dat is als je iemand van achteren hebt gepakt, dan kan je op de witte knop duwen om nog wat de zeggen voor je zijn nek breekt, niet als je alleen achter hem loopt
of je moet de single player bedoelen...daar gebruik ik em niet
Eens, die kudos slaan vaak nergens op, behalve bij style-events. Ik sta met een timetrial in een Enzo op Half F1 circuit overigens League 1quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zoiezo vind ik die rankings niet zeggen, bij een cone challenge klopt ie, maar waarom zou ik nr 1 staan bij een Speed challenge omdat ik 10.000 kudos haal in 1 bocht? ze hadden het beter op snelheid kunnen doen daarbij.
of bij een streetrace de ronde tijd, kudos zijn niets zeggend
beter dan gameplay filmpjes van games op de Revolutionquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:06 schreef Oksel het volgende:
dat is een bug in PGR3... hopelijk komt daar snel een fix voor...quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:45 schreef masterdave het volgende:
Ik heb al 3 vastlopers gehad met die xbox....allemaal onder pgr 3...
Fliepkequote:
Hendigquote:Op zaterdag 17 december 2005 14:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Fliepke
Jammer dat mijn score niet is meegenomenNet vanochtend Kameo uitgespeeld namelijk
Waarom zet die er dat niet bij dan?quote:
Het zijn live achievements. Sommige games tellen ze ook op wanneer je offline bent, sommige niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Waarom zet die er dat niet bij dan?
De NFS demo.. nog niet bekeken,quote:
Nog geen 1 keer gehad.. ook niet als ik gamercards bekijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:54 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is een bug in PGR3... hopelijk komt daar snel een fix voor...
Al die crap (en de coole RR6 trailer) en niet de nieuwe Full Auto demo ?quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
De NFS demo.. nog niet bekeken,
De ridge racer 6 trailer, leuk
Een nummer van een kutband die optreed in Cuba
En een heel lachen en vooral gaaf gemaakt filmpje van 2 vliegtuigen die tegen elkaar racen![]()
En een arcade spelletje
Mag zo es gaan opruimen op mn harde schijf denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |