Was ook het eerste wat mij weer opviel deze keerquote:
OMG, 2 typo's ook echt in zo'n kleine postquote:
neit ekspresz, naturleik.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
OMG, 2 typo's ook echt in zo'n kleine post![]()
daramoquote:
zloang de eetrse en de ltaaste leettr maar geod saatn is het amellaal wel lbeesaarquote:
Een foto is genoeg, dan helpen we je.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vraagje over de bijgeleverde scart kabel, als ik hem erin steekt is mijn beeld opeens blauw, maar wel zonder karteltjes enzo? ligt dat aan mijn tv? PGR3 OMG![]()
het gaat wat lsatgier maar het is zeekr waar. (Damn, dit is lstiag)quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef BobWeelen het volgende:
[..]
zloang de eetrse en de ltaaste leettr maar geod saatn is het amellaal wel lbeesaar
hbeben ze mij wel enes vretled.
Even dat scartblokje op TV of HD zetten, hangt ervanaf wat je hebt, zit een schakelaartje opquote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vraagje over de bijgeleverde scart kabel, als ik hem erin steekt is mijn beeld opeens blauw, maar wel zonder karteltjes enzo? ligt dat aan mijn tv? PGR3 OMG![]()
Prima, doei!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
heb geen cam, pfff fuck it anyway ik vraag t wel op teamxbox, gare mensen hier
Preciesquote:Op woensdag 30 november 2005 21:42 schreef Fillipe het volgende:
Oh grappig, wat nou Xbox 1.5![]()
Kijk, dat filmpje van PGR 3 (first 10 minutes - xboxyde) die vandaag ook op games.fok.nl staat is gewoon opgenomen/gespeeld op een 'normale' tv (480i mode)!
Hoe ik dit weet? Heb me even aangemeld op dat forum van xboxyde en het aan die gast gevraagd.
Zie hier het filmpje & daaronder het forum met het antwoord:
http://xboxyde.com/news_2358_en.html
Ziet er toch echt wel goed uit hoor voor een 'normale' TV.
Nou ik dus ook, achterlijk eigenlijk hé? Aan de andere kant blijven we kerels (jongetjes) die dit soort spul altijd leuk blijven vindenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Pimmy het volgende:
Pfff begin me steeds meer als een klein kind die op sinterklaas loopt te wachten te voelen...
zet dan gewoon een tvp , is minder irritantquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef BMH het volgende:
* BMH doet een plastic zak op me kop en speelt Call of Duty 1..
OMG Kep een Xbox 360!
Je móest het ook even proberen he?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet dan gewoon een tvp , is minder irritant
BTW, wel zuig dat ik me 360 controller geeneens op me ps2 kan gebruiken...dikke onzin gewoon
[afbeelding]
[afbeelding]
En op je PC calibreerde hij niet goed? Super ding.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet dan gewoon een tvp , is minder irritant
BTW, wel zuig dat ik me 360 controller geeneens op me ps2 kan gebruiken...dikke onzin gewoon
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik 'n preorder kit gehaald zou hebben had ik ook deze 2 games gehaald wsl... de 2 vetste titels IMHO.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Ash het volgende:
nou de eerste 2 games gehaald nu de rest nog.
[[url=http://x12.putfile.com/11/33314072154.jpg]afbeelding][/url]
zegt de verkoopster nog doodleuk, speel ze he!![]()
![]()
Ik weet al hoe het zit met de pcquote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
En op je PC calibreerde hij niet goed? Super ding.
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Ash het volgende:
nou de eerste 2 games gehaald nu de rest nog.
[[url=http://x12.putfile.com/11/33314072154.jpg]afbeelding][/url]
zegt de verkoopster nog doodleuk, speel ze he!![]()
![]()
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.
Mij lijkt het wel cool maar of Condemned nou een koper is weet ik niet.... !quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.
Netjesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdag
Vond ik ook, ze belde iedereen die een 360 had ge-preorderd om er zeker van te zijn dat iedereen die een 360 kocht ook de game in huis had die hij wilde hebben. Extra hardware mocht ook, maar dat wist ik nog niet zeker. Nedgame is echt een topwinkel wat mij betreft, zeer klantvriendelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NetjesIk heb CoD2 al liggen en ik haal op release heel misschien Kameo er nog bij
Same here. COD 2 al binnen, daarnaast Kameo nog kopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NetjesIk heb CoD2 al liggen en ik haal op release heel misschien Kameo er nog bij
Hij is kort, sfeervol en krijgt goede reviews! Meer heb ik niet nodig. Eerst genieten van een kort Xbox360 avontuur en dan snel weer terug naar Dragon Questquote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel cool maar of Condemned nou een koper is weet ik niet.... !
En daarom koop ik nu dus nog geen 360.quote:
Ik bied 5 euro voor je wachtwoord.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Godverrrr ik wil er ook 1. Als ik nou iets duurs had om te verkopen
PGR 3 sowieso, alleen FIFA die ik ook heb besteldquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Welke van de launchgames hadden jullie eigenlijk gekocht als ze gewoon op de huidige Xbox waren verschenen?
Is trouwens niet helemaal waar. Als de Xbox360 niet was uitgekomen had ik zeker weten Gun gekocht. Maar nu niet omdat het een weinig indrukwekkende launchtitel is qua graphics en ik natuurlijk wel een fraai uitziende game wil om mee te patsen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En daarom koop ik nu dus nog geen 360.
Om eerlijk te zijn geen, en om een hele simpele reden, ik heb geen Xbox en ik zou het belachelijk vinden om een systeem aan het einde van z'n levensduur te kopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Welke van de launchgames hadden jullie eigenlijk gekocht als ze gewoon op de huidige Xbox waren verschenen?
Kameoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bied 5 euro voor je wachtwoord.
Same herequote:Op woensdag 30 november 2005 22:24 schreef Retuobak het volgende:
Om eerlijk te zijn geen, en om een hele simpele reden, ik heb geen Xbox en ik zou het belachelijk vinden om een systeem aan het einde van z'n levensduur te kopen.
Overigens zou ik CoD2 en NFS:MW voor de PC hebben gehaald. Nu CoD2 en PGR3 voor de X360 en NFS:MW op de PC
.
Asociale mensen zijn dit tochquote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Fillipe het volgende:
http://cgi.ebay.com/xbox-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Slimme mensen hebben op Ebay geboden voor een Xbox360, tenminste dat dachten ze. Als je de kleine lettertjes leest staat er toch heel iets anders!
Natuurlijk is het asociaal, maar het is ook lomp als je de kleine lettertjes niet leest. Want zo klein zijn ze niet.quote:
Aan de andere kant is het wel een manier om je 360 terug te verdienen...quote:
Naar de buitenwereld kan ik heel koel doen, alleen in dit topic ga ik helemaal losquote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
Zijn er voor de rest ook nog vriendinnen/vrouwen die een beetje gek worden hiervan
Kameo en CoD2quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er voor de rest ook nog vriendinnen/vrouwen die een beetje gek worden hiervan
Ik ken er wel die helemaal gestoord worden ervan.. dan proberen we op slinkse wijze de 360 aan de orde te laten komen in een gesprek enzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Naar de buitenwereld kan ik heel koel doen, alleen in dit topic ga ik helemaal los.
Jee man ik spinde laatste met mijn auto door die gladheid..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:40 schreef Laton het volgende:
dan proberen we op slinkse wijze de 360 aan de orde te laten komen in een gesprek enzo.![]()
![]()
Me vriendin vindt het allemaal veels te duur, maar voor de rest vind ze hetl wel tof enzo voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
tsjah..... avatar...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef Ash het volgende:
[..]
Me vriendin vindt het allemaal veels te duur, maar voor de rest vind ze hetl wel tof enzo voor me.
PGR3quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin werd kwaad toen ik plagerig zei dat ze bijna zo mooi is als een xbox360quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat we niet allemaal keiharde nerds zijn en toch nog tijd vinden voor een vriendin![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:13 schreef masterwill7 het volgende:
X3O+.
Ik probeerde het ook,... met punt,... zonder punt... het mocht niet baten... tags gebruiktquote:
Hee lullo, nog geneukt?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen zijn allemaal KUTHOEREN (nofi)
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat we niet allemaal keiharde nerds zijn en toch nog tijd vinden voor een vriendin![]()
Niet verstandig, 2 FPS games. Zorg voor afwisseling. Ik heb PGR3 en PD0 CE (morgen).quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdag
Han-sie Teeu-wen, aiaiaiaia!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen zijn allemaal KUTHOEREN (nofi)
Heb je een zusje van 15-18 jaar? In A'dam zijn nog vacatures! Pimpin'quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Godverrrr ik wil er ook 1. Als ik nou iets duurs had om te verkopen
PGR3quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Je bent niet de enige met ADHD ik zit ook te wachten op die launch, en ben iemand die snel dingen koopt ( impulsaankopen en dat soort shitquote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet verstandig, 2 FPS games. Zorg voor afwisseling. Ik heb PGR3 en PD0 CE (morgen).
Maargoed, whatever rings your bell, zullen we maar zeggen.
Dit is erg, ik heb ADHD en ben kriebelig vanwege de launch. Bert Visscher eat your heart out!
Nu ff een dikke joint opsteken.
Dit bericht was getyped binnen 4 seconden
[..]
Han-sie Teeu-wen, aiaiaiaia!
"Een MOD met ADHD, bans while u wait"quote:Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met ADHD ik zit ook te wachten op die launch, en ben iemand die snel dingen koopt ( impulsaankopen en dat soort shit)
welk net is dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gammo begint zo, 360 zal geheid in de spotlights staan!
Normaal Gammo komt nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef Gamedemon het volgende:
lol die gammo update
"kijk vrijdag 18:00 naar gammo om meer te zien van PGR3"
d0ed dan heb ik em zelf
Veronica heeft hier echt een slechte ontvangst...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
Geen idee, Veronica d8 ik.
Nog 24 uur!!
wacht maar tot het vrijdag wordquote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel?! Deze topics gaan véél te snel!
Ja, zeg niet dat dit jouw schuld is Smots, want dan komt er een banquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:
omfg . gaan ze het verhaal nog prijzen van 50 cent bulletproof ook
o please
Jaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:
omfg . gaan ze het verhaal nog prijzen van 50 cent bulletproof ook
o please
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, zeg niet dat dit jouw schuld is Smots, want dan komt er een ban
serieus smots of niet...soms vraag ik me echt af welke idooit sommige dingen verzonnen heeft...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nee dan is iedereen gamen, duhquote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht maar tot het vrijdag word
Behalve jij en Roy, omdat jullie dan nog geen 360 hebben.quote:
Ehm... had ik dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
"Een MOD met ADHD, bans while u wait"
Heb overigens ergens nog een persfoto waarop ik te zien ben bij de introductie van de oorspronkelijke XBOX tijdens de presentatie in A'dam. Heb daar met Tom Coronel nog een Baco staan zuipen terwijl Smots met andere bekenden (van hem) aan het lullen was.
Ik moest al waggelend naar CS, Smots had ook een stuk in z'n kraag volgens mij.
Mensen die geen 360 kunnen kopen.quote:
Laat het hier voor eens en voor altijd gezegd zijn: de review van 50 cent is NIET van mij afkomstig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstarquote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef Smots het volgende:
[..]
Laat het hier voor eens en voor altijd gezegd zijn: de review van 50 cent is NIET van mij afkomstig.
Helemaal jaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstar
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstar
En ik omdat ik tegen het einde van de dag gescheiden ben van m'n 360 voor het weekendquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Behalve jij en Roy, omdat jullie dan nog geen 360 hebben.
Ik ben wel gek, ben ik de volgende dag moe en geniet ik minder van mn 360quote:Op donderdag 1 december 2005 00:37 schreef Smots het volgende:
wie gaat er trouwens morgen naar dat Xbox-gedoe in Utreg?
tja.... príoriteiten hè.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben wel gek, ben ik de volgende dag moe en geniet ik minder van mn 360W
Wacht nu maar gewoon op de ps3.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Dirman het volgende:
Ik zit toch nog wel te twijfelen of ik hem ga halen. Ik werk momenteel in een electrozaak en kan hem dus voor de opening al uit het magazijn trekken (met personeelskorting), maar dan moet ik wel eerder m'n bed uit, aangezien ik 's morgens niet hoef te werken. Is dit ding het echt waard om daarvoor eerder m'n bed uit te komen? Waarom kan ik niet gewoon op de volgende lading wachten? Die kot half december, geloof ik.
Wie weet mij te overtuigen?
Nog maar een half dagjequote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga er niet heen, had opzich wel gewild maar ach die launchparty in m'n hometown is ook wel gezellig.
En denk je dat Smots? 4 euro is de entree, iedereen kan in principe naar binnen, denk niet dat het zeldzaam wordt (zoals bv X05 of E3 faceplates dat eerder zijn).
Nee doe maar niet, PGR3 ziet er al beter uit dan de meeste " Ps3 " filmpjesquote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Wacht nu maar gewoon op de ps3.
Jaaa, goed idee.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Shoe, weg uit deze topic jij barbaarquote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet halen... des te meer consoles voor de liefhebberquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Dirman het volgende:
Ik zit toch nog wel te twijfelen of ik hem ga halen. Ik werk momenteel in een electrozaak en kan hem dus voor de opening al uit het magazijn trekken (met personeelskorting), maar dan moet ik wel eerder m'n bed uit, aangezien ik 's morgens niet hoef te werken. Is dit ding het echt waard om daarvoor eerder m'n bed uit te komen? Waarom kan ik niet gewoon op de volgende lading wachten? Die kot half december, geloof ik.
Wie weet mij te overtuigen?
Hell no, moet tot morgen 10.00 wachten. 26 uurquote:
haha ik tot 24:00 vanavondquote:Op donderdag 1 december 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hell no, moet tot morgen 10.00 wachten. 26 uur
Zover gaat de klantvriendelijkheid van de Nedgame helaas nietquote:
gelukkig kan ik altijd vertrouwen om mn gameshopquote:Op donderdag 1 december 2005 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zover gaat de klantvriendelijkheid van de Nedgame helaas niet![]()
Microsoft is master @ hyping. Kijk maar naar Halo 2. Ziekelijke hypes lopen altijd tot teleurstellingen uit imo.quote:Op donderdag 1 december 2005 09:18 schreef Bastard het volgende:
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik deze verkoop bij de release niet had verwacht eigenlijk.. dit is nog met geen enkele console gebeurt, dat ze bij voorbaat al zijn uitverkocht! Geen enkele gewoon..
boeie, ik moet otch wachten tot me winstuitkering en me 13de maandquote:Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben er gewoon minder van gemaakt voor de release om de krantenkoppen te kunnen halen "360 is uitverkocht op de eerste dag" , zou de concurrentie angst moeten inboezemen ofzo
Die smilie werkt alleen op FOK!gamesquote:Op donderdag 1 december 2005 10:16 schreef .elxmetalhead het volgende:
als ik op geen stage had gelopen had ik hiervoor van school thuis gebleven X3O+.
smiley?
![]()
ik denk het nietquote:Op donderdag 1 december 2005 09:42 schreef Bastard het volgende:
Ze hebben er gewoon minder van gemaakt voor de release om de krantenkoppen te kunnen halen "360 is uitverkocht op de eerste dag" , zou de concurrentie angst moeten inboezemen ofzo
volgens mij gaat het om de oude Xboxquote:Op donderdag 1 december 2005 10:50 schreef Joene het volgende:
Zeg ik lees op www.gsmstunts.nl dat je een xbox 360 bij een telefoon abbo kan krijgen
nu wil het geval dat ik een nieuwe foon moet in januari dus dat zou goed uitkomen.
Maar ik heb begrepen dat er 2 versies zijn van de 360 ? zou er iemand hier zijn die mij kan vertellen of daar de kale of de 399 euro versie wordt geleverd?
er staat toch 360 hoor bij gsmstunts.nlquote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij gaat het om de oude Xbox
volgens mij zat ik net toch op een andere websitequote:Op donderdag 1 december 2005 10:55 schreef Joene het volgende:
[..]
er staat toch 360 hoor bij gsmstunts.nl
Waarom belt mijn Dixons me niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:52 schreef Black-Hole het volgende:
Net gebeld door de Dixons dat ik mijn 360 morgen kan ophalen
als ik een 2 jaar kpn mobile neem (wil toch kpn) , dan kan ik dus die xbox voor 29 euriequote:Op donderdag 1 december 2005 10:56 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij zat ik net toch op een andere website
maar goed de prijs is 400 dus het zal wel de Premium bundel zijn
crap, ik voel wat aankomenquote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Tumble het volgende:
Goed ik bel dus zonet de Dixons waar ik mijn pre-order kit gekocht heb
Hij wist me te vertellen dat mij pre-order uitgeleverd ging worden.
maar ze kwamen morgen pas binnen (vrijdag)
ik.... dus het heeft geen zin om om 10 uur op de stoep te staan?
Nee meneer einde v.d middag krijgen we meestal onze bevoorrading
/Flipmode aan/![]()
Sterf! Verrader!quote:Op donderdag 1 december 2005 11:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Afgelopen vrijdag m'n pre-order kit verkocht
10 December me PC upgraden
Ben erachter gekomen dat ik voor 100% een PC Gamer ben en geen Console Gamer!
Woeiquote:Op donderdag 1 december 2005 11:40 schreef Robhimself.2 het volgende:
PGR3, Kameo en PD0 zijn verkrijgbaar! Oa. bij Eplaza en Dynabyte. Dynabyte heeft ook alle accesoires al, incl. de harddisk.
KOPEN, HOEREN!!!!
Ik ookquote:
Dat word bij mij een zo snel mogelijk werkje, en de doos + inhoud ligt wss over me kamer verspreid omdat ik te druk met die console bezig wil zijn om de teringzooi op te ruimenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat uitpakken en aansluiten ook morgenHeerlijk. Ik heb het al eens mogen doen met de 360 en kan het morgen gewoon nog eens dunnetjes overdoen
Jij bent een pc nerd, jij haalt die console voor erbij zeg maar.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Retuobak het volgende:
Ben ik dan de enige die niet supergraag het ding direct wil hebben?
Noot killen is dishonorablequote:Op donderdag 1 december 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij bent een pc nerd, jij haalt die console voor erbij zeg maar.
Wacht maar tot je gelived hebt met PGR3 + CoD2, dan hoor ik je anders gillen.
Dingen als : Goh ik dacht dat ik Noot wel kapot kon schieten maar zelfs hij schiet me dood! en dat soort dingen
True, en dat laatste lijkt me vrij logisch gezien mijn op z'n zachtst gezegd beperkte ervaring met een controllerquote:Op donderdag 1 december 2005 12:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij bent een pc nerd, jij haalt die console voor erbij zeg maar.
Wacht maar tot je gelived hebt met PGR3 + CoD2, dan hoor ik je anders gillen.
Dingen als : Goh ik dacht dat ik Noot wel kapot kon schieten maar zelfs hij schiet me dood! en dat soort dingen
Nee hoor!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:28 schreef Retuobak het volgende:
Ben ik dan de enige die niet supergraag het ding direct wil hebben?
Dude je hebt nooit met n00t gegamedquote:Op donderdag 1 december 2005 12:31 schreef Retuobak het volgende:
[..]
True, en dat laatste lijkt me vrij logisch gezien mijn op z'n zachtst gezegd beperkte ervaring met een controller
Kssstquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dude je hebt nooit met n00t gegamed
Hij is zeg maar als spacekees met farcry, ookal sta je met je rug naar hem toe schiet je em nog dood
Xbox 360 = 300k tot 400k in NA.quote:GC NA launch - 1.2million for Nov/Dec
Xbox NA launch - 1.5millon for Nov/Dec
Je weet dat er iedere week een levering komt en nog een grote voor de kerst...quote:
Nogmaals fuck off met je domme gestook. Als jij baalt dat je dat ding niet kan kopen heb je hier nog niks te zoeken.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dom te noemen? Ik post een feitje.persoon.
Nee je wilt cijfers van 1 dag na launch gaan vergelijken met cijfers over 2 maanden, lijkt me geen echt feitquote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dom te noemen? Ik post een feitje.persoon.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef kepler het volgende:
vergeet je niet dadelijk Europa en Japan daarbij op te tellen
Ik baal dat ik ooit een Xbox heb gekocht. Pas op dat je niet blind raakt door de reflecties van de 360 games.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Nogmaals fuck off met je domme gestook. Als jij baalt dat je dat ding niet kan kopen heb je hier nog niks te zoeken.
Had dat dan ook niet gedaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik baal dat ik ooit een Xbox heb gekocht.
DoA4 is geen launchtitelquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef BMH het volgende:
DOA 4 zal zeker wel een aantal consoles verkopen in Japan.
Overal uitverkocht.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overal uitverkocht.
Dus......
Ga nu maar weer CoD 1 spelen, trek een plastic tas over je hoofd en vergeet vooral het touwtje niet heel strak aan te trekken.
Ik vergat achter de getallen "polygonen" te typen. Als je dat niet doet is het off-topic of fanboynistisch. Graphicshoeren!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er nou weer mis met die opmerking van BMH?Hij geeft alleen cijfers, die ook nog eens gewoon kloppen.
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er nou weer mis met die opmerking van BMH?Hij geeft alleen cijfers, die ook nog eens gewoon kloppen.
Leveringsproblemen zijn niet ons probleemquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht..
Ik hoef daar niemand van de overtuigen dus hoef ik het ook niet te melden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht..
Ja, al die kut graphicshoeren hier ookquote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vergat achter de getallen "polygonen" te typen. Als je dat niet doet is het off-topic of fanboynistisch. Graphicshoeren!![]()
Waarom neem je dan geen andere vriendin?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Fillipe het volgende:
Oh en ik kom er voor uit dat ik een graphicshoer ben![]()
Ik speel nu ook cIV.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, al die kut graphicshoeren hier ook.
. Gelukkig is dat wel anders bij Nintendo, daar geven ze tenminste ook niet om graphics.
Ja zit ik ook over na te denken, we moeten immers wel met de tijd meegaanquote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen andere vriendin?![]()
nog 8 uur en 40 minutenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Fillipe het volgende:
Gvd man, ben gewoon zenuwachtig. Gaat nergens over
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Fillipe het volgende:
Gvd man, ben gewoon zenuwachtig. Gaat nergens over
vind je dat nu altijd leuk. andermans plezier proberen te vergallen?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
Zenuwachtig... nee, nooit. Als je zenuwachtig bent dat twijfel je ergens aan.
De spanning BMH, de spanningquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.
Schreeuwen van blijdschapquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.
Hij komt op 360.... haal er 1quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Kameo leek me zo cool en die zou toen uikomen.M$
Ajb niet zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij komt op 360.... haal er 1
Kameo [Xbox 360]
Ben jij niet dat figuur naast Adje?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:22 schreef Laton het volgende:
[..]
vind je dat nu altijd leuk. andermans plezier proberen te vergallen?
Ik snap sowieso niet wat je chronisch in een topic doet waarvan het onderwerp je koud laat. Nieuwsgierigheid,.... hopende op negatieve reacties.... wordt daar zo moe van.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajb niet zeg.
Krijgen we dat eeuwige retard-gejank weer.
Misschien weer eens tijd voor een preventieve banquote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je chronisch in een topic doet waarvan het onderwerp je koud laat. Nieuwsgierigheid,.... hopende op negatieve reacties.... wordt daar zo moe van.
Goed gedachtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef RonnieDarko het volgende:
Ik heb gisteren een advanced scart av kabel gekocht. Ik denk dat je deze nodig hebt om goed beeld te krijgen op een normale SDTV?![]()
Of gewoon negeren. Trieste personen heb je namelijk overal, negeer ze en ze gaan vanzelf weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien weer eens tijd voor een preventieve ban.
Jarenlang geprobeerd, maar je bent nu zelfs op FOK!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of gewoon negeren. Trieste personen heb je namelijk overal, negeer ze en ze gaan vanzelf weg.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7932quote:In navolging van de te dure Xbox 360's op Ebay zijn de winkeliers ook toe gaan geven aan de marktwerking. Zo is er een Amerikaanse online winkel gesignaleerd waar ze een marge van 400 dollar rekenden zodat de premium set $799 kostte. De absurd hoge prijzen voor een Xbox 360 zullen pas gaan dalen als er genoeg leveringen zijn. Microsoft heeft beloofd dat ze de winkels elke week zullen bevoorraden, dus zeer binnenkort zullen de normale adviesprijzen weer gelden.
oudquote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef febster het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/672/672730p1.html
Burnout 360 beelden en nieuws
Ze zagen zeker de pret die ATi had met price gouging en dachten bij MS, dat willen wij ookquote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7932
Melig. Net goed ook, zal die consolefabrikanten leren opzettelijk schaarste te creëren om te hypen. (alhoewel het hier ook gewoon kan liggen aan veel te snel naar de winkel te rushen).
Als Microsoft trouwens slim is dreigen ze gelijk de winkels die dit doen geen xboxen meer te leveren. Een paar winkels kunnen ze wel missen, en ik denk dat deze actie hun meer schade dan goed doet.
FOK!'s eigen kleine hypequote:
NEEE!!!! Ik heb mijn preorderkit ook bij Dixons gekocht. Ik voel het fout gaanquote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Tumble het volgende:
Goed ik bel dus zonet de Dixons waar ik mijn pre-order kit gekocht heb
Hij wist me te vertellen dat mij pre-order uitgeleverd ging worden.
maar ze kwamen morgen pas binnen (vrijdag)
ik.... dus het heeft geen zin om om 10 uur op de stoep te staan?
Nee meneer einde v.d middag krijgen we meestal onze bevoorrading
/Flipmode aan/![]()
zolang je niks hebt gehoord zal het wel meevallen tochquote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
NEEE!!!! Ik heb mijn preorderkit ook bij Dixons gekocht. Ik voel het fout gaan.
Geen nieuws is goed nieuws, maar ik vond het ook al vreemd gaan toen ik hem kocht. Mijn telefoonnummer werd genoteerd, maar het was een hele lege lijst en de verkoper moest nog 3 keer navragen wat hij precies moest doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang je niks hebt gehoord zal het wel meevallen toch
Dat krijg je met die kutdynabyte waar de games al uit de seal zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Net PDZ bij dynabyte gehaald![]()
Ik wou alvast op het boekje gaan geilen....
Zit er een kameo manual in......![]()
lol![]()
Toch niet de Dixons op de lijnbaan in Rotterdam?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Tumble het volgende:
HAHA H.Flick bij mij ging het precies zo
kom ik daar aan ja ik wil een xbox360 preorderen. (insert meewarrige blik van de verkoper) Meneer geen idee hoe dat werkt
Collega word erbij geroepen. ja er staat achter een doosje van microsoft eens even kijken
komen uit die verpakking 2 pre-order kitjes en een inteken lijst
staan ze daar een uur door te lezen wat ze moeten doen
enfin ik heb er een voor een vriend en mij gekocht dus we staan nummer 1 en 2 op de lijst.
alleen beter is ie er zo voor het middaguur want ik heb niet voor niets een dag vrij genomen
Ik heb de Dixons in Eindhoven net gebeld, en die van mij stond al klaar. Gelijk PD0 en PGR3 apart laten leggen en morgenvroeg maar eens ophalen, alleen balen dat ze geen advanced scart kabel hadden, dat is namelijk het enige ding wat ik nog moetquote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil net de Dixons bellen (ze zijn tot 17:30 open), maar ze nemen niet op. Beangstigend
.
Ja daar heeft de MM geen tijd voorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Opzich zien ze natuurlijk ook wel aan het aantal verkochte doosjes hoeveel pre-orders ze hebben. Maar ze wilden mijn nummer om me te kunnen bellen.
Doosje=intekenenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef washandje het volgende:
Iedereen heeft zich overal ingetekend? Ik heb gewoon zo'n doossie afgerekend en ben weggegaan
Ojee dude, voel je je de bui al hangen?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:45 schreef Fillipe het volgende:
Maar hoe zit dat dan gasten? Wordt er alleen geleverd tot zeg maar 18.00 of maken ze voor dit soort grootschalige launches wel een uitzondering en gaat het transporteren/leveren vrolijk na 18.00 door?
Het zal wel wat zijn zeg, al die mensen die hun X360 op willen halen en om 0.00 teleurgesteld wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ojee dude, voel je je de bui al hangen?![]()
Nu maar hopen dat die party doorgaat!
![]()
Jawel ze worden vast nog wel geleverd vanavond denk je niet? Ik bedoel, Marijn had gebeld en ze waren al weg uit het magazijn dus het is een kwestie van tijd wanneer ze aankomen. Denk dat het wel goedkomt. Ben iig rond kwart voor elf bij Funatics, en dan zien we welquote:Zal wel loslopen joh.. en anders vrees ik dat het vrijdag ochtend wordt... Dat is tenslotte ook (of juist...) 2 december.
pre-order kit = levering. <- Niks anders. De helft van de pre-orders moet wachten. Niet de mensen met een pre-order kit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ahahaah hoor ik net van futurezone dat meer dan de helft van iedereen die een preorder kit gekocht had de lul is, en 3 weken langer moeten wachten.
pics!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
gelukkig heb ik m al 2 dagen thuis staan ( joop bedankt!) en heb ik die preorder kit aan iemand anders doorverkocht aha! vandaag PD0 gehaald, ik vind m tegenvallen tot zover
trouwens schandalige aktie van M$ en die preorderkits
Hoezo dat nou weer? Ik ga er wel vanuit dat iedereen met een preorderkit morgen ook ene Xbox360 heeft. Er is een verschil tussen de preorderkits van Microsoft en de eigen intekenlijsten van winkels. Als je op zo'n lijst staat krijg je geen garanties, maar met een kit wel natuurlijk. Bovendien weet Microsoft precies hoeveel preorderkits naar elke winkel zijn gegaan en kunnen ze er dus voor zorgen dat die winkels tenminste hetzelfde aantal Xboxen krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
trouwens schandalige aktie van M$ en die preorderkits
Ach hij heeft dan ook verreweg zijn meeste posts in KLBquote:Op donderdag 1 december 2005 17:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik ga er wel vanuit dat iedereen met een preorderkit morgen ook ene Xbox360 heeft. Er is een verschil tussen de preorderkits van Microsoft en de eigen intekenlijsten van winkels. Als je op zo'n lijst staat krijg je geen garanties, maar met een kit wel natuurlijk. Bovendien weet Microsoft precies hoeveel preorderkits naar elke winkel zijn gegaan en kunnen ze er dus voor zorgen dat die winkels tenminste hetzelfde aantal Xboxen krijgen.
Bovendien wachten we nog steeds op een foto van je Xbox360,
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360squote:Op donderdag 1 december 2005 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Heb je ook een bron?
Ik kan ook wel zeggen dat de FRS in Vlaardingen er te weinig heeft, maar stiekem zuig ik dat ook nu uit mijn duimquote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360s
dus ik meen aan dat het in de rest van NL ook zo is.![]()
Tot ziens!
neem toch aan dat als er een tekort is dat ze er zeken weten geen 1 aan een triangeljosti zoals jou geven.....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360s
Tot ziens!
Amsterdam niet dus,quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ach hier heeft het weinig nut denk ik pre-order kit = gegarandeerd daarnaast blijven er zo weinig over dat er niet al te veel mensen in een rij gaan staanquote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef RonnieDarko het volgende:
In Engeland staan ze al in de rij:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1899409,00.html
Staan er in Nederland al mensen in de rij ? Of heeft iedereen hier wel door dat dat toch geen zin heeft ?
[afbeelding]
Jij wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
^^ nee lul, ik heb m van M$ zelf
quote:Condemned is the only one I'd personally buy, followed by PGR3 and Call of Duty 2 (if I hadn't already got it on PC). If I had to buy one, though, Condemned.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |