Vond ik ook, ze belde iedereen die een 360 had ge-preorderd om er zeker van te zijn dat iedereen die een 360 kocht ook de game in huis had die hij wilde hebben. Extra hardware mocht ook, maar dat wist ik nog niet zeker. Nedgame is echt een topwinkel wat mij betreft, zeer klantvriendelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NetjesIk heb CoD2 al liggen en ik haal op release heel misschien Kameo er nog bij
Same here. COD 2 al binnen, daarnaast Kameo nog kopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
NetjesIk heb CoD2 al liggen en ik haal op release heel misschien Kameo er nog bij
Hij is kort, sfeervol en krijgt goede reviews! Meer heb ik niet nodig. Eerst genieten van een kort Xbox360 avontuur en dan snel weer terug naar Dragon Questquote:Op woensdag 30 november 2005 22:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel cool maar of Condemned nou een koper is weet ik niet.... !
En daarom koop ik nu dus nog geen 360.quote:
Ik bied 5 euro voor je wachtwoord.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Godverrrr ik wil er ook 1. Als ik nou iets duurs had om te verkopen
PGR 3 sowieso, alleen FIFA die ik ook heb besteldquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Welke van de launchgames hadden jullie eigenlijk gekocht als ze gewoon op de huidige Xbox waren verschenen?
Is trouwens niet helemaal waar. Als de Xbox360 niet was uitgekomen had ik zeker weten Gun gekocht. Maar nu niet omdat het een weinig indrukwekkende launchtitel is qua graphics en ik natuurlijk wel een fraai uitziende game wil om mee te patsen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En daarom koop ik nu dus nog geen 360.
Om eerlijk te zijn geen, en om een hele simpele reden, ik heb geen Xbox en ik zou het belachelijk vinden om een systeem aan het einde van z'n levensduur te kopen.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Welke van de launchgames hadden jullie eigenlijk gekocht als ze gewoon op de huidige Xbox waren verschenen?
Kameoquote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik bied 5 euro voor je wachtwoord.
Same herequote:Op woensdag 30 november 2005 22:24 schreef Retuobak het volgende:
Om eerlijk te zijn geen, en om een hele simpele reden, ik heb geen Xbox en ik zou het belachelijk vinden om een systeem aan het einde van z'n levensduur te kopen.
Overigens zou ik CoD2 en NFS:MW voor de PC hebben gehaald. Nu CoD2 en PGR3 voor de X360 en NFS:MW op de PC
.
Asociale mensen zijn dit tochquote:Op woensdag 30 november 2005 22:28 schreef Fillipe het volgende:
http://cgi.ebay.com/xbox-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Slimme mensen hebben op Ebay geboden voor een Xbox360, tenminste dat dachten ze. Als je de kleine lettertjes leest staat er toch heel iets anders!
Natuurlijk is het asociaal, maar het is ook lomp als je de kleine lettertjes niet leest. Want zo klein zijn ze niet.quote:
Aan de andere kant is het wel een manier om je 360 terug te verdienen...quote:
Naar de buitenwereld kan ik heel koel doen, alleen in dit topic ga ik helemaal losquote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
Zijn er voor de rest ook nog vriendinnen/vrouwen die een beetje gek worden hiervan
Kameo en CoD2quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Zijn er voor de rest ook nog vriendinnen/vrouwen die een beetje gek worden hiervan
Ik ken er wel die helemaal gestoord worden ervan.. dan proberen we op slinkse wijze de 360 aan de orde te laten komen in een gesprek enzo.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:37 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Naar de buitenwereld kan ik heel koel doen, alleen in dit topic ga ik helemaal los.
Jee man ik spinde laatste met mijn auto door die gladheid..quote:Op woensdag 30 november 2005 22:40 schreef Laton het volgende:
dan proberen we op slinkse wijze de 360 aan de orde te laten komen in een gesprek enzo.![]()
![]()
Me vriendin vindt het allemaal veels te duur, maar voor de rest vind ze hetl wel tof enzo voor me.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
tsjah..... avatar...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:46 schreef Ash het volgende:
[..]
Me vriendin vindt het allemaal veels te duur, maar voor de rest vind ze hetl wel tof enzo voor me.
PGR3quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin werd kwaad toen ik plagerig zei dat ze bijna zo mooi is als een xbox360quote:Op woensdag 30 november 2005 22:36 schreef Fliepke het volgende:
Ik had kameo gekocht.
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat we niet allemaal keiharde nerds zijn en toch nog tijd vinden voor een vriendin![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:13 schreef masterwill7 het volgende:
X3O+.
Ik probeerde het ook,... met punt,... zonder punt... het mocht niet baten... tags gebruiktquote:
Hee lullo, nog geneukt?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen zijn allemaal KUTHOEREN (nofi)
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Fliepke het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof dat we niet allemaal keiharde nerds zijn en toch nog tijd vinden voor een vriendin![]()
Niet verstandig, 2 FPS games. Zorg voor afwisseling. Ik heb PGR3 en PD0 CE (morgen).quote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdag
Han-sie Teeu-wen, aiaiaiaia!quote:Op woensdag 30 november 2005 23:12 schreef kepler het volgende:
[..]
vrouwen zijn allemaal KUTHOEREN (nofi)
Heb je een zusje van 15-18 jaar? In A'dam zijn nog vacatures! Pimpin'quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef MMaRsu het volgende:
Godverrrr ik wil er ook 1. Als ik nou iets duurs had om te verkopen
PGR3quote:Op woensdag 30 november 2005 22:17 schreef Strolie75 het volgende:
Je bent niet de enige met ADHD ik zit ook te wachten op die launch, en ben iemand die snel dingen koopt ( impulsaankopen en dat soort shitquote:Op woensdag 30 november 2005 23:30 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet verstandig, 2 FPS games. Zorg voor afwisseling. Ik heb PGR3 en PD0 CE (morgen).
Maargoed, whatever rings your bell, zullen we maar zeggen.
Dit is erg, ik heb ADHD en ben kriebelig vanwege de launch. Bert Visscher eat your heart out!
Nu ff een dikke joint opsteken.
Dit bericht was getyped binnen 4 seconden
[..]
Han-sie Teeu-wen, aiaiaiaia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |