Even dat scartblokje op TV of HD zetten, hangt ervanaf wat je hebt, zit een schakelaartje opquote:Op woensdag 30 november 2005 21:09 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
vraagje over de bijgeleverde scart kabel, als ik hem erin steekt is mijn beeld opeens blauw, maar wel zonder karteltjes enzo? ligt dat aan mijn tv? PGR3 OMG![]()
Prima, doei!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:17 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
heb geen cam, pfff fuck it anyway ik vraag t wel op teamxbox, gare mensen hier
Preciesquote:Op woensdag 30 november 2005 21:42 schreef Fillipe het volgende:
Oh grappig, wat nou Xbox 1.5![]()
Kijk, dat filmpje van PGR 3 (first 10 minutes - xboxyde) die vandaag ook op games.fok.nl staat is gewoon opgenomen/gespeeld op een 'normale' tv (480i mode)!
Hoe ik dit weet? Heb me even aangemeld op dat forum van xboxyde en het aan die gast gevraagd.
Zie hier het filmpje & daaronder het forum met het antwoord:
http://xboxyde.com/news_2358_en.html
Ziet er toch echt wel goed uit hoor voor een 'normale' TV.
Nou ik dus ook, achterlijk eigenlijk hé? Aan de andere kant blijven we kerels (jongetjes) die dit soort spul altijd leuk blijven vindenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:45 schreef Pimmy het volgende:
Pfff begin me steeds meer als een klein kind die op sinterklaas loopt te wachten te voelen...
zet dan gewoon een tvp , is minder irritantquote:Op woensdag 30 november 2005 21:44 schreef BMH het volgende:
* BMH doet een plastic zak op me kop en speelt Call of Duty 1..
OMG Kep een Xbox 360!
Je móest het ook even proberen he?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet dan gewoon een tvp , is minder irritant
BTW, wel zuig dat ik me 360 controller geeneens op me ps2 kan gebruiken...dikke onzin gewoon
[afbeelding]
[afbeelding]
En op je PC calibreerde hij niet goed? Super ding.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:49 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zet dan gewoon een tvp , is minder irritant
BTW, wel zuig dat ik me 360 controller geeneens op me ps2 kan gebruiken...dikke onzin gewoon
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik 'n preorder kit gehaald zou hebben had ik ook deze 2 games gehaald wsl... de 2 vetste titels IMHO.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Ash het volgende:
nou de eerste 2 games gehaald nu de rest nog.
[[url=http://x12.putfile.com/11/33314072154.jpg]afbeelding][/url]
zegt de verkoopster nog doodleuk, speel ze he!![]()
![]()
Ik weet al hoe het zit met de pcquote:Op woensdag 30 november 2005 21:54 schreef BMH het volgende:
[..]
En op je PC calibreerde hij niet goed? Super ding.
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:10 schreef Ash het volgende:
nou de eerste 2 games gehaald nu de rest nog.
[[url=http://x12.putfile.com/11/33314072154.jpg]afbeelding][/url]
zegt de verkoopster nog doodleuk, speel ze he!![]()
![]()
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdagquote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.
Mij lijkt het wel cool maar of Condemned nou een koper is weet ik niet.... !quote:Op woensdag 30 november 2005 22:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CoD2 wil ik ook nog halen, alleen was die al uitverkocht bij de MM. Dus nu heb ik alleen Condemned.
Netjesquote:Op woensdag 30 november 2005 22:09 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mijn winkel belde me van te voren welke games ik erbij wilde hebben. CoD2 en PD0 CE liggen op mij te wachten vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |