"Een MOD met ADHD, bans while u wait"quote:Op woensdag 30 november 2005 23:36 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je bent niet de enige met ADHD ik zit ook te wachten op die launch, en ben iemand die snel dingen koopt ( impulsaankopen en dat soort shit)
welk net is dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gammo begint zo, 360 zal geheid in de spotlights staan!
Normaal Gammo komt nu.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:04 schreef Gamedemon het volgende:
lol die gammo update
"kijk vrijdag 18:00 naar gammo om meer te zien van PGR3"
d0ed dan heb ik em zelf
Veronica heeft hier echt een slechte ontvangst...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:01 schreef Robhimself.2 het volgende:
Geen idee, Veronica d8 ik.
Nog 24 uur!!
wacht maar tot het vrijdag wordquote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel?! Deze topics gaan véél te snel!
Ja, zeg niet dat dit jouw schuld is Smots, want dan komt er een banquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:
omfg . gaan ze het verhaal nog prijzen van 50 cent bulletproof ook
o please
Jaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:19 schreef Gamedemon het volgende:
omfg . gaan ze het verhaal nog prijzen van 50 cent bulletproof ook
o please
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja, zeg niet dat dit jouw schuld is Smots, want dan komt er een ban
serieus smots of niet...soms vraag ik me echt af welke idooit sommige dingen verzonnen heeft...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nee dan is iedereen gamen, duhquote:Op donderdag 1 december 2005 00:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wacht maar tot het vrijdag word
Behalve jij en Roy, omdat jullie dan nog geen 360 hebben.quote:
Ehm... had ik dat?quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
"Een MOD met ADHD, bans while u wait"
Heb overigens ergens nog een persfoto waarop ik te zien ben bij de introductie van de oorspronkelijke XBOX tijdens de presentatie in A'dam. Heb daar met Tom Coronel nog een Baco staan zuipen terwijl Smots met andere bekenden (van hem) aan het lullen was.
Ik moest al waggelend naar CS, Smots had ook een stuk in z'n kraag volgens mij.
Mensen die geen 360 kunnen kopen.quote:
Laat het hier voor eens en voor altijd gezegd zijn: de review van 50 cent is NIET van mij afkomstig.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstarquote:Op donderdag 1 december 2005 00:33 schreef Smots het volgende:
[..]
Laat het hier voor eens en voor altijd gezegd zijn: de review van 50 cent is NIET van mij afkomstig.
Helemaal jaquote:Op donderdag 1 december 2005 00:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstar
quote:Op donderdag 1 december 2005 00:35 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Je hebt het al goedgemaakt met die 2 seconden singstar
En ik omdat ik tegen het einde van de dag gescheiden ben van m'n 360 voor het weekendquote:Op donderdag 1 december 2005 00:28 schreef peristilius het volgende:
[..]
Behalve jij en Roy, omdat jullie dan nog geen 360 hebben.
Ik ben wel gek, ben ik de volgende dag moe en geniet ik minder van mn 360quote:Op donderdag 1 december 2005 00:37 schreef Smots het volgende:
wie gaat er trouwens morgen naar dat Xbox-gedoe in Utreg?
tja.... príoriteiten hè.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:41 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben wel gek, ben ik de volgende dag moe en geniet ik minder van mn 360W
Wacht nu maar gewoon op de ps3.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Dirman het volgende:
Ik zit toch nog wel te twijfelen of ik hem ga halen. Ik werk momenteel in een electrozaak en kan hem dus voor de opening al uit het magazijn trekken (met personeelskorting), maar dan moet ik wel eerder m'n bed uit, aangezien ik 's morgens niet hoef te werken. Is dit ding het echt waard om daarvoor eerder m'n bed uit te komen? Waarom kan ik niet gewoon op de volgende lading wachten? Die kot half december, geloof ik.
Wie weet mij te overtuigen?
Nog maar een half dagjequote:Op donderdag 1 december 2005 01:19 schreef =HellFire= het volgende:
Ik ga er niet heen, had opzich wel gewild maar ach die launchparty in m'n hometown is ook wel gezellig.
En denk je dat Smots? 4 euro is de entree, iedereen kan in principe naar binnen, denk niet dat het zeldzaam wordt (zoals bv X05 of E3 faceplates dat eerder zijn).
Nee doe maar niet, PGR3 ziet er al beter uit dan de meeste " Ps3 " filmpjesquote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Wacht nu maar gewoon op de ps3.
Jaaa, goed idee.quote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Shoe, weg uit deze topic jij barbaarquote:Op donderdag 1 december 2005 03:18 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet halen... des te meer consoles voor de liefhebberquote:Op donderdag 1 december 2005 03:04 schreef Dirman het volgende:
Ik zit toch nog wel te twijfelen of ik hem ga halen. Ik werk momenteel in een electrozaak en kan hem dus voor de opening al uit het magazijn trekken (met personeelskorting), maar dan moet ik wel eerder m'n bed uit, aangezien ik 's morgens niet hoef te werken. Is dit ding het echt waard om daarvoor eerder m'n bed uit te komen? Waarom kan ik niet gewoon op de volgende lading wachten? Die kot half december, geloof ik.
Wie weet mij te overtuigen?
Hell no, moet tot morgen 10.00 wachten. 26 uurquote:
haha ik tot 24:00 vanavondquote:Op donderdag 1 december 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hell no, moet tot morgen 10.00 wachten. 26 uur
Zover gaat de klantvriendelijkheid van de Nedgame helaas nietquote:
gelukkig kan ik altijd vertrouwen om mn gameshopquote:Op donderdag 1 december 2005 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zover gaat de klantvriendelijkheid van de Nedgame helaas niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |