Het zal wel wat zijn zeg, al die mensen die hun X360 op willen halen en om 0.00 teleurgesteld wordenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ojee dude, voel je je de bui al hangen?![]()
Nu maar hopen dat die party doorgaat!
![]()
Jawel ze worden vast nog wel geleverd vanavond denk je niet? Ik bedoel, Marijn had gebeld en ze waren al weg uit het magazijn dus het is een kwestie van tijd wanneer ze aankomen. Denk dat het wel goedkomt. Ben iig rond kwart voor elf bij Funatics, en dan zien we welquote:Zal wel loslopen joh.. en anders vrees ik dat het vrijdag ochtend wordt... Dat is tenslotte ook (of juist...) 2 december.
pre-order kit = levering. <- Niks anders. De helft van de pre-orders moet wachten. Niet de mensen met een pre-order kit.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ahahaah hoor ik net van futurezone dat meer dan de helft van iedereen die een preorder kit gekocht had de lul is, en 3 weken langer moeten wachten.
pics!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
gelukkig heb ik m al 2 dagen thuis staan ( joop bedankt!) en heb ik die preorder kit aan iemand anders doorverkocht aha! vandaag PD0 gehaald, ik vind m tegenvallen tot zover
trouwens schandalige aktie van M$ en die preorderkits
Hoezo dat nou weer? Ik ga er wel vanuit dat iedereen met een preorderkit morgen ook ene Xbox360 heeft. Er is een verschil tussen de preorderkits van Microsoft en de eigen intekenlijsten van winkels. Als je op zo'n lijst staat krijg je geen garanties, maar met een kit wel natuurlijk. Bovendien weet Microsoft precies hoeveel preorderkits naar elke winkel zijn gegaan en kunnen ze er dus voor zorgen dat die winkels tenminste hetzelfde aantal Xboxen krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:26 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
trouwens schandalige aktie van M$ en die preorderkits
Ach hij heeft dan ook verreweg zijn meeste posts in KLBquote:Op donderdag 1 december 2005 17:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer? Ik ga er wel vanuit dat iedereen met een preorderkit morgen ook ene Xbox360 heeft. Er is een verschil tussen de preorderkits van Microsoft en de eigen intekenlijsten van winkels. Als je op zo'n lijst staat krijg je geen garanties, maar met een kit wel natuurlijk. Bovendien weet Microsoft precies hoeveel preorderkits naar elke winkel zijn gegaan en kunnen ze er dus voor zorgen dat die winkels tenminste hetzelfde aantal Xboxen krijgen.
Bovendien wachten we nog steeds op een foto van je Xbox360,
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360squote:Op donderdag 1 december 2005 17:32 schreef H.Flick het volgende:
Heb je ook een bron?
Ik kan ook wel zeggen dat de FRS in Vlaardingen er te weinig heeft, maar stiekem zuig ik dat ook nu uit mijn duimquote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360s
dus ik meen aan dat het in de rest van NL ook zo is.![]()
Tot ziens!
neem toch aan dat als er een tekort is dat ze er zeken weten geen 1 aan een triangeljosti zoals jou geven.....quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
futurezone, mediamarkt, dixons en eplaza in rotterdam hebben te weinig 360s
Tot ziens!
Amsterdam niet dus,quote:Op donderdag 1 december 2005 17:36 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ach hier heeft het weinig nut denk ik pre-order kit = gegarandeerd daarnaast blijven er zo weinig over dat er niet al te veel mensen in een rij gaan staanquote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef RonnieDarko het volgende:
In Engeland staan ze al in de rij:
http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2-1899409,00.html
Staan er in Nederland al mensen in de rij ? Of heeft iedereen hier wel door dat dat toch geen zin heeft ?
[afbeelding]
Jij wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:46 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
^^ nee lul, ik heb m van M$ zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |