abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2005 @ 15:27:22 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32727454
Kameo: Elements of Power (Xbox 360)

Official sites:
http://kameo.com/default.htm
http://www.kameo.com/

Overall ranking:
Gamerankings.com: Avg Ratio: 78%

Overige reviews
GameSpot 8.7 out of 10
IGN 8.4 out of 10
Games.FOK! review (Noot) 88%

Features

• Master morph-into-warrior action: This innovative combat system lets you harness and strategically employ the unique powers of 10 elemental warriors from the five Elements of Power (Plant, Water, Rock, Ice, and Fire), including Major Ruin the armadillo and Ash the fire dragon. Each warrior has up to eight powerful abilities, upgradeable through strategic augmentations, ultimately providing numerous gameplay possibilities.

• Unleash an impressive arsenal of attacks and weaponry: With the game's fast-paced action, loads of enemies, and massive boss encounters, success requires clever and strategic deployment of each warrior's powers and the ability to master "quick-switch" combinations. Engage in up-close combat on the battlefield with Pummel Weed, a wicked, boxing plant-warrior, or finish off enemies as Chilla, an ice yeti, by throwing penetrating ice spears.

• Experience next-generation gaming: Transcending the common gaming aesthetic with greater cinematic appeal, Kameo represents the cutting-edge graphics and gameplay expected of next-generation gaming on Xbox 360. The game boasts stunning battlefield experiences where you'll experience thousands of simultaneous enemies with independent artificial intelligence, as well as exciting special effects, high-quality voiceover, and high-definition visuals.

• Explore a mystical, magical world: Lush environments, an engrossing story, marvelous creatures, and clever environmental puzzles abound in this fantastical, richly envisioned universe.
    Go on an action-packed journey: Explore a vast and magical world filled with lush environments, wondrous fauna, clever puzzles, and big challenges. Gorgeous 3-D environments with sprawling hills, fertile valleys, and threatening lairs cover multiple fantasy-style locations and the dangerous Troll Castle. Battle relentless armies, go toe-to-toe with powerful elemental trolls, and confront daunting, yet outrageous, bosses.

• Team up with friends: With immersive and intense cooperative gameplay, Kameo lets multiple players vanquish foes together in split-screen cooperative mode.

Screenshots

Cover

Voor de gein hier nog een oude Xbox screen :

• A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
      donderdag 1 december 2005 @ 15:29:01 #2
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32727489
    Niet iedereen haalt deze ondanks de wat mindere reviews, maar ik heb besloten deze wel te halen. Ik wist ook niet of er al een topic van was aangezien de search niet werkt ! Aangezien je dit spel morgen kan kopen vond ik het wel een topic waard

Gamespot geeft er toch een dikke 9 voor qua gameplay en graphics !

[ Bericht 32% gewijzigd door Chocobo op 01-12-2005 15:48:19 ]
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_32727962
    Kameo

Na al die jaren wachten issie er eindelijk
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 1 december 2005 @ 15:49:07 #4
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32727989
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 15:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Kameo

Na al die jaren wachten issie er eindelijk
    Jouw review vanmorgen helemaal gelezen + het derde deel van the first 10 minutes gezien !! Fantastisch.
    pi_32728215
    Ik ga vanavond alvast even mijn bank goedzetten, mijn tv afstoffen en een grote fles ranja aanmaken. Ik wil als ik thuiskom namelijk helemaal klaar zijn voor Kameo Echt, ik denk dat ik zelden zo'n zin heb gehad in een console-launchtitel.
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    pi_32729059
    . Je enthousiasme is mooi om te lezen, Nintendo boy.

Het enige wat mij tegen staat aan deze game is de speelduur en de replaywaarde ervan. Ja, en of-ie niet te veel framedrops bevat. Maar voor de rest lijkt het me ook zeker wel wat, dat Kameo.
      donderdag 1 december 2005 @ 17:04:48 #7
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32730205
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef =HellFire= het volgende:
    . Je enthousiasme is mooi om te lezen, Nintendo boy.

Het enige wat mij tegen staat aan deze game is de speelduur en de replaywaarde ervan. Ja, en of-ie niet te veel framedrops bevat. Maar voor de rest lijkt het me ook zeker wel wat, dat Kameo.
    Op Noot's gamercard page zag ik zijn Kameo achievements,..... er zitten veel unlockable dingen tussen voor punten Maar wat is replay,... zo vaak speel ik een spel niet opnieuw... dat doe ik meestal alleen bij FF's !

Voorbeeld achievements:

Beaten Thorn (Co-Op)
    Defeated Thorn in a Co-Op Quest

Thorn's Airship ranking
    'A' ranking on Thorn's Airship

Freed Lenya
    Kameo saved Lenya from the Water Temple
    pi_32732431
    Screw it, ik haal hem morgen ook! Ik heb nu Condemned als donkere game en dan komt Kameo d'r bij voor het happy Nintendo-achtige gebeuren.
      donderdag 1 december 2005 @ 18:38:31 #9
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32732680
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 18:28 schreef H.Flick het volgende:
    Screw it, ik haal hem morgen ook! Ik heb nu Condemned als donkere game en dan komt Kameo d'r bij voor het happy Nintendo-achtige gebeuren.
      vrijdag 2 december 2005 @ 17:51:45 #10
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32760443
    Gekocht, gegamed en ben helemaal over. Wat een FANTASTISCH spel Rare fans zullen NIET teleurgesteld zijn. Vind de review van Eurogamer gewoonweg belachelijk !!
    pi_32760861
    die screens zien er veel beter uit dan wat ik op tv zag
    pi_32761015
    Ik begin Kameo toch ook te waarderen. Het eerste leven in dat kasteel vond ik niet zo, maar nu ik een uurtje bezig ben gaat het steeds beter worden.

Opvallend was trouwens dat ze bij de Dixons waar ik hem kocht nog enorm veel Kameo's hadden liggen. De andere games verkochten veel beter.
      vrijdag 2 december 2005 @ 18:19:15 #13
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_32761076
    Ik ben blij dat jullie blij zijn met de game
      vrijdag 2 december 2005 @ 18:32:25 #14
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32761369
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 18:16 schreef H.Flick het volgende:
    Ik begin Kameo toch ook te waarderen. Het eerste leven in dat kasteel vond ik niet zo, maar nu ik een uurtje bezig ben gaat het steeds beter worden.

Opvallend was trouwens dat ze bij de Dixons waar ik hem kocht nog enorm veel Kameo's hadden liggen. De andere games verkochten veel beter.
    Die vond ik fantastisch maar omdat je niet precies weet wat je doet heb je het idee dat het niet klopt ofzo.... de lurning curve zit precies in dat gebied. De meeste gamers bouwen liever op en leren het stap voor stap zoals je straks ook gaat doen in dat bos gebied.

Ik vond alles tot nu toe super
      vrijdag 2 december 2005 @ 18:45:27 #15
    21410 Fliepke
    Serieuze waarheid
    pi_32761670
    Fantastisch mooie game zeg, ik weet nog niet zo goed wat ik van de gameplay moet vinden. Maar die graphics
    pi_32762120
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 18:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die vond ik fantastisch maar omdat je niet precies weet wat je doet heb je het idee dat het niet klopt ofzo.... de lurning curve zit precies in dat gebied. De meeste gamers bouwen liever op en leren het stap voor stap zoals je straks ook gaat doen in dat bos gebied.

Ik vond alles tot nu toe super
    Ik vond het vaag omdat je daar allemaal dingen moet doen die later uitgelegd worden in de tutorial in dat bos...

Een beetje hetzelfde idee dat ik bij MGS2 had, daar kreeg je ook een tutorial nadat je het hele schip level met snake had uitgespeeld.
    pi_32762287
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 18:45 schreef Fliepke het volgende:
    Fantastisch mooie game zeg, ik weet nog niet zo goed wat ik van de gameplay moet vinden. Maar die graphics
    Best toffe game hoor, gwoon standaard action adventure met lomp epische muziek. Alleen wel een paar minpuntjes:
    het spe zelf is wel mooi, maar niet zo mooi als je op de xbox360 zou verwachtenl is net iets mooier dan far cry met HDR patch... en ja ik heb het op hd tv gespeeld 720p. Alleen zijn er meer dingen tegelijk in beeld enzo. Verder vond ik het spel ook veel te makkelijk. Alles wordt je voorgekauwd dmv die scrolls.
    #winning
      zaterdag 3 december 2005 @ 09:01:40 #18
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_32774800
    quote:
    Op vrijdag 2 december 2005 19:14 schreef Tware het volgende:

[..]

Best toffe game hoor, gwoon standaard action adventure met lomp epische muziek. Alleen wel een paar minpuntjes:
    het spe zelf is wel mooi, maar niet zo mooi als je op de xbox360 zou verwachtenl is net iets mooier dan far cry met HDR patch... en ja ik heb het op hd tv gespeeld 720p. Alleen zijn er meer dingen tegelijk in beeld enzo. Verder vond ik het spel ook veel te makkelijk. Alles wordt je voorgekauwd dmv die scrolls.
    Scrolls gebruik ik niet,..... vind de moeilijkheidsgraad prima. Ik had het simpeler verwacht ala Conker want dat was een drama. Deze vijanden hebben allemaal coole kill mogelijkheden. Ik speel hem ook op 720P en het ziet er zoooo mooi uit.

Mushroom Cave

En de muziek vind ik ver van lomp !!
    pi_32776243
    Conker simpel? Conker was de meest frustrerende game die ik ooit gespeeld heb .

Vanmiddag weer Kameo
    pi_33473045
    *schop*

Dit weekend uitgespeeld, super game! Maar hoe haal je nou een beetje hoge rankings? Ik zit meestal aan F en G, ookal probeer ik iedereen brutal af te slachten. Iemand idee over?
    pi_33586570
    Ben er vandaag mee begonnen, vind 'm nu al erg leuk Ziet er zeker mooi uit voor een launchgame.
    pi_48739542
    *schop* . Ik kom niet verder in de game en ik zweeeeeeeer dat het een vieze bug is (oké oké, ik ben vast iets vergeten).

Ik ga vanavond foto's maken van mijn TV en het beeld van waar ik niet verder kom. En ja, ik heb walkthroughs gevolgd en gegoogled enzo, maar ik kwam er niet uit.

Het zit zo: In de walkthrough staat dat ik zo'n halfpipe om moet rollen (waar een gat boven zit). Maar ik kom dat gat gewoon niet in .
      donderdag 26 april 2007 @ 14:54:27 #23
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_48739688
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 14:50 schreef ijsmeis het volgende:
    *schop* . Ik kom niet verder in de game en ik zweeeeeeeer dat het een vieze bug is (oké oké, ik ben vast iets vergeten).

Ik ga vanavond foto's maken van mijn TV en het beeld van waar ik niet verder kom. En ja, ik heb walkthroughs gevolgd en gegoogled enzo, maar ik kwam er niet uit.

Het zit zo: In de walkthrough staat dat ik zo'n halfpipe om moet rollen (waar een gat boven zit). Maar ik kom dat gat gewoon niet in .
    Kun je al vast wat meer info geven? Hoever je bent, welk level dus. welke persoonlijkheid je gebruikt?
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_48740494
    quote:
    Op donderdag 26 april 2007 14:54 schreef Heintje het volgende:

[..]

Kun je al vast wat meer info geven? Hoever je bent, welk level dus. welke persoonlijkheid je gebruikt?
    Yes.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    In het vorige hoofdstuk daar staat:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Dat doe je toch bij de winkel? Zo'n nieuw pakje kopen ofzoiets? Zo ja, dan heb ik dat gedaan. Zo nee, hoe doe ik dat dan ?
      donderdag 26 april 2007 @ 15:21:53 #25
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_48740709
    Upgraden doe je door dat fruit dat je vind te gebruiken.

En je weet dat je in in de lucht weer een nieuwe sprong kan laden. Dus dat je een sprong in twee keer kan springen.

Heb verder nog niet echt een idee waar je nou zit, toch maar ff op je foto wachten.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')