Nee je wilt cijfers van 1 dag na launch gaan vergelijken met cijfers over 2 maanden, lijkt me geen echt feitquote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij dom te noemen? Ik post een feitje.persoon.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:05 schreef kepler het volgende:
vergeet je niet dadelijk Europa en Japan daarbij op te tellen
Ik baal dat ik ooit een Xbox heb gekocht. Pas op dat je niet blind raakt door de reflecties van de 360 games.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:03 schreef Laton het volgende:
[..]
Nogmaals fuck off met je domme gestook. Als jij baalt dat je dat ding niet kan kopen heb je hier nog niks te zoeken.
Had dat dan ook niet gedaan.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik baal dat ik ooit een Xbox heb gekocht.
DoA4 is geen launchtitelquote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef BMH het volgende:
DOA 4 zal zeker wel een aantal consoles verkopen in Japan.
Overal uitverkocht.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overal uitverkocht.
Dus......
Ga nu maar weer CoD 1 spelen, trek een plastic tas over je hoofd en vergeet vooral het touwtje niet heel strak aan te trekken.
Ik vergat achter de getallen "polygonen" te typen. Als je dat niet doet is het off-topic of fanboynistisch. Graphicshoeren!quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er nou weer mis met die opmerking van BMH?Hij geeft alleen cijfers, die ook nog eens gewoon kloppen.
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er nou weer mis met die opmerking van BMH?Hij geeft alleen cijfers, die ook nog eens gewoon kloppen.
Leveringsproblemen zijn niet ons probleemquote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht..
Ik hoef daar niemand van de overtuigen dus hoef ik het ook niet te melden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar vergeet er vervolgens bij te zeggen dat ie overal stijf is uitverkocht..
Ja, al die kut graphicshoeren hier ookquote:Op donderdag 1 december 2005 14:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik vergat achter de getallen "polygonen" te typen. Als je dat niet doet is het off-topic of fanboynistisch. Graphicshoeren!![]()
Waarom neem je dan geen andere vriendin?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Fillipe het volgende:
Oh en ik kom er voor uit dat ik een graphicshoer ben![]()
Ik speel nu ook cIV.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:42 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, al die kut graphicshoeren hier ook.
. Gelukkig is dat wel anders bij Nintendo, daar geven ze tenminste ook niet om graphics.
Ja zit ik ook over na te denken, we moeten immers wel met de tijd meegaanquote:Op donderdag 1 december 2005 14:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen andere vriendin?![]()
nog 8 uur en 40 minutenquote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Fillipe het volgende:
Gvd man, ben gewoon zenuwachtig. Gaat nergens over
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:19 schreef Fillipe het volgende:
Gvd man, ben gewoon zenuwachtig. Gaat nergens over
vind je dat nu altijd leuk. andermans plezier proberen te vergallen?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
Zenuwachtig... nee, nooit. Als je zenuwachtig bent dat twijfel je ergens aan.
De spanning BMH, de spanningquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.
Schreeuwen van blijdschapquote:Op donderdag 1 december 2005 15:21 schreef BMH het volgende:
[..]
E3 04 zat ik te schreeuwen van blijdschap: DS, Zelda, metroid.
Hij komt op 360.... haal er 1quote:Op donderdag 1 december 2005 13:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Kameo leek me zo cool en die zou toen uikomen.M$
Ajb niet zeg.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij komt op 360.... haal er 1
Kameo [Xbox 360]
Ben jij niet dat figuur naast Adje?quote:Op donderdag 1 december 2005 15:22 schreef Laton het volgende:
[..]
vind je dat nu altijd leuk. andermans plezier proberen te vergallen?
Ik snap sowieso niet wat je chronisch in een topic doet waarvan het onderwerp je koud laat. Nieuwsgierigheid,.... hopende op negatieve reacties.... wordt daar zo moe van.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ajb niet zeg.
Krijgen we dat eeuwige retard-gejank weer.
Misschien weer eens tijd voor een preventieve banquote:Op donderdag 1 december 2005 15:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet wat je chronisch in een topic doet waarvan het onderwerp je koud laat. Nieuwsgierigheid,.... hopende op negatieve reacties.... wordt daar zo moe van.
Goed gedachtquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef RonnieDarko het volgende:
Ik heb gisteren een advanced scart av kabel gekocht. Ik denk dat je deze nodig hebt om goed beeld te krijgen op een normale SDTV?![]()
Of gewoon negeren. Trieste personen heb je namelijk overal, negeer ze en ze gaan vanzelf weg.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien weer eens tijd voor een preventieve ban.
Jarenlang geprobeerd, maar je bent nu zelfs op FOK!quote:Op donderdag 1 december 2005 15:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Of gewoon negeren. Trieste personen heb je namelijk overal, negeer ze en ze gaan vanzelf weg.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7932quote:In navolging van de te dure Xbox 360's op Ebay zijn de winkeliers ook toe gaan geven aan de marktwerking. Zo is er een Amerikaanse online winkel gesignaleerd waar ze een marge van 400 dollar rekenden zodat de premium set $799 kostte. De absurd hoge prijzen voor een Xbox 360 zullen pas gaan dalen als er genoeg leveringen zijn. Microsoft heeft beloofd dat ze de winkels elke week zullen bevoorraden, dus zeer binnenkort zullen de normale adviesprijzen weer gelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |