oudquote:Op donderdag 1 december 2005 16:05 schreef febster het volgende:
http://xbox360.ign.com/articles/672/672730p1.html
Burnout 360 beelden en nieuws
Ze zagen zeker de pret die ATi had met price gouging en dachten bij MS, dat willen wij ookquote:Op donderdag 1 december 2005 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7932
Melig. Net goed ook, zal die consolefabrikanten leren opzettelijk schaarste te creëren om te hypen. (alhoewel het hier ook gewoon kan liggen aan veel te snel naar de winkel te rushen).
Als Microsoft trouwens slim is dreigen ze gelijk de winkels die dit doen geen xboxen meer te leveren. Een paar winkels kunnen ze wel missen, en ik denk dat deze actie hun meer schade dan goed doet.
FOK!'s eigen kleine hypequote:
NEEE!!!! Ik heb mijn preorderkit ook bij Dixons gekocht. Ik voel het fout gaanquote:Op donderdag 1 december 2005 11:10 schreef Tumble het volgende:
Goed ik bel dus zonet de Dixons waar ik mijn pre-order kit gekocht heb
Hij wist me te vertellen dat mij pre-order uitgeleverd ging worden.
maar ze kwamen morgen pas binnen (vrijdag)
ik.... dus het heeft geen zin om om 10 uur op de stoep te staan?
Nee meneer einde v.d middag krijgen we meestal onze bevoorrading
/Flipmode aan/![]()
zolang je niks hebt gehoord zal het wel meevallen tochquote:Op donderdag 1 december 2005 16:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
NEEE!!!! Ik heb mijn preorderkit ook bij Dixons gekocht. Ik voel het fout gaan.
Geen nieuws is goed nieuws, maar ik vond het ook al vreemd gaan toen ik hem kocht. Mijn telefoonnummer werd genoteerd, maar het was een hele lege lijst en de verkoper moest nog 3 keer navragen wat hij precies moest doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
zolang je niks hebt gehoord zal het wel meevallen toch
Dat krijg je met die kutdynabyte waar de games al uit de seal zijnquote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef kartoffelschnitzel het volgende:
Net PDZ bij dynabyte gehaald![]()
Ik wou alvast op het boekje gaan geilen....
Zit er een kameo manual in......![]()
lol![]()
Toch niet de Dixons op de lijnbaan in Rotterdam?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef Tumble het volgende:
HAHA H.Flick bij mij ging het precies zo
kom ik daar aan ja ik wil een xbox360 preorderen. (insert meewarrige blik van de verkoper) Meneer geen idee hoe dat werkt
Collega word erbij geroepen. ja er staat achter een doosje van microsoft eens even kijken
komen uit die verpakking 2 pre-order kitjes en een inteken lijst
staan ze daar een uur door te lezen wat ze moeten doen
enfin ik heb er een voor een vriend en mij gekocht dus we staan nummer 1 en 2 op de lijst.
alleen beter is ie er zo voor het middaguur want ik heb niet voor niets een dag vrij genomen
Ik heb de Dixons in Eindhoven net gebeld, en die van mij stond al klaar. Gelijk PD0 en PGR3 apart laten leggen en morgenvroeg maar eens ophalen, alleen balen dat ze geen advanced scart kabel hadden, dat is namelijk het enige ding wat ik nog moetquote:Op donderdag 1 december 2005 16:56 schreef H.Flick het volgende:
Ik wil net de Dixons bellen (ze zijn tot 17:30 open), maar ze nemen niet op. Beangstigend
.
Ja daar heeft de MM geen tijd voorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef H.Flick het volgende:
Opzich zien ze natuurlijk ook wel aan het aantal verkochte doosjes hoeveel pre-orders ze hebben. Maar ze wilden mijn nummer om me te kunnen bellen.
Doosje=intekenenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:02 schreef washandje het volgende:
Iedereen heeft zich overal ingetekend? Ik heb gewoon zo'n doossie afgerekend en ben weggegaan
Ojee dude, voel je je de bui al hangen?quote:Op donderdag 1 december 2005 16:45 schreef Fillipe het volgende:
Maar hoe zit dat dan gasten? Wordt er alleen geleverd tot zeg maar 18.00 of maken ze voor dit soort grootschalige launches wel een uitzondering en gaat het transporteren/leveren vrolijk na 18.00 door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |