Ehm... ik heb niet zoveel met die Wiki als ik heel eerlijk ben, maar goed wie ben ikquote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de F&F wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
aha, ok.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef inkie1010 het volgende:
Op zich zeg jij zelf niets verkeerds, maar degene ervoor wel en die quote jij ook. om de topics even schoon te houden heb ik alles wat voortborduurde op de misselijke reacties verwijderd.
En jij maakt uit wat een leuk topic is?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Vind je?
Maar wat wil je met een topic over een ezel dan?
Op deze manier krijg je alleen maar ONZ reakties.
Maak er wat meer werk van en start een leuk topic!
Ik heb mijn post hierboven wat aangepastquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En jij maakt uit wat een leuk topic is?![]()
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn post hierboven wat aangepast
Het is gewoon niks joh, een topic openen met 1 regel?
Ik wist het welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.
quote:ik snap niet waarom mijn post sec. als niet ok wordt gezien. Maargoed ieder zijn eigen afweging en wellicht is het een wat te gevoelig odw, wat dat betreft mijn excuses voor TS. Ik zou nooit een dier pijn doen, ik geef alleen aan dat je niet perse naar een dierenarts hoeft om een dier op een humane en pijnloze manier van zijn lijden te verlossen. Maargoed, genoeg woorden hierover vuil gemaakt dus.
[VIS] Piet, Wim, Joop, Henk, Janquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:38 schreef inkie1010 het volgende:
Dit topic gaat dicht. Het boeit TS schijnbaar toch niet.
bron: http://www.dewinters.nl/artikelen/nitriet%20problemen.htmquote:# Doe niet teveel vissen in het aquarium, hoe meer vissen in het aquarium zitten des te meer afvalstoffen zullen er in het aquarium komen, daarom zal een dicht bevolkt aquarium sneller last van nitriet hebben dan een dunbevolkt. Een richtlijn voor het bevolken van een aquarium is 1 cm vis per liter water (formaat van volwassen vis rekenen, vis zonder staart rekenen). Dit is een vrij veilige waarde en naar mijn idee is iets meer bijv. 1.5 cm vis per liter water ook zeker te doen mits je het regelmatig een gedeelte van het aquarium water vervangt en niet te veel voert.
Dank je!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees het allemaal Conflict, dat je niet denkt dat je genegeerd wordt door mij, maar dit is Inkie's call.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef TechXP het volgende:
Ik pleit voor een beleid op F&F waarbij de topicstarters en de deelnemers in de discussie respectvol moeten omgaan met dieren en dat ook willen. En niet dieren als maar een ding beschouwen. Dan op zijn minst een levend ding die pijn enzo kan ervaren.
Iedereen is vrij om op een openbaar forum mee te posten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef jeloo het volgende:
Ik wens in de toekomst geen dieren activisten in mn topics te vinden!
laat dat falende kut volk maar werk zoeken.
Dat is ook niet erg, maar de manier waarop dat werkschuwe tuig mij aanvalt is alles behalvequote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iedereen is vrij om op een openbaar forum mee te posten.
Ik heb een eigen bedrijf, part time job, vrijwlligerswerk en nog studie. Zo genoeg?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef jeloo het volgende:
laat dat falende kut volk maar werk zoeken.
Vind je gek dat men zo reageert?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:43 schreef jeloo het volgende:
De doodsverwensingen zijn niet eens meer op een hand te tellen!
Ja dat vind ik gek, het gaat slechts om een goudvis.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf, part time job, vrijwlligerswerk en nog studie. Zo genoeg?
[..]
Vind je gek dat men zo reageert?
Tsja.. dat mag je vinden. Punt is dat vele anderen die misschien goudvissen lager achter dan de mens ook vinden dat je het dier (welke pijn, stress etc. kan ervaren) niet behandeld als ding. Zelfs volgens de wet mag je dat niet doen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:53 schreef jeloo het volgende:
Ja dat vind ik gek, het gaat slechts om een goudvis.
Is erg winstgevend. Ik ben bijna miljonair. Ik handel in goudvissenquote:Maar ga je maar met je bedrijf, part time job, vrijwlligerswerk en studie bezighouden.
In plaats van mij lastig vallen. Dan wordt de eerst genoemde misschien ook nog eens
winsgevend
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef Frida28 het volgende:
[..]
?
ik post een stelling.
die ontopic was.
dus nogmaals:
voor mij is het zo dat een dier of in de vrije natuur hoort of op mn bord.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef Frida28 het volgende:
er was je verzocht te kappen...
Dit soort dingen werken veel beter in losse topics, dus open er eentje met je vraag er duidelijk in gesteldquote:Op maandag 30 januari 2006 15:24 schreef Claudia_x het volgende:
Is er een algemeen topic voor kattenkwaaltjes? Mijn kat heeft sinds een paar dagen allemaal korstjes op d'r hoofdje, en nu is er ook nog een dik oog bij gekomen.Ik ben naar de dierenarts geweest en die houdt het op oorontsteking, maar ik kan daar niet zo snel een topic bij vinden.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Het komt op mij onbetrouwbaar over, gesol met dieren, tegenstrijdige posts etc.
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub Bquote:Op woensdag 1 februari 2006 14:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan is 't een een-tweetje met Aliedahtjuh.
*zweet van voorhoofd veegt*quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:49 schreef CartWOman het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
quote:Op woensdag 1 februari 2006 14:51 schreef Lienekien het volgende:
Godsamme, en ik me maar kwaad maken om die arme beestjes op die flat.
Gelukkig!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Litso het volgende:
Ik was even een frietje halen en nu zie ik dat mijn topic dicht is
Ik wil nog even zeggen dat het dus wel een serieus topic was, en ik wil even iedereen bedanken die serieus bij heeft gedragen aan de discussie, ookal deelden we niet het zelfde standpunt
Jullie hebben me overtuigd, ik denk dat ik er maar vanaf zie.
Bla, bla, bla.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:36 schreef dwerg het volgende:
Mwoa, ik vond het wel allemaal wel meevallen. Zo gebeurt er tenminste nog eens wat in F&F.
(...)
Ja!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:22 schreef dwerg het volgende:
Hey, je plaatje doet het weer.
Weg.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Daar ben ik weer....![]()
Kat krabt zoontje de post van Rev -![]()
erg jammer dat fok het doet uit zelfbescherming, en niet uit bescherming voor de 2 helden in dit verhaal.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:28 schreef Bluezz het volgende:
Het topic Gezocht: nieuw baasje met lef is voorlopig verplaatst naar het FA topic "hierachter" omdat het toch wat haken en ogen zou kunnen hebben voor Fok! en we daar wat voorzichtig mee moeten zijn. Invictus en Beestjuh zijn hierover geinformeerd.
Hè hij staat ineens in Truthquote:Op zondag 19 maart 2006 13:23 schreef barman het volgende:
Mogen we in The Truth hinniken over de mystiek van omgezaagde oude eiken en plots verschijnende wilde paarden?
Wilde paarden voeren actie
Ik heb gevraagd per mail of ze dat willen komen doen, maar nog niets gehoord.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:20 schreef moussy het volgende:
Mogen ze wel komen vertellen hoe het met de nieuwe hond is? Het lijkt mij om de oproep te gaan, het aanzetten tot...
Het topic staat bij de forumcrewtopics.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef Hilje23 het volgende:
waar kan ik het nog vinden dan? FA? hierachter?
geen linkjes wat mij betreft. ik kan er ook niet goed tegen, maar dit is de harde waarheid, en die komt beter over met foto's dan zonder.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:07 schreef Silmarwen het volgende:
Gezamenlijk kots momentje
Mag bij dit topic een waarschuwing in de titel of sommige plaatjes enkel linkjes maken. Sommige mensen kunnen niet zo goed tegen zulke plaatjes (zoals ik). Ik snap dat er een punt gemaakt wordt en dat plaatjes erbij helpen, maar iedereen kan zich er wel wat bij voorstellen hoe vreselijk het is.
Ik zal de TT even verduidelijkenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef deedeetee het volgende:
Een duidelijkere titel zou tóch wel fijn zijn......![]()
Dan kun je je erop voorbereiden, mijn eerste reactie was gauw wegwezen en op die manier slaan er vast meer users op de vlucht. Het zal toch wel de bedoeling zijn dat mensen het topic gaan lezen.![]()
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort of de plaatjes er niet thuis horen. Er lopen hier ook kinderen rond en sommige mensen klikken gewoon wat rond. Een waarschuwing (zoals hij er nu staat) is dan wel handig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je kan toch zelf wel bedenken dat het klikken of het kijken van een filmpje bij dit onderwerp niet leuk is?
En ja, in F&F hoort ook dit soort dierenleed thuis.
Ik had het dan ook tegen deedeeteequote:Op zondag 26 maart 2006 09:09 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zeg ook nergens dat het er niet thuis hoort
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef deedeetee het volgende:
Nou in F&F vind ik 't doodslaan van zeehondjes ook niet zo'n best idee
Ik vond het al zo gek.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had het dan ook tegen deedeetee
[..]
Ow, had het net gedaan nog voor ik dit lasquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef TechXP het volgende:
Circusleed
Kan daar misschien de titel wat algemener? Ik heb weleens wat circusnieuws of emailacties tegen dierencircussen, en dat past in dat topic wel goed.. maar misschien de titel wat algemener?
![]()
Ik zal straks of morgenmiddag even kijken wat ik kan redden en overzettenquote:Op maandag 10 april 2006 20:49 schreef lady-wrb het volgende:
ow jee dat wordt nog een heel gezoek.
maar dat ga ik wel doen dan, wan tzo is het zonde.
degene die het nog wel doen, kan ik ook niet meer veranderen zeker?
ik doe op het ogenblik alles met tinypic, maar ja, tis natuurlijk maar de vraag hoe lang dat goed gaat.
Er werken er 3 niet meer, dus die kon ik niet terugzetten.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:35 schreef lady-wrb het volgende:
oke. dan ga ik er ook mee aan de slag.
komend weekend is zoonlief bij pa, dus dat scheelt al enorm aan tijd
dan ga ik er ook eens goed voor zitten.
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat teverquote:Op dinsdag 18 april 2006 15:36 schreef Bluezz het volgende:
Je opent een topic op Fok! met een post die niet mis is.
Nogal heftig vind ik het wat je hond allemaal uitvreet niet?
Dan kan je verwachten dat er wat heftige reakties komen
Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:39 schreef Zwaffel het volgende:
hey,ik zeg ook niet dat het niet heftig is. Maar afmaak reacties en dat ik een bord voor mn kop heb omdat ik mn hond niet dood wil maken gaat IMO wat tever![]()
okidoquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed, daar zit je niet op te wachten.
Ik kan en wil als modje mensen niet monddood maken door opmerkingen meningen etc van anderen te editten of te deleten. Tenzij het echt te ver gaat/doodsverw. nou ja, je kent ze wel.
Ik besef ook heel goed dat de grens daar voor iedereen anders ligt, maar een disc. forum is er nu eenmaal voor om je meningen te spuien. Vrijheid van meningsuiting etc
Irritante herhalingen van zetten, bashen, doodsverw. of andere abnormale uitingen proberen we als mods (als we er zijn... kan wel eens ff duren) zoveel mogelijk te reguleren, sturen in te dammen.
de intentie was te achterhalen wat voor dier t was... maar dat mensen t feit dat t beeste t niet heeft overleefd zo opblazen tja...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik geef overigens direct toe dat mijn reactie ook wat overdreven is. maar dat was meer om aan te geven dat in f&f dergelijke topics niet thuishoren, of het nu om een torretje gaat, of een hond.
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het blijft niet ok dat je willens en wetens een dier doodt. dat alleen al is een reden dit niet op f&f te plaatsen. Dit soort zaken ligt hier nu eenmaal erg gevoelig.
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Ultimato het volgende:
[..]
ben het wel met je eens al denk ik dat in mijn plaats op een enkele unieke uitzondering na hetzelfde zou hebben gedaan... hooguit harder geslagen...
edit: en denk niet dat veel mensen zich zo begaan voelen dat ze willen weten wat voor dier t was enzo
hijs nu dicht iig.. ook geen geflame meer.. hoop alleen dat ze die cloon van mavejuh eens aanpakken voor dat schelden enverwensen.. na al die weekbansquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)
lekker weertje he?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
point taken, wordt allemaal meegenomen nar achteren![]()
..nu weer verder over de leuke dieren enzo
Ik vond het juist wel leuk, het kwetst niet toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef Conflict het volgende:
Mag Bijzondere eend gespot opgeschoond worden?
Stripjes over eenden horen in onzin.
okè ik ga slapen nu, hoor/zie het wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Maril, ik ben er over in gesprek.
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef maril het volgende:
Waarom is deze topic Djamu en het mysterie van het pootje en de ban #2 zonder waarschuwing vooraf gesloten men had toch kunnen zeggen dat er niet gequote mag worden ,maar nee meteen dicht doen bah(ben boos, vooral omdat ik het zo ondemocraties vind)![]()
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef nikky het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36
Hier valt ook updates via msn ( oid ) onder. Er worden stukken gepost die SCH meldde via mail msn en worden op het forum geplaatst. En zoals ik al duidelijk in mijn slotpost heb aangegeven. Iemand heeft niet voor niets een ban.
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 07:24 schreef maril het volgende:
[..]
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.
Ik heb die topic niet als spreekbuis gezet, heb buiten fok niet eens contact met SCH.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Ik vind deze zin overigens niet prettig(zwak uitgedrukt), dat zou betekenis dat je niets mag zeggen hieroverquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Hij heeft het over mijquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:46 schreef maril het volgende:
Ik heb die topic niet als spreekbuis gezet, heb buiten fok niet eens contact met SCH.
maar goed dit heeft kennelijk geen zin, als SCH terug is mag het mischien geplaatst worden![]()
Zou vervelend zijn. ze quote mij overigens vandaar mijn reactie erop.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij
Ik had een ban moeten krijgen![]()
Ik heb het over iedereen die updates van SCH plaatst. In het bewuste topics zijn dat dus 2 personen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij heeft het over mij
Ik had een ban moeten krijgen![]()
Je moet eens weten hoe onprettig de FA's en Admins het vinden als iemand met een ban toch de gelegenheid krijgt om te posten via het account van een ander. Waar het op neer komt dat is dat dit soort gedrag niet wordt getolereerd en als mensen opnieuw deze constructie van posten gaan gebruiken dan zal het niet bij het sluiten van het topic blijven. Zie het maar als een waarschuwing.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind deze zin overigens niet prettig(zwak uitgedrukt), dat zou betekenis dat je niets mag zeggen hierover
anders krijg je een ban, zo komt dat tenmisten bij mij over.
quote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef ymme het volgende:
Ok.
Ik hoop dat snel al die leuke grappige users in F&F Op heel FOK!... zullen vertrekken en nooit meer van die 'volwassenen'reacties zullen plaatsen.
Nee joh, haha.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:06 schreef Bluezz het volgende:
Open een topic erover ?
Wat betekent FB?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is FB, niet iets voor die post, dus ik denk toch echt dat je in een verkeerd topic zit
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat betekent FB?![]()
Kon het nergens anders kwijt, dus heb ik het maar hier gepropt, hebben jullie geen slowchat topic? Zoals de sportbar ofzoiets...
Ik ga echt geen topic openen over mannelijke en vrouwelijke schimmels.![]()
Is feedback, als je een vraag hebt over een topic of je wilt iets gewijzigd zien dan kun je dat hier besprekenquote:Op maandag 29 mei 2006 20:39 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat betekent FB?![]()
Kon het nergens anders kwijt, dus heb ik het maar hier gepropt, hebben jullie geen slowchat topic? Zoals de sportbar ofzoiets...
Ik ga echt geen topic openen over mannelijke en vrouwelijke schimmels.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Whehehehe Bluezzie, wat heb je nu aan je schort hangen ???![]()
quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 20:53 schreef maril het volgende:
[..]
Is feedback, als je een vraag hebt over een topic of je wilt iets gewijzigd zien dan kun je dat hier bespreken
kom open een topic Mirri, je eerste topic?![]()
Okee , overal waar Mirri komt dreigt er een slow(fast) chatquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik was net ff aan 't kijken of 't in de faq ofzo precies beschreven stond. Niet zo snel oordelen![]()
enne : lachen is gezond hoor![]()
Ik snap het niet helemaal.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Ik was net ff aan 't kijken of 't in de faq ofzo precies beschreven stond. Niet zo snel oordelen![]()
enne : lachen is gezond hoor![]()
Mirriquote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.![]()
Wat is een faq? Waarom werd Maril "boos" omdat jij zei: Bluezzie, wat heb je nou aan je schort hangen?
Wat had Bluez dan aan haar schort hangen?![]()
Mij??quote:
Niet zo gauw de moed verliezen, zet 'm anders in GC je weet maar nooit....... Gewoon proberen johquote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Mirri het volgende:
Nee, ik heb al eens eerder een topic geopend over ontevreden mensen, dat is nog steeds een groot succes, vandaag nog 5 posts ofzo.![]()
Ik deed dat uit eigen belang, voor school.![]()
Nogmaals, ik open dat topic niet, voor zoiets stoms.![]()
Je kan hier wel mooie foto,s neerzetten van je hond, foto,s van huisdierenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:07 schreef Mirri het volgende:
Neee, laat maar. Ik zei het alleen maar omdat ik het op dat moment tegenkwam in mijn biologiestencils.![]()
Omdat ik lachen moest omdat jij niet wist waar 't FB topic voor bedoeld is en Bluezz niet meteen duidelijk was in haar reactie ensow.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:00 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik snap het niet helemaal.![]()
Wat is een faq? Waarom werd Maril "boos" omdat jij zei: Bluezzie, wat heb je nou aan je schort hangen?
Jouw dusquote:Wat had Bluez dan aan haar schort hangen?![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:08 schreef maril het volgende:
[..]
Je kan hier wel mooie foto,s neerzetten van je hond, foto,s van huisdieren![]()
Een brutale vraag, Waarom Bluezz? is het de gebeurtenissen van de laatste weken.?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:16 schreef Bluezz het volgende:
Enneh voor de oplettende lezers :
Nieuwe mods gezocht voor F&F en CUL!
Ook, alles bij elkaar.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef maril het volgende:
Een brutale vraag, Waarom Bluezz? is het de gebeurtenissen van de laatste weken.
Fok bokt zo erg, dat ik 3 min. moet wachten tot een razendsnelle reaktie geplaatst isquote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik was al bang dat maril óók niet duidelijk was![]()
Neeeeeeeeee niet hieroquote:
Okè , moet ook aan jezelf denken heb trouwens vdw een topic over je kleinkind gezien altans de foto,squote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, alles bij elkaar.
Gedoe, slijtage bij mij, niet meer elke post in F&F hoeven lezen, dát.
85% van wat ik doe kan ook als user.
De andere 15% mag nu een ander gaan doen
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:27 schreef deedeetee het volgende:
Ik was al bang dat maril óók niet duidelijk was![]()
Hier moet de foto in Mirri [Honden] Centraal topic mét foto's *deel 6*
Leuke hond overgens![]()
Waarom?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee niet hiero
Zoek es een leuk topic uit, voor alles wat je met ons wilt delen Mirri :
Flora & Fauna
Dan bof je nog, bij mij gaat 't ook niet beter en ik heb regelmatig in een topic dat de leestekens van mijn toetsenbord * anders * in de post komen dus * : * ipv * [ * en dan moet ik zoeken waar de tekens verstopt zittenquote:Op maandag 29 mei 2006 21:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fok bokt zo erg, dat ik 3 min. moet wachten tot een razendsnelle reaktie geplaatst is![]()
Mirri lieverd ik bedoelde Flora en Faunaquote:
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorstof moet id durfde zeggen? nee,dorst is leuker niks te zeggen ivm slowchattenquote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef maril het volgende:
[..]
Mirri lieverd ik bedoelde Flora en Fauna![]()
dus bovenstaande link is goed sorry voor de onduidelijkheid .
En dat kan weer gezellig hier, dus HOP daarheen met julliequote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorst niks te zeggen ivm slowchatten![]()
Te laatquote:Op maandag 29 mei 2006 21:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja lach maar...... 't is jouw schuld dat ze 't letterlijk opvatte. Ik zag 't misverstand al aankomen maar dorst niks te zeggen ivm slowchatten![]()
Zijn we dan toch bedonderd ofsow ?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:27 schreef CartWOman het volgende:
Poes Frummel (zwanger) nu aan het bevallen!
Bluezz...![]()
Heb me blauw geërgerd; bij MissWhizzy al. Topicreport heeft toen niet geholpen maar ben blij dat ze nu weg zijn. De users die zo meeleefden, goddomme zeg.![]()
Gelukkig kun je erom lachen.quote:
Ik heb het net terug gelezen dramatisch was het in ieder geval wel, maar het was een kloon van iemand die geband was kennelijk, maar misschien is het verhaal wel waar ,maar ik heb mijn twijfels.quote:
Als alle topics van het rijtje klonen waarheid waren had zij/hij allang bij het Riagg gezeten.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb het net terug gelezen dramatisch was het in ieder geval wel, maar het was een kloon van iemand die geband was kennelijk, maar misschien is het verhaal wel waar ,maar ik heb mijn twijfels.
Hee dit is Fok! Dan moet je er dus rekening mee houden dat je gloeiend voor de gek gehouden word.quote:Op zondag 4 juni 2006 19:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Gelukkig kun je erom lachen.![]()
De Alieda-klonen gingen haar (of hem) al voor. Stonk ook iedereen in.
Ik kan daar zó slecht tegen, vooral wat dit soort topics betreft, dat raakt me echt. Op een leuke/normale manier klonen heb ik geen moeite mee.
Ja verdommequote:
Nou ik heb een keer een noodoproep gedaan ,nachts, maar ze zei u kunt komen zij kwam niet, en het was buiten de stad, was een samenwerkend vervangend arts, s,ochtends heb ik Gajes (katertje) laten inslapen bij zijn echte arts. die laaiend was op haar colega.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef deedeetee het volgende:
Ik vond haar ook een pietsie te gretig naar de peper willen grijpen![]()
Zo'n voorstel had ik jou nooit gedaan, jij had me gemold![]()
Maar 't kon óók gewoon een dom iemand zijn, wie blijft in die situatie nou gewoon naar zo'n poes in barensnood zitten kijken ? Ik had de plaatselijke DA uit z'n bed gerammeld.![]()
Als 't echt was ,was 't ernorm sneu voor de poes toch ?![]()
Ik heb een áárdige DA gelukkig, mja ik heb óók een auto zou gewoon ff naar de dienstdoende arts zijn gereden. Sneu voor je katertje dat hij niet eerder geholpen werd.quote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef maril het volgende:
[..]
Nou ik heb een keer een noodoproep gedaan ,nachts, maar ze zei u kunt komen zij kwam niet, en het was buiten de stad, was een samenwerkend vervangend arts, s,ochtends heb ik Gajes (katertje) laten inslapen bij zijn echte arts. die laaiend was op haar colega.
We zijn aan het slowchattenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:19 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb een áárdige DA gelukkig, mja ik heb óók een auto zou gewoon ff naar de dienstdoende arts zijn gereden. Sneu voor je katertje dat hij niet eerder geholpen werd.![]()
http://forum.fok.nl/user/history/76193quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:01 schreef deedeetee het volgende:
Uhmmie en MrWes, welkom op F&F!![]()
wie is MrWes ?![]()
Had ik al gedaan bluezzje... maar het forum ververst zo snel dat ik zelf ook nog een uur tegen de ongewijzigde tekst heb zitten kijken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:35 schreef Bluezz het volgende:
Lieve mods
Willen jullie inkie en mijn naam eventjes vervangen door die van jullie?
FAQ F&F (hier)
Mooi hequote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:26 schreef maril het volgende:
je hebt gzd niet voor de oranje kleur gekozen Bluezz, maar eerlijk zwart![]()
![]()
In weze kent niemand me hier echt hequote:
Bedankt, is ondertussen al reeds aangepaktquote:Op maandag 12 juni 2006 21:32 schreef inkie1010 het volgende:
help mn moedermuis is dood..
hier zitten een paar reacties tussen die niet helemaal kunnen..
* kuch.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:05 schreef MrWes het volgende:
[..]
Bedankt, is ondertussen al reeds aangepakt
quote:Geef ze maar aan liefhebbers op internet. Misschien dat ze nog een lekker hapje kunnen zijn voor wat slangen.
Afkick verschijnselen?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
Staan nog meer edit-rijpe opm. tussen
[..]
* Bluezz gaat verder op handjes zitten
quote:
Ik snap wat je hier tegen ziet, maar dit is wel de keiharde waarheid.quote:
Wat nou 'waarheid', wat nou 'de natuur'. Het topic ging over iemand die haar muizen in leven wilde houden als haar huisdieren, dan past zo'n reactie toch gewoon niet?quote:Op woensdag 14 juni 2006 20:30 schreef MrWes het volgende:
[..]
Ik snap wat je hier tegen ziet, maar dit is wel de keiharde waarheid.
Helaas gebeurd dit vaak, maar het is in principe de natuur ....
Precies, in F&F moeten we lief zijn voor elkaar en elkaars huidieren. Die opmerking was niet lief bedoeld maar gewoon puur sarcasmequote:Op woensdag 14 juni 2006 20:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat nou 'waarheid', wat nou 'de natuur'. Het topic ging over iemand die haar muizen in leven wilde houden als haar huisdieren, dan past zo'n reactie toch gewoon niet?
Ze zegt * U * tegen mijquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:02 schreef Uhmmie het volgende:
DDT: in zekere zin gaat het er wel om of ik het schokkend genoeg vind om te verwijderen natuurlijk *grin*
Maar ik snap uw punt. Als er mensen op hadden gereageerd had ik het ook gewoon netjes weggepoets.
Mooi, bedankt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:46 schreef Jump het volgende:
Meissiemeiske is ook een kloon van een gebande.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |