Ehm... ik heb niet zoveel met die Wiki als ik heel eerlijk ben, maar goed wie ben ikquote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de F&F wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
aha, ok.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef inkie1010 het volgende:
Op zich zeg jij zelf niets verkeerds, maar degene ervoor wel en die quote jij ook. om de topics even schoon te houden heb ik alles wat voortborduurde op de misselijke reacties verwijderd.
En jij maakt uit wat een leuk topic is?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Vind je?
Maar wat wil je met een topic over een ezel dan?
Op deze manier krijg je alleen maar ONZ reakties.
Maak er wat meer werk van en start een leuk topic!
Ik heb mijn post hierboven wat aangepastquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En jij maakt uit wat een leuk topic is?![]()
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn post hierboven wat aangepast
Het is gewoon niks joh, een topic openen met 1 regel?
Ik wist het welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.
quote:ik snap niet waarom mijn post sec. als niet ok wordt gezien. Maargoed ieder zijn eigen afweging en wellicht is het een wat te gevoelig odw, wat dat betreft mijn excuses voor TS. Ik zou nooit een dier pijn doen, ik geef alleen aan dat je niet perse naar een dierenarts hoeft om een dier op een humane en pijnloze manier van zijn lijden te verlossen. Maargoed, genoeg woorden hierover vuil gemaakt dus.
[VIS] Piet, Wim, Joop, Henk, Janquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:38 schreef inkie1010 het volgende:
Dit topic gaat dicht. Het boeit TS schijnbaar toch niet.
bron: http://www.dewinters.nl/artikelen/nitriet%20problemen.htmquote:# Doe niet teveel vissen in het aquarium, hoe meer vissen in het aquarium zitten des te meer afvalstoffen zullen er in het aquarium komen, daarom zal een dicht bevolkt aquarium sneller last van nitriet hebben dan een dunbevolkt. Een richtlijn voor het bevolken van een aquarium is 1 cm vis per liter water (formaat van volwassen vis rekenen, vis zonder staart rekenen). Dit is een vrij veilige waarde en naar mijn idee is iets meer bijv. 1.5 cm vis per liter water ook zeker te doen mits je het regelmatig een gedeelte van het aquarium water vervangt en niet te veel voert.
Dank je!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees het allemaal Conflict, dat je niet denkt dat je genegeerd wordt door mij, maar dit is Inkie's call.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:43 schreef TechXP het volgende:
Ik pleit voor een beleid op F&F waarbij de topicstarters en de deelnemers in de discussie respectvol moeten omgaan met dieren en dat ook willen. En niet dieren als maar een ding beschouwen. Dan op zijn minst een levend ding die pijn enzo kan ervaren.
Iedereen is vrij om op een openbaar forum mee te posten.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:40 schreef jeloo het volgende:
Ik wens in de toekomst geen dieren activisten in mn topics te vinden!
laat dat falende kut volk maar werk zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |