abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38142528
Zo post ik hier nooit in F&F en zo is hier al mijn 2e bericht, welke wederom niet leuk is.

Zojuist belde m'n moeder op dat Luna, mijn poes weg is.
Sinds vrijdagavond is ze niet meer teruggekomen.
M'n moeder gaf haar eten, en toen rende ze in 1 keer naar buiten, alsof ze een andere kat zag, of ergens van schrok of iets dergelijks! (zelf had m'n moeder geen idee waarvan dat zou kunnen)..

Naja, Luna is nog nooit langer als een paar uren weggeweest, dus dat is wel heel verdacht!
Gisteren wilde mijn moeder het me niet vertellen, omdat ik jarig was en ze dacht dat ze dan wel terug zou komen, maar nee. Zonet had ze besloten me toch maar te bellen, omdat ik morgenavond weer naar huis kom.

Ik heb direct de dierenambulance gebeld of die haar hadden, maar dat was gelukkig niet het geval.

Maar waar is ze nou wel! Hellup!
Ik zit hier achter m'n laptop te janken en ik wil zo snel mogelijk naar huis, om alles te doen om haar te vinden! Morgen ga ik direct het asiel bellen, of ze daar misschien is (dat zal natuurlijk wel niet, aangezien ze een paar dagen weg is)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zweefvliegje op 24-05-2006 14:20:05 ]
pi_38142591

[ Bericht 100% gewijzigd door inkie1010 op 23-05-2006 23:02:34 (ongepast) ]
  dinsdag 23 mei 2006 @ 22:56:25 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_38142686
Het is nog maar dinsdag hoor. Onze kat is toen eens drie dagen weggeweest, terwijl ie nog nooit buiten was geweest. We hadden hem al opgegeven en toen kwam ie opeens weer opdraven.
pi_38142693

[ Bericht 100% gewijzigd door Zweefvliegje op 23-05-2006 23:04:59 (Was reactie op weggeedit bericht..) ]
pi_38142755
Ja, oke, maar ik heb gewoon zo'n slecht voorgevoel!! Ik weet het, het is kort, maar het is wel verdacht! Ik wou zo graag dat ik nu naar huis kon!
pi_38142903
die komt wel terug sterkte
pi_38143030
Ik duim voor je dat ze snel terug komt!!!! Sterkte
pi_38143338
Dankjewel
Ik ga nu "rustig" slapen en dan bel ik morgen het dierenasiel (en de dierenambulance, die mevrouw die ik zonet aan de lijn had zei dat ik morgen nog eens moest bellen; maar vandaag hadden ze haar iig niet gevonden).
Weltrusten!
pi_38143356
Ze komt vast wel terug! Sterkte tot die tijd iig .

[ Bericht 5% gewijzigd door poepeneesje op 23-05-2006 23:13:44 ]
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_38143484
Is ze gechipt, heeft ze een kokertje om?
pi_38151122
Ze is gechipt, alleen haar kokertje is ze helaas laatst een keer verloren (de helft waar het adres in zat). Nu heeft ze een geel halsbandje om met een deel van het kokertje.
pi_38151548
Als ze gevonden wordt is ze in ieder geval te herkennen
pi_38155496
hmm als je nou thuis komt.. ga je gewoon lekker stukje lopen door de buurt

mocht poes verdwaald zijn.. dan ruikt ze jouw geur en kan ze zo weer naar huis lopen.

en eventueel kan je ook nog briefjes met een foto ophangen
(en hier even heel ahrd roepen waar precies... dan kijken er vast wat fokkers met je mee)
(en mochten die niet superbereid zijn.. kan je nog een "ik ben missing" topic op kattenplaza.nl zetten
daar zijn de mensen zeer begaan en ik heb al diverse manieren met "de ogen van kattenplaza" gezien die toch gevonden werden
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 mei 2006 @ 11:31:48 #14
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_38155580
Waar is de poes weg gelopen, leeuwarden of apeldoorn?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_38155602
Update: Ze is nog niet terug..

Ik heb net de dierenopvang gebeld, daar is ze niet (vrij logisch, maar ik kon het altijd proberen),
ook heb ik de dierenambulance weer gebeld.. daar is ze ook niet gevonden.
Ook heb ik op Marktplaats bij vermiste dieren een advertentie gedaan.
Vanavond, als ik thuiskom, ga ik denk ik even wat briefjes ophangen in de supermarkten die in de buurt zijn.
pi_38155621
@Netsplitter:

Ze is weggelopen in Leeuwarden, uit de wijk Huizem-West.
pi_38157797
kijk nou dan ook even op kattenplaza.nl op het forum
en plaats daar even een berichtje.. dat word altidj gelezen door VEEL kattenliefhebbers
jobensaskia.nl
pi_38159215
Tnx, na het aanmelden heb ik direct een bericht geplaatst!
Shit hee, ik ben echt vet in de stress en heb er echt een rotgevoel over

Heeft iemand een idee wat een geschikte tekst is om op een briefje voor in de supermarkt te zetten?
En een tekst voor op een briefje die ik door de bus kan gooien bij mij in de straat?

Ik dacht zelf aan iets van een foto en daarnaast de tekst of ze hem gezien hebben en zo ja wanneer.. ofzo?
pi_38159578
heb je haar al aangemeld bij amivedi?
pi_38159876
Nee, ik wist ook niet wat dat was, totdat ik het in Google intypte..
Ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn echt honderden websites waar je vermiste dieren op kan geven. Daarom denk ik ook niet dat het internet echt een effectieve manier van het zoeken van je dier is.

Maare, wat zijn jouw ervaringen hiermee dan? Want ik volg het echt niet meer, als die verschillende websites die er zijn!
In iedergeval bedankt voor de tip!
pi_38160179
Ik dacht heel even dat ik je poes kende, ik woon in apeldoorn en er komt hier steeds vaker een poes met de naam Luna binnengewandelt. Maar jouw poes is dus in Leeuwarden weggelopen.

suc6 met zoeken
pi_38160337
Niet grappig
Of is het echt zo? Hoe ziet die eruit dan?
pi_38161352
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef Zweefvliegje het volgende:
Niet grappig
Of is het echt zo? Hoe ziet die eruit dan?
Is geen grapje, en hij is rood.
pi_38161878
quote:
Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nee, ik wist ook niet wat dat was, totdat ik het in Google intypte..
Ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn echt honderden websites waar je vermiste dieren op kan geven. Daarom denk ik ook niet dat het internet echt een effectieve manier van het zoeken van je dier is.

Maare, wat zijn jouw ervaringen hiermee dan? Want ik volg het echt niet meer, als die verschillende websites die er zijn!
In iedergeval bedankt voor de tip!
ik werk zelf in een dierenasiel en als mensen bij ons komen vragen of wij hun vermiste dier hebben gevonden, dan vragen wij altijd of ze amivedi hebben ingelicht. als er bij de dierenambulance/dierenasiel een dier binnenkomt met een chip, wordt die op die site geloof ik ingevoerd, dus heb je een beeld van alle vermiste en gevonden dieren in nederland. is er dan een match, dan melden ze dat.

eventueel kan je trouwens ook bij je dierenarts nog kijken of die wat gehoord hebben, maar ik weet niet of je dat al had gedaan..
pi_38162327
overigens.. als ze gechipt is staat ze ook in een database
volgens mij kan je daar op inloggen en aanvinken dat ze vermist is
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')