Is geen grapje, en hij is rood.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:42 schreef Zweefvliegje het volgende:
Niet grappig![]()
Of is het echt zo? Hoe ziet die eruit dan?
ik werk zelf in een dierenasiel en als mensen bij ons komen vragen of wij hun vermiste dier hebben gevonden, dan vragen wij altijd of ze amivedi hebben ingelicht. als er bij de dierenambulance/dierenasiel een dier binnenkomt met een chip, wordt die op die site geloof ik ingevoerd, dus heb je een beeld van alle vermiste en gevonden dieren in nederland. is er dan een match, dan melden ze dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nee, ik wist ook niet wat dat was, totdat ik het in Google intypte..
Ik zie door de bomen het bos niet meer, er zijn echt honderden websites waar je vermiste dieren op kan geven. Daarom denk ik ook niet dat het internet echt een effectieve manier van het zoeken van je dier is.
Maare, wat zijn jouw ervaringen hiermee dan? Want ik volg het echt niet meer, als die verschillende websites die er zijn!
In iedergeval bedankt voor de tip!
omdat ze stel dat ze aangereden is, ze bij de dierenarts is, en vaak gaan mensen eerst met de kat naar de dierenarts. nou iig, dat is wat ze ook wel eens zeggen bij het asiel maar je moet zelf weten of je dat wil doen :-)quote:Op woensdag 24 mei 2006 15:06 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ze is inderdaad gechipt.
@Hiena: Waarom naar de dierenarts? Ze staat daar wel in het systeem, maar de chip die ze heeft, die wijst naar het dierenasiel (of naar mij, ik weet het even niet zeker).
Ik zal als ik vanavond thuis ben even die site opzoeken waar ik kan aanvinken dat ze vermist is. Dan heb ik ook die chipcode bij de hand.
ze is denk ik, erg geschrokken idd van iets, en nu in de war.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef Zweefvliegje het volgende:
Hmm ja maar ze is wel heel erg gek!
Tot nu toe heb ik haar niet weer teruggezien. Ook het eten staat daar nog maar zo te staan, onaangegeten.. Heeft iemand ervaringen met zoiets als dit? Hoe lok ik haar hier dan weer heen?
Ik heb geen flauw idee waarnaartoe ze is "gevlucht".
Onbetaalbaar heet datquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:21 schreef nietzman het volgende:
Ach, wat kost zo'n beestje nou.
Ja, dat zit er nog wel inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik hoor ook vaak als tip de gebruikte kattenbak buiten te zetten voor de vertrouwde lucht, maar ik weet niet of de "originele-Luna-vulling" er nog in zit.
Think again. Misschien niet als ze zielig in een hokje zitten, maar de konijnen die hier in de ren lopen hebben meerdere malen ontsnappingspogingen ondernomen, waarvan enkele succesvol.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
gelukkig kunnen konijnen niet weglopen zeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |