quote:Op zondag 19 maart 2006 19:37 schreef barman het volgende:
Dank! In deze korte registratie verschijnen twee (ver)wilde(rde) paarden uit het niets. Ze rennen op een eeuwenoude eik af die is omgezaagd.
Het wordt heel mystiek gebracht en gaat over de wijsheid van dieren die de kracht van Moeder Aarde nog waarderen.
Tussendoor is een aangrijpende scene met politiepaarden die bij de boomvellers wacht houden. De (ver)wilde(rde) paarden verdwijnen dan weer in de verte.
Mede dankzij de muziek komt het over als een Keltisch sprookje. Is hier sprake van een reactie sterker en groter dan de afgestompte menselijke waarneming?
Ik hoop hier in The Truth antwoord op te vinden. [i]Het is namelijk meer dan zomaar een 'paardenfilmpje'. [/i]Kijk zelf maar.
Kijk nou eens wat hier gezegd wordt, en wees eens reeelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 04:28 schreef displission het volgende:
Naar mijn mening is het een paartjeen ik geloof niet in toeval. Het klinkt gewoon allemaal heel logisch wat de reporter zegt. Paarden schuilen vaak onder bomen als het regent. Maar ok MissHobje we laten dat allemaal even in het midden feit blijft dat er steeds meer natuur verdwijnt wat niet goed is.
Oke, we laten het in het middenquote:Op woensdag 22 maart 2006 06:33 schreef displission het volgende:
elefes je luisterd niet naar wat ik zeg: ik zeg we laten het in het midden..dit was puur mijn mening..
Ga dan eens in op de discussie dat er daar alweer een prachtig natuurgebied verdwijnt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |