hijs nu dicht iig.. ook geen geflame meer.. hoop alleen dat ze die cloon van mavejuh eens aanpakken voor dat schelden enverwensen.. na al die weekbansquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat doet er niet toe. Het gaat erom dat het niet in f&f thuishoort (naar mijn bescheiden mening)
lekker weertje he?quote:Op maandag 8 mei 2006 22:09 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
point taken, wordt allemaal meegenomen nar achteren![]()
..nu weer verder over de leuke dieren enzo
Ik vond het juist wel leuk, het kwetst niet toch?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 20:41 schreef Conflict het volgende:
Mag Bijzondere eend gespot opgeschoond worden?
Stripjes over eenden horen in onzin.
okè ik ga slapen nu, hoor/zie het wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Maril, ik ben er over in gesprek.
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:18 schreef maril het volgende:
Waarom is deze topic Djamu en het mysterie van het pootje en de ban #2 zonder waarschuwing vooraf gesloten men had toch kunnen zeggen dat er niet gequote mag worden ,maar nee meteen dicht doen bah(ben boos, vooral omdat ik het zo ondemocraties vind)![]()
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef nikky het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/36
Hier valt ook updates via msn ( oid ) onder. Er worden stukken gepost die SCH meldde via mail msn en worden op het forum geplaatst. En zoals ik al duidelijk in mijn slotpost heb aangegeven. Iemand heeft niet voor niets een ban.
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 07:24 schreef maril het volgende:
[..]
Los van wat ik vind dat SCH geband is , vraag ik nog waarom die topic dan helemaal dicht moet je had ook dit kunnen melden dat het niet mocht.
Ik heb die topic niet als spreekbuis gezet, heb buiten fok niet eens contact met SCH.quote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. Het topic is alleen aangemaakt om SCH een spreekbuis te geven en daar is gewoon een stokje voor gestoken. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Ik vind deze zin overigens niet prettig(zwak uitgedrukt), dat zou betekenis dat je niets mag zeggen hieroverquote:Op donderdag 25 mei 2006 12:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
. Wees blij dat we juist vrij soepel zijn geweest, volgens de regels van de policy hadden we ook bans kunnen zetten en hebben besloten dat nog niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |