quote:
Op woensdag 1 februari 2006 14:02 schreef Adwina het volgende:Een msn chat vriendin van mij had op het Forum een oproep gezet omdat ik mijn kleine Sphynx Katertje Tupac wilde verkopen.
Bij deze heb ik besloten op mijn lieve kleine Tupac zelf te houden. Heb besloten om mijn 4 honden weg te doen omdat deze beter in een benedenwoning met een tuin kunnen wonen.
Mijn honden heten: Zena, Jessy, Castor en Buddah. Zena is 2 jaar, Jessy is bijna 1 en Castor en Buddah zijn 2 broertjes van 10 weken.
Wie weet een goed tehuis voor ze? Ze zijn kinderen gewend.
Mag ik vragen waaròm ze weg gaan ?
Ik kan mij geen enkele reden bedenken waarom je 2 weken geleden (kijkende naar de pups van 10 weken) nog 2 honden in huis genomen kan hebben en dat sindsdien je situatie op wat voor manier dan ook zo ernstig veranderd is dat je ze niet meer kan houden ?
Nofi, maar ruimte tekort/ allergie lijken mij uitgesloten om binnen 2 weken vast te stellen.
(dat zijn zaken die 2 weken geleden dan ook al wel speelden lijkt mij)
Mag ik vragen wat voor honden het zijn ?
En wonen ze in een gezin met kinderen of zijn ze (bezoek) kinderen gewend ?
Oprechte vragen vanuit interesse.
Naast dat ik ontzettend van dieren hou en hetliefst op een kinderboerderij zou gaan wonen heb ik een vader en een moeder die binnenkort (toch weer) een hond (of 2) in huis willen nemen.
Ze hebben een ontzettend groot vrijstaande woning, hebben hele hun leven dieren honden gehad..... alles dat gestorven is/ ingeslapen is is door ouderdom geweest .
Ze hebben een ontzettend grote tuin, veel ren ruimte dus en missen "leven" in huis en het gezelschap dat ze altijd hadden tijdens wandelingen in de buurt en in het bos.
Even wat informatie ter ondersteuning van oprechte interesse
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill