Acné? Op een lip? En hoe komt ze daaraan dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:14 schreef Lienekien het volgende:
Klinkt als acné. Dat hebben katten wel eens.
Ja, maar het zit niet op d'r kin. Haar gehele onderlip is gezwollen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:16 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat weet men niet echt.
Misschien poetst 'ie zijn kinnetje niet goed schoon.
Acné = puisten. En mijn kat had het ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef Shirley het volgende:
Een kat met puisten? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Ik zit er zelf niet aan hoor, ik wil eerst weten wat de DA zegt. Hoe komt ze daar dan aan?
Wat Lienekien zegt, acne, dat komt vaak voor bij katten, onze Flynn had voor zijn castratie een kin vol meeeters en een vette staart, oftewel het equivalent van een puisterige puber. Zo'n meeeter kan gaan ontsteken en dan wordt het een puistje. Acne kan verergerd worden door vieze etensbakjes.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:35 schreef Shirley het volgende:
Een kat met puisten? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Ik zit er zelf niet aan hoor, ik wil eerst weten wat de DA zegt. Hoe komt ze daar dan aan?
Dat gaat nogal moeilijk als je in je ene arm een worstelende kat hebt en je met de andere een foto moet maken. Niet zo bijdehand, post dan gewoon niet.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:41 schreef juliusbackpacking het volgende:
probeer je camera voortaan te laten focussen op je kat ipv op het aanrecht achter je.
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Jajong het volgende:
.....
Sorry Shirley, ik bedoelde het niet verkeerdquote:
Als ik zoek op acné bij katten, lees ik vooral over zwarte punten en korsten. Maar dat heeft ze niet. Het doet me eerder denken aan eosinofiele granuloom.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:50 schreef lady-wrb het volgende:
als je nu even wacht tot je kat op zijn gemak zit, lukt het vast beter om een foto te maken.
en ik denk net als anderen dat het acné is.
.....quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:43 schreef Jajong het volgende:
......
Niet slecht over m'n poezenkindje praten!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sorry Shirley, ik bedoelde het niet verkeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |