quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef tonja het volgende:
Katten hebben iets met bloemenwater. Ik denk dat er behalve geen bloemen neerzetten, of de bloemen op een onbereikbare plek plaatsen, geen oplossing voor is.
Het blijven nu eenmaal eigenwijze lieve klerelijertjes.
hahahaha, ik denk het ook.. het is zo jammer. Krijg ik eindelijk een bosje bloemen.. zorgen de katten er wel voor dat ze dood gaan! Het vreemde is dat het echt iets van de laatste tijd is..quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:24 schreef tonja het volgende:
Katten hebben iets met bloemenwater. Ik denk dat er behalve geen bloemen neerzetten, of de bloemen op een onbereikbare plek plaatsen, geen oplossing voor is.
Het blijven nu eenmaal eigenwijze klerelijertjes.
'quote:
Preciesquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:42 schreef Darkomen het volgende:
[..]
'
En daarnaast heb je gewoon katten die het leuk vinden om dingen overal vanaf te gooien, zonder reden.
Iddquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
PreciesMijn Bepje mag altijd graag pennen enzo van tafel aftikken. En dan zeer geinteresseerd zitten kijken hoe ie valt en neerkomt enzo
![]()
Zoiets?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:56 schreef Darkomen het volgende:
Of onschuldig blijven kijken van 'Heb ik dat gedaan?'
toch heeft eentje van mij de neiging om elke ochtend direct de wasbak in de badkamer in klauteren en daar de kraan leeg te lebberen of de wasbak zelf. Het is een standaard ochtendritueel...quote:Op donderdag 12 januari 2006 13:41 schreef Mirage het volgende:
Ik heb de indruk dat katten niet van "vers" water houden.
Water waar iets in "leeft" heeft meer aantrekkingskracht geloof ik.
De kat drinkt hier maar sporadisch uit zijn waterbak... hij vindt het water uit de vissenkom lekkerder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |