quote:` In Canada is de jacht geopend op
jonge zeehonden.Er mogen 335.000 dieren
worden gedood.De regering spreekt tegen
dat de jacht ten koste gaat van de
zeehondenstand zoals dierenbeschermers
zeggen.
http://www.stopdezeehondenjacht.nl/site/pp.asp?c=iwLZKkN7LzH&b=438899quote:Stuur een protestbrief naar:
Canadese Ambassade in Nederland
t.a.v. Ambassadeur S. April
Postbus 30820
2500 GV Den Haag
Kist kalveren kijken ook lief!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef hoM3r het volgende:
Wat mij betreft óók omdat ze zo lief kijken.
Vergeet Rusland nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:59 schreef Gebleekte het volgende:
Ik ga echt dat filmpje niet kijken.
K*T Canada/Noorwegen
ja want mensen zijn belangrijkerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:09 schreef KlaPMonGooL het volgende:
Achjoh, als er graag mensen zijn die bont willen, laat ze toch. We doen nog ergere dingen met mensen. Ga daar anders eerst eens iets aan doen.
hm?quote:
We doen nog ergere dingen met mensen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:17 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Niet de wens van de mens naar bont![]()
Veel van die beesten zijn nog nieteens dood voordat hun vel er af wordt gesneden. Zoiets zie ik mensen elkaar nog niet aan doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:17 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
We doen nog ergere dingen met mensen.
Ja, en? Maakt dat deze horror minder erg?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:17 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
We doen nog ergere dingen met mensen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik las het al op het nieuws. Vreselijk.
de Mens![]()
Nee ledematen afhakken zodat ze niet meer kunnen vechten is leuk. Bijvoorbeeld. Bovendien kunnen mensen heel andere vormen van geweld ervaren dan alleen fysiek geweld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:18 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Veel van die beesten zijn nog nieteens dood voordat hun vel er af wordt gesneden. Zoiets zie ik mensen elkaar nog niet aan doen![]()
En dit nog wel van een westers land, pf
Relatief, ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, en? Maakt dat deze horror minder erg?
Vaak gebeuren zulke dingen als een reactie op een actie. Ik zie niet in wat 350.000 zeehonden hebben gedaan om zo af te worden gemaakt..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:20 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
Nee ledematen afhakken zodat ze niet meer kunnen vechten is leuk. Bijvoorbeeld. Bovendien kunnen mensen heel andere vormen van geweld ervaren dan alleen fysiek geweld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |